۹ لبخند .... در سال ۹۹

امیر + ۱۳۹۹/۱۲/۲۸، ۱۸:۲۳

 

سلام :)

دیگه فکر کنم همه بدونن قضیه چیه و چی هست .

بریم سراغ شماره‌ها شاید ۹ تا نشه شاید هم بشه :)

۱-زندگی و خانواده:

یک: لحظه درس دادن و ویدوی گرفتن برای کار عملی‌مون لبخند داشت. جایی که دختر هشت ساله (فکر کنم خیلیا نشناسنش این لینک شماره دومی رو بخونین) شده بود شاگردم و  کلی سوتی می‌داد مجبور می‌شدم هی ویدیو رو قطع کنم و دوباره از اول شروع کنیم.

دو: خواهر این دختر هشت ساله کلاس اول هست (خودش کلاس سومه) حالا فرض کنین باید همزمان به جفتشون املا می‌گفتم. برای یک کلاس اولی تو این آموزش مجازی سخته یاد گرفتن برای همین عذابی بود اونجا خصوصا اینکه همزمان به جفتشون املا بگی 🤦‍♂️

سه: موقعی که برادرم ازدواج کرد . فروردین ماه بود و اون جو وحشتناک کرونا فکر کنم چند بار همون موقع عقد سکته کردم.

چهار: تغییر خونه و دور ریختن تمام داروها و مواد خوراکی و غیرخوراکی که از تاریخ انقضاشون چندین و چند سال گذشته بود اون هم جلوی بابام که اینطوری بودم : 😁

پنج: اینکه بعد یک سال ورزش کردم و با همکلاسی‌های دبیرستان رفتیم فوتبال. اردیبهشت ماه هم با ۳ تا از دوستای دانشگاه رفتیم (با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی البته) دوستم رانندگی می‌کرد، بعد لاین سرعت و سبقت بود(قسمت سمت چپ خیابون منظورمه در یک بزرگراه) بعد چهارنفری سرمون تو گوشی بود برای پیدا کردن یک مسیر دیدم اگه ترمز نکنه ماشینمون می‌خوریم به ماشین جلویی داد زدم :

-علیییییی

بقیه هم داد می‌زدن . دوستمون سریع جمع و جو کرد ولی بعدش همه خندیدن (هر چی هم اینجا بهمون گفتین خودتونین :))) )

 

۲-کلاس مجازی:

اول: امتحان داشتیم سال قبل . قبل از پایان ترم. بعد کل کلاس داخل گروه به هم می‌رسوندیم. خیلی زیبا بود :))

دوم: وقتی استاده داشت میکروفونم رو وصل می‌کرد بعدش گفت:«بنال» 😂🤦‍♂️

سوم: وقتی که یکی از بچه‌های کلاس صداش شبیه آدم آهنی‌ها شده بود(لینک). بعد که این صحبت می‌کرد منم می‌خندیدم. میکروفونم هم وصل بود 😅😅

چهارم: این کارهای عملی هم برام لبخند به ارمغان آورد.این رو هم بگم که تو دوران دبستان کاردستی خیلی خیلی کم درست کردم و برای همین ممکنه کارهام زشت به نظر برسن ولی دوستشون دارم :)

اولی

دومی

 

۳- فوتبال و گیم یا همون بازی‌های رایانه‌ای:

اول: این بازی . لطفا به دقایقی که گل زدن نگاه کنین

 

سر اون گل دقایق آخر بازی (دقیقه ۹۲) اشک ریختم! فوق‌العاده بود اصلا . البته بازی زیاد بودا مثل این بازی (لینک) و حتی این (لینک)

 

دوم: باز جنگ‌های صلیبی به صورت شبکه‌ای با برادرم واقعا لذت داشت :) بازی‌های iron harvest و syberia3 هم بودن حتی the three kingdoms سایبریا ۳ رو پیشنهاد نمی‌کنم. قسمت‌های ۱ و ۲ رو پیشنهاد می‌کنم قدیمی هم هست ۱۵ سال قبل ساختن :) اون دوتای دیگه ولی پیشنهاد می‌شه :))

 

۴-عکس و سینمایی:

 

اولی: انیمیشن روح آخرش یک لبخند خیلی گنده تحویلم داد :)

 

دومی: این عکسا هم هستن که در طول امسال گرفتم:

 

عکس اولی انگشتم افتاد و خراب شد :(

 

 

 

 

ممنون از افرادی که دعوتم کردن :))

 

همه هم بنویسین دیگه حال و حوصله ندارم تک به تک اسم ببرم. کلی آدم هستین دیگه :))) ناز هم نکنین و نگین که مثلا من توی این ۳۶۶ روز نتونستم یک دونه لبخند پیدا کنم. والا یک طورذی می‌گین انگار هر روز براتون مثل جهنم گذشته.

اصلا یک کاری همگی دور هم جمع شین. هی آقا آره با تو ام. آهای خانوم اینجا رو نگاه کنین. خب حالا همه با هم بگین سیب

تیک

 

عکس گرفتم. بیاین این یک لبخند. دنبال ۸ تا دیگه باشین :)

 

تو زمینه وبلاگ‌نویسی هم کلی لبخند ثبت شد البته ولی نوشتنشون ممکن بود که باعث طولانی‌تر شدن پست بشه و بعضیا خوششون نیاد .

۲۸ اسفند ۹۹

اون عکس دومی خیلی باحاله یعنی این زاویه عکس دویت دارم

 

راننده چرا سرش تو گوشی بود وقتی چند نفر دیگه بودن؟ :؟

۲۸ اسفند ۹۹
پاسخ
ممنونم :)

چون ازش یک سوال مکانی پرسیدیم اون هم نقشه‌ی گوشی رو نگاه کرد که جواب بده.

+شما نمی‌خواین بنویسین؟ :|
۲۹ اسفند ۹۹

چه عکسای با کیفیتی :) 

۲۸ اسفند ۹۹
پاسخ
ممنونم :)

البته آخری متاسفانه تار شد :(

+شما هم بنویسین :)
۲۹ اسفند ۹۹

چه عکسهایی °°

سال بعدی امیدوارم براتون ده برابر قشنگ تر و پر لبخند تر باشه 

۲۸ اسفند ۹۹
پاسخ
:)

ممنونم. همچنین شما :)
و اینکه کنکور هم موفق باشین:)
۲۹ اسفند ۹۹

سلاااااااااااااام :)

1: قسمت چهار واقعا لبخند زدین؟ من شاید بیشتر گریه می کردم سر این قضیه. 

سنگای توی کار عملی اول تون بامزه بودن. 

من یه جوجه تیغی رنگی تونستم با سنگ درست کنم که فعلا از دست خانوادم در امان مونده. هر دفعه سر خونه تکونی ها میخوان بندازنش دور. نقاشی هایی که رو کاشی های خونمون با ماژیک کشیدم رو هم مجبورم کردن پاک کنم. 

عکساتون هم قشنگن

 

 

۲۹ اسفند ۹۹
پاسخ
سلام :)

اینکه مواد رو ریختم دور؟ نه اتفاقا :۹ مامانم هم البته حامی‌ام بود برای همین بابام نتونست چیزی بگه😂🤦‍♂️

ممنونم
رنگ سفید نداشتم برای همین دور چشماشون از رنگ زرد استفاده کردم :)
مراقب سنگتون باشین . خیلی فعالبت باحالی است.
رو دیوار نکشیدین؟ :)

+شما هم اگر مایل بودین بنویسین :)
۲۹ اسفند ۹۹

رو دیوار که اگه بکشم، شب باید رخت خوابمو تو کوچه پهن کنم. جدیدا زن داداشم از پدر و مادرم هم پیشی گرفته، تکون میخورم میگه چرا اینجا رو اون جور کردی ،اون جا چرا این شکلیه.. 

 

+آره چالش قشنگیه. مینوسمش. 

۲۹ اسفند ۹۹
پاسخ
😂😂😂🤦‍♂️


+دیدم و خوندم :)
۳۰ اسفند ۹۹

سلااام

چه عکسای خوبیی

۲۹ اسفند ۹۹
پاسخ
سلام
مرسی
:)
۳۰ اسفند ۹۹

سلام

عکس‌ها چه زیبا هستن :)

مخصوصاً دوّمی که توی جادّه گرفتی.

یه سؤال، جنگهای صلیبی در قسمت شبکه‌، کلّ کاربران اینترنت رو پوشش میده؟ 

۳۰ اسفند ۹۹
پاسخ
سلام

ممنونم از نگاهت «)

داخل قسمت شبکه ، نه تا اونجایی که می‌دونم. فقط باید به یک آی‌پی مشترک متصل باشی
البته یک حالت خاص هست که می‌شه اینترنتی هم بازی کرد ولی الان دقیق یادم نیست به چه صورت بود. دیده بودم که اینترنتی بازی می‌کردن یک عده‌ای.
۳۰ اسفند ۹۹

منم لبخند هاتون رو خوندم :)

اون صدای ربات دوستتون چه عجیبه 😹

مراقب از کودک سخته دیگه تدریس خدا صبر بده :)

مورد سوم هم مبارک باشه خوشحال شدیم:)) ایشالا به پای هم پیر بشن.

مورد بازی فکر کنم به باری خیلی علاقه دارین ؟؟😎 

همه عکس ها زیبا بودن فقط آخری قطره چیه ؟

۶ فروردين ۰۰
پاسخ
:)

بله این ترم البته صداش رو درست کرد😅
:)))
ممنونم :)
نه اونقدر. صرفا برای تفریح بعضی اوقات که یاد گذشته کنم (چندین و چند سال پیش)

با اجازتون قطره قیر حین کار کردن با بابام بود 🤦‍♂️😅
۶ فروردين ۰۰

سلام :)

امیدوارم امسال هم لبخندهای با کیفیتی داشته باشین :).

یکبار هم ما سر یکی از کلاس‌هامون، یکی از دانشجوها صداش روی همین حالت ربات بود فکر کنم، یک صدای بم و ترسناکی شده بود... Oo.

کارهای هنری‌تون هم جالبن :)) بخصوص نحوه‌ی چیندنشون خلاقانست بنظرم :).

۱۶ فروردين ۰۰
پاسخ
سلام.

ممنونم.
😂😂😂
ممنونم.
شما هم سال خوبی داشته باشین.
۱۷ فروردين ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">