رد شدم :دی + تبریک میگم :)

امیر + ۱۳۹۸/۱۱/۲۴، ۱۰:۴۱

با افتخار تمام با 8 تا غلط رد شدم آیین نامه رو  . انشاالله دفعه بعدی :دی

 

انتظاری هم نداشتم . نخونده بودم خیلی زیاد . هر چی آزمونم دیشب میزدم بالاترین نمره ام میشد 23 :///

 

اول هفته پلن a ریختم که هر روز یک فصل رو بخونم اون روزایی که دانشگاه هستم فصلهای راحت رو بخونم تا امروز که 5شنبه هست تموم یشه کتاب.

پلن a اجرا نشد.  دیروز صبح پلن b رو ریختم که اگه پلن a اجرا نشد از صبح بشینم سه فصل اول رو خیلی سرسری بخونم(چون 3 فصل اول مهم ترن )

پلن b هم اجرا نشد (واقعا خوندن این مدل کتابها برام زجر آوره :((( )

پلن c  رو رفتم اجرا کردم گفتمم حدود 30 تا آزمون میزنم که« آزمون دیده »بشم و ترسم بریزه.

پلن c خیلی خوب بود منتها من کلا 10 تا آزمون زدم :// سرم درد گرفت دو ساعت مدام سرم توی سیستم بود.

پلن d  رو گذاشتم برای امروز صبح ، که بشینم بخونم . متاسفانه خیلی دیر ( ساعت 6:30  )بیدار شدم :/// و ساعت 7/15 باید اونجا یعنی محل آزمون میبودم.

گفتم پلن z رو اجرا میکنم :دی

پلن z هم توکل به خدا و یاری جستن بود که متاسفانه جواب نداد :////

چه قدر خدا من رو دوست داره.

البته خب از یک کلاس 20 نفری کلا 5 نفر قبول شدن :دی و این یعنی فاجعه !!!!

دست اول همیشه دست گرمیه . یک پسر همیشه باید دفعه اول رو رد بشه وگرنه که پسر نیست :دی

(سعی در توجیه رد شدنش میکند)

ولی واقعا چیکار میکنین که قبول میشین دفعه اول؟


 

 

من باب  همکلاسی های دانشگاه که گفته بودم در پست قبل ، علاوه بر پاستوریزه بودن ، خیلی ریاکار و پاچه خوار هم هستن :///

 

 


 

موندم چجوری toy story4 تونست اسکار بگیره . خیلی داستان خوبی نداشت و میخواستن فقط سر و تهش رو ببندن کلا این مجموعه رو تموم کنن:/

البته خب امسال ، سال انیمیشن های قسمتی یا فصلی بود . ولی هیچکدومشون قابل قبول نبودن. البته من فروزن رو که خیلی تعریف کردن رو ندیدم چون موزیکاله و از موزیکال خوشم نمیاد . قسمت یکش هم نگاه نکرده بودم .

 

5 پا فاصله چرا نامزد نبود ؟

 

و جالبتر از اون پاراسایت که بهترین فیلم شد . فیلمش پر از نماده ( توی نقد فیلمها خوندم ) و پیشنهاد دوستم بود(پست قبل داشتیم بحث میکردیم این فیلم رو هم پیشنهاد کرده بود ) که ببینمش. فکر میکردم فیلمش مربوط به خانواده هست چون خانواده 4 نفره ان . ولی بعدش میشد دزدی خانوادگی و بعدش یک صحنه جنایی و اکشن از کشت و کشتار :///

اصلا انتظارش رو نداشتم .داستانش خیلی یکدفعگی بود.

 


 

من برم تا هفته دیگه کلی کار دارم و اینکه دارم به صورت خاموش و نامحسوس وبها رو میخونم :دی

پیشاپیش روز زن رو هم تبریک میگم :)) 

+ برای مامانم چی بخرم به نظرتون ؟

چون رد شدین تبریک میگین ؟😀

۲۷ بهمن ۹۸
پاسخ
روز زن و البته مادر رو تبریک گفتم آخر :دی

۱ اسفند ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">