بدون عنوان

امیر + ۱۳۹۸/۸/۲۴، ۲۰:۱۵

چند ساعته که دارم روی این چهار کلمه فکر میکنم 

 

من 

 

خود 

 

نهاد 

 

فراخود

 

هر جوری فکر میکنم این چهار تا کلمه یک معنی رو میدن ولی در علم روانشناسی این چهار تا کلمه فرق دارنindecision

اگه اشتباه نکرده باشم ، «نهاد» میشه همون لذتهای ما از دنیا یعنی هیچ رنجی نداشته باشیم ، «خود» میشه ، خود واقعیمون یعنی هر چی بد هستیم و هر چی که خوب هستیم و همون شخصیت اصلی خودمون هستیم . «فراخود» رو دقیقا نمیدونم باز باید بپرسم ، «من» هم میشه کلی تر از اینها یعنی من میتونه ، خود ، فراخود و نهاد باشه smiley

دارم به این نتیجه میرسم که روانشناسی هم علم باحالیه smiley

فقط مطالعه زیاد میخواد.

 

+داشت یادم میرفت عیدتون مبارکlaugh

روانشناسی علم باحالی نیست روانشناسی خیلی خیلی علم باحالیه (:

۲۴ آبان ۹۸
پاسخ
خیلی خوبه :)
۲۴ آبان ۹۸
پاسخ
بععععععععله
۲۴ آبان ۹۸

روانشناسی علم عجیبیه انصافا..

 

 

۲۴ آبان ۹۸
پاسخ
عجیب هست ولی دوست داشتنیه:)
۲۴ آبان ۹۸

اینا که 4تا هست!

۲۴ آبان ۹۸
پاسخ
اول سه تا بود که «من» رو اضافه نکرده بودم بعدش «من» رو اضافه کردم
که اصلاح شد
ممنون :)
۲۴ آبان ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">