هفته اول ترم جدید چگونه گذراندید ؟

امیر + ۱۳۹۸/۱۱/۱۹، ۲۳:۳۲

به نام خدا

بسیار کسل کننده . خدا رو شکر سه روز در هفته از صبح تا شب دانشگاهیم و بقیه روزها خونه 

 

این هفته هم دو روز :)

اما استادهای به شدت جزوه گو داریم :/

 

خیلی هم بی نمک هستن . بد تر از اون همکلاسی های پاستوریزه و خوش خنده . یعنی اساتید بی نمک و این دانشجو ها مکمل یکدیگه اند.

کافیه استاد بگه سلام و بعد  یک کوچولو بخنده کلاس کلا میره رو هوا !!! یکی صندلیش رو از فرط خنده گاز میگیره یکی زمین رو و من و دوستان آشنا اینطوریfrown به همکلاسی هامون نگاه میکنیم. 

- بی مزه ها :/

 

هر چی ترم قبل اساتید غرب زده بودن این ترم همشون شرق زده ان :////

یک جوری از سفراشون به ژاپن و کویت (!!!!!) میگن و از آدماشون تعریف میکنن که انگار اونجا هیچ آدم خلافکاری پیدا نمیشه نمیدونم بهشون خیلی خوش گذشته حال دادن چیکار کردن که اینطوری تعریف میکنن.

 

خلاصه که خدا بخیر بگذرونه 

+5 شنبه آیین نامه دارم و فعلا هیچی نخوندم:((

باید هر چی سریع تر این یکی رو رد بکنم برم سراغ غول آخر که افسر هست .

++خیلی وقت بود چیزی ننوشتم ، در واقع حس و حالی نبوده برای نوشتن و کامنت دادن همین الان هم به زور دارم پست مینویسم 

من اگه یه استاد داشتم که از ژاپن رفتنش برام تعریف میکرد درسشو با علاقه و عشق فراوان میخوندم-_-

۲۰ بهمن ۹۸
پاسخ
من خودم علاقه زیادی به ژاپن دارم خصوصا وقتی که فیلم یاماتو  رو دیدم از اون موقع به بعد شیفته ژاپنی ها شدم
اما این استاد داره خیلی در فرهنگشون زیاده روی میکنه . در واقع یک طوری حرف میزنه که انگار همه شون خدان و جرم و جنایتی در این کشور دیده نمیشه حتی دزدی. در حالیکه فیلم shoplifters یکی از فیلمهایی هست که نشون میده جرم و جنایت هست در این کشور . هر چند که فیلمه و ممکنه واقعیت نداشته باشه اما از یک داستان استفاده شده و قبلا اخبار شنیده بودم که یک ژاپنی رفته خانه سالمندان و اون ها رو کشته به این دلیل که نمیخواسته رنج و درد اونها رو ببینه .

این استاد خیلی شرق زده هست !!!
۲۴ بهمن ۹۸

وا

واقعا این جور چیزا رو نباید حداقل در استادا دید :/ 

۲۵ بهمن ۹۸
پاسخ
این که شرق زده هستن ؟

شاید !
شاید هم من برداشتم از استاد اشتباه بوده و امیدوارم اینطوری باشه.
۲۶ بهمن ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">