از هر دری سخنی !!

امیر + ۱۳۹۹/۱/۱۱، ۲۱:۳۰

سلام .

 

1-اولین اثرات جسمی قرنطینه هم داره در من بروز پیدا میکنه . متاسفانه چون تحرک زیادی ندارم و اکثر اوقات هم نشسته هستم و یا دراز کشیدم ، یک مقدار دیسک کمرم درد میکنه و عجب درد بدی هست :((((

 

2-اخبار شبکه 6 امروز بعدازظهر صحبت های رئیس جمهور با بزرگان حوزه بهداشت و سلامت داشت نشون میداد و یک چیزی نگران کننده وجود داشت و اون هم اینه که اگه حتی بر کرونا پیروز بشیم ( که اگه همه همت کنن میشیم ) معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بدتر از کرونا رخ میده. در واقع کرونا نسل جدید و تکامل یافته شده سرماخوردگی و خانواده خودشه و این نشون میده که دیگه درمان های عادی اونقدر ها تاثیری نداره و بیماری ها روز به روز پیشرفته تر میشن :(( 

خیلی روند بدی هست :(

مثلا اگه ایدز درمان بشه یک بیماری بدتر از ایدز میاد .

این نشون میده که ما در سبک درمان خودمون هم خیلی مشکل داریم. همون اول که مریض میشیم . پامیشیم میریم دکتر و دکتر هم دوتا دارو میده که خوب میشیم . از اثرات جانبی که داروها دارن بگذریم وقتی ما به بدنمون مهلت نمیدیم که خودش جلوی اون عامل بیماری مقاومت کنه و دووم بیاره خب مطمئنا نمیتونه در خودش پیشرفتی رو به وجود بیاره و این باعث میشه همچنان ضعیف بمونه و با دارو ضعف خودش رو بپوشونه در حالی که اون عامل بیماری مدام قوی تر میشه به این دلیل که دارو ها علیه اش واکنش نشون میدن و قوی ها میمونن

 

یک عده میگن واکسن خوب نیست به این دلیل که کودک وقتی به دنیا میاد خودش باید مستقیم با عامل بیماری زا درگیر بشه و یک عده اینجا میمیرن و یک عده هم زنده میمونن و اون عده ای که زنده میمونن مسلما قوی ترن .

 

امیدوارم یک روند و فرآیند درمانی درستی پیدا بشه که این فاجعه پیش نیاد.

 

3-دیروز بعد تقریبا 15 روز رفتم بیرون واقعا دیگه نمیتونستم تحمل کنم با این حال خیلی حس خوبی به من داد و فقط پیاده روی کردم به مدت شاید یک ربع .

 

 

4-داداشم میگه برو تو هم برای بچه ها آموزش بذار و از همین الان شهرت کسب کن surprise

ایده خیلی خوبی بود البته هدفم کسب شهرت نیست و این رو جدی میگم و اینکه هنوز اونقدر تجربه آموزش رو ندارم که بخوام آموزش بدم :(( نمیدونم خیلی روی این مسئله دارم فکر میکنم حداقل یک بخشی از روزم رو هم میسازه اما محیط یادگیری اش رو چیکار کنم. تخته سفید دارم توی خونه ولی فضای کافی ندارم .

 

 

5-رفتم روی دور دیدن فیلمهای تاریخی به خاطر اینکه خیلی اطلاعاتم کافی نبود. 

از جوجو خرگوشه (2019) گرفته که بهش میخورد طنز باشه و اصلا طنز نبود و قشنگ داشت سلطه آمریکایی ها رو نشون میداد :/// (برای خودم سوال بود که چطور آلمان نسبت به این فیلم واکنشی نشون نداده ؟) دانکرک هم خوب بود البته من بیشتر صحنه حماسی دوست داشتم که نداشت و شمشیر باز که به دور از جنگ ولی در همون محدوده زمانی وضعیت مردم رو در کشور استونی نشون میداد . 

 

JOJO RABBIT | JIIFF

 

شاید فقط نقش هیتلر تخیلی فیلم خیلی خنده دار باشه وگرنه بقیه اونقدر ها طنز نیستن.اما بازی های تاثیر گذاری دارن خصوصا خود پسربچه

 

Dunkirk (2017 film) - Wikipedia

 

روایت جنگ از سه جبهه متفاوت . در کل فیلم کم دیالوگی هست و داخلش قرار نیست کسی رو قهرمان معرفی کنه برعکس همه دوست داشتن از جنگ فرار کنن !!!

 

The Fencer' Soundtrack Announced | Film Music Reporter

 

و البته شمشیر باز که زندگی یک فراری آلمانی رو روایت میکنه که هنرش شمشیر بازی و در یکی از کشور های جزء شوروی و یکی از شهرهای کوچیک میره معلم تربیت بدنی یک مدرسه ای میشه و چالش هایی که با دانش آموزاش داره و کسی هم اون رو نشناسه شروع میشه. حس پدر بودن برای یک معلم واقعا حس جذابیه :))

 

البته یک فیلم جنایی هم دیدم به نام مهمان نامرئی پیشنهادش میکنم + یک فیلم ایرانی (23 نفر) مربوط به جنگ تحمیلی که قشنگ کلکسیون فیلمهای تاریخی تکمیل بشه.

خیلی دوست دارم فیلم پل (1959 سالش رو دقیق یادم نیست ) ببینم ولی لینکی ازش پیدا نمیکنم :((

 

 

بیان دوباره به حس و حال خشک و بی حالی اش برگشته ://

نه به قبل عید که هر روز 2 تا چالش بود و نه به الان که هیچی :///

عید انگارى یه جور انگیزه به وجود ادم تزریق میکنه انگارى داره میگه با زنده شدن طبیعت زنده شو انگیزه هاتو امیدتو دوباره زنده کن خیلى خفن تاثیر بخشه اما خب وقتى نشه هیچ تغییرى توى شرایط ایجاد کرد خیلى حال بدى به ادم دست میده  فکر کنم خیلى هامون به این حال بد دچار شدیم 

امیدوارم دیگه با هیچ بیمارى جدیدى رو به رو نشیم واقعا واقعا فکر هر چیزى رو میکردم غیر از اینکه نسل بشر با یه ویروس فسقلى نابود بشه 

۱۱ فروردين ۹۹
پاسخ
بله درسته انگار یک زندگی از نو و دوباره هست الان به نظرم میتونه زمان خوبی برای ایده پردازی برای کارهای مختلفمون هست . البته الان حس و حال آقایون واقعا خیلی بده . چون حس خود پوچ انگاری دارن و نمیتونن کار کنن. این رو جدی میگم و گاها خودم هم دچار همچین حسی میشم. 

منم امیدوارم شرایط به سمت مثبتش بره.

اما خب راه درمانش تا حدودی پیدا شده . افرادی که درمان شده ان و خوب شدن خونشون رو میدن به افرادی که بیمار شدن و اون خون حاوی پروتئین هایی هست که باعث بشه بدن در برابر اون ویروس مقاومت کنه .


۱۱ فروردين ۹۹

خب فیلم درست کنید ای بابااا 😎😒

شما میتونید :))))

آره بیان ...:(

 

۱۱ فروردين ۹۹
پاسخ
ببینم چه جوریه اوضاع ولی احتمالش خیلی کمه . 

خیلی ممنون :))

:(
۱۱ فروردين ۹۹

اقایون و خانوم ها در واقعا هر دوشون این احساسو دارند :)

۱۱ فروردين ۹۹
پاسخ
بله بله کاملا درسته  . من تسلیم :)
۱۲ فروردين ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">