شما رو به خدا وصل کنید !! ( کمککککککککککک)!!!

امیر + ۱۳۹۸/۸/۲۷، ۱۹:۵۶

هنوز نفهمیدم که چرا برای هفته دیگه اعلام کردم که کنفرانس بدم :/

هفته دیگه دو تا کنفرانس دارم پشت سر هم و با این وضع نت قطعا هیچ دسترسی ندارم اصلا نمیدونم چه دنبال چه کتابی باشم :////

«مهارت خواندن کودکان و دانش آموزان» عنوان کنفرانسم هست .

کسی پیشنهادی نداره ؟ موتور جستجوگری که کار کنه ( سلام و yooz ) کار نمیکرد . 

کتابی معرفی کنه برای این عنوان کنفرانسم

 

برای کنفرانسم عکس هم میخوام و به شدت محتاج عکس های خوشگل هستم و اون هم نمیشه پیدا کرد

 

ممنون میشم واقعا!

 


 

+ ولی چه قدر به اینترنت وابسته شدیماا

++کنفرانس فردا هم آماده نیست و اون رو هم باید بپیچونیم گروهی 

کتابخونه !

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
خب دنبال چجور کتابی باشم ؟؟
۲۷ آبان ۹۸

برای من که جستجوگرهای فارسی جواب نداد اما شاید برای شما جواب دهد

salam.ir

parsijoo.ir

یه جستجوگر دیگه هم داریم یوزپلنگ ؟؟ یوز؟؟ آدرسش نمی دونم. اونم شاید بتونه مقالات فارسی پیدا کنه. :(

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
سلام که کلا هیچی انگار که وجود نداره .
پارسی جو هم کار میکنه ولی خیلی کنده و هیچ وبی رو به من نشون نمیده و میگه یافت نشد :/
www.yooz.ir هست که باز نمیشه .
خیلی ممنون
۲۷ آبان ۹۸

خب کنفرانس رو بذار برای یه زمان دیگه ، مطمئنا اساتید انقدر شعور دارن که بفهمند اینترنت قطع بوده و شما به هیچ چیزی دسترسی نداشتید

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
این استاد فرق داره کلا . خیلی گیره . بهونه اش هم اینه که زمانی ایشون دانشجو بوده چجوری کنفرانس میداده و با اینکه نت نبوده
۲۷ آبان ۹۸

کنفرانستو تعطیل کن. باید بفهمن که اینترنت چقد رو زندگی مردم تاثیر میذاره

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
نمیشه استادش کلا یک جوری هست که نشه تعطیل کردش . آخه هر هفته 5 نفر باید بیان کنفرانس بدن .
۲۷ آبان ۹۸

داداش موتورهای جستجو داخلی هم به درد نمیخورن

اینا رو امتحان کن شاید بدرد بخوره

موتور جستجو

Parsijoo.ir

Jasjoo.com

 

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
در به درد نخوردنشون که شکی نیست ولی تیری در تاریکی شاید کارم راه افتاد . 

دستتون درد نکنه . 
ماشاالله کم هم نداریم .
۲۷ آبان ۹۸

دوره ترک نته ، استفاده کن 

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
آخه من که مصرفم رو کم کرده بودم دیگه تا یک حدیش لازمه 
۲۷ آبان ۹۸

از مسئول کتابخونه بپرسید که آقا من این عنوان کنفرانسمه کتاب پیشنهادی سراغ دارید؟‌ 

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
چه پیشنهاد خوبی خیلی ممنون :)
۲۷ آبان ۹۸

سلام

از سایت «علم نت» استفاده کنید. به آدرس

elmnet.ir

۲۷ آبان ۹۸
پاسخ
سلام. 
خیلی ممنون :)
۳ آذر ۹۸

چرا نت رو وصل نمیکنن :(((

سلام! :))

۲۸ آبان ۹۸
پاسخ
سلام.

واقعا نمیشه بدون نت زندگی کرد.
۳ آذر ۹۸

از خودت و تجربیاتت نقد بنویس... خیلیم لاکچریه:)

۲۸ آبان ۹۸
پاسخ
من از ابتدایی ام فقط کتک خوردن هام رو یادمه 

+البته بگم بنده با صفر تا کتک در این زمینه رکورد دار هستم !
۳ آذر ۹۸

Google .ir 

میگن مثل اینکه میشه ازش استفاده کرد.

۱ آذر ۹۸
پاسخ
فکر نکنم موجود باشه !!!
در هر حال ممنون 
۳ آذر ۹۸

https://find.dejavoo.ir/

گوگله

برای وارد کردن سایت، این طوری عمل کن:

?https://find.dejavoo.ir/index.php

سایت رو جلوش بنویس

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%D9%94_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C

سایت های فیلتر رو باز نمی کنه، اجازه ثبت نام و خرید بانکی و ورود رو هم نمیده

۳ آذر ۹۸
پاسخ
واو!! چه باحال 
خیلی ممنون با اینکه گوگل باز شد ولی خیلی باحال بود!
۳ آذر ۹۸

 خواهش می کنم:))

۳ آذر ۹۸
پاسخ
:)
۴ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">