دانشگاه و چالش استاد‌هاش

امیر + ۱۴۰۰/۳/۲۴، ۲۳:۴۶

نمی‌دونم چند نفر این عکس رو دیده‌ بودن. از ترم قبلم بود،

 

خیلی خلاصه بگم که این پیام نماینده‌ی کلاسمون بود از استاد که باهامون قهر کرده بود و می‌خواست امتحان اجباری بگیره (که قانونا نباید می‌گرفت اما قانون در اینجا معنایی ندارد :) )

دیگه خیلی دوست داشتین در موردش بدونین این پست (لینک) رو بخونین مورد سوم کلا در رابطه با این مورد هست.

 

اما این ترم واقعا با یکسری موجوداتی برخورد کردم که الان واقعا دوست دارم همین استادی که نماینده‌مون براش پیام گذاشت ، بیاد و دوباره هدایت کلاسمون رو برعهده بگیره.

 

یک موردشون رو توضیح می‌دم.

ما یک درسی داریم به اسم «ارزشیابی» داخل این درس شما یاد می‌گیرین که چجوری از دانش‌آموزا امتحان بگیرین و کلا یک آزمون استاندارد باید چه محتوایی داشته باشه و کیفیت محتواش چجوری باشه.

حالا به عنوان تکلیف نهایی استاد عزیزمون اومده گفته که همین آخر بهار بیایم و سوال طراحی کنیم و بریم داخل یک کلاس سی نفره این امتحان رو برگزار کنیم و برگه‌های اون ۳۰ نفر رو بررسی کنیم و در نهایت بر اساس جواب دادن به هر سوال (که حدودا ۲۵ تا هست) به میزان سختی هر سوال پِی ببریم و داخل یک جدول تک به تک سوالا درجه سختی و استاندارد بودنش رو با استفاده از یک فرمول که از ۳۰ نفر دانش‌آموز مشخص می‌شه به دست بیاریم. حالا من به اینکه آخر بهار هست و طبیعتا من هم اجازه‌ای ندارم برم سر یک کلاسی و از دانش‌آموزاش امتحان بگیرم . به این هم کاری ندارم که استاندارد تعداد دانش‌آموزای هر کلاس ۲۶ نفر هست و نه ۳۰ نفر. حتی به این هم کاری ندارم که مدارس حدود دو هفته هست که تعطیله :))))) آخه لعنتی من چجوری تو یک هفته این کار رو انجام بدم؟ ۳۰ تا دانش‌آموز توی یک هفته می‌شه بررسی کرد وجدانا؟ :/

 

هعی

سلااام

ای داد، ای امان

فقط کافیه یه معلم پیدا کنی و بخوای سؤالات را توی گروهشون قرار بده و بچه ها توی زمان مشخص انجام بدن، این طوری قبول نداره استاد؟

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

خب این یک کاری هست که خارج از وظیفه‌ی یک معلمه. باید با مدیر و اینا هم هماهنگ کنه که سوالات رو بذاره در غیر اینصورت باز اونجا هم بین کادر مدرسه دعوا می‌شه 🤦‍♂️
۲۵ خرداد ۰۰

امتحان آنلاین بگیرید 😅

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
آنلاین هم نمی‌شه دلیلش رو در جواب آقا محمد حسین هم دادم . لطفا بخونین .
۲۵ خرداد ۰۰

کلا مگه کلاس ها باز بودن ؟؟؟

مجازی امتحان بگیرین مثلا ؟؟؟

تو گوگل فرمی جایی ؟

 

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
خب آنلاین منظور استادمون بوده.
اما اون هم نمی‌شه دلیلش هم مشخصه اینکه معلم اجازه نداره که کاری خارج از وظیفه‌اش انجام بده و اینا. مگه اینکه مدیر راه بیاد ...


۲۵ خرداد ۰۰

سلام

چقدرررر رو مخن این استادایی ک درک ندارن

چقددررر رو مخخخ

اه

خدا صبر بده

چندتاشو بدید بچه های فامیل بقیه شم با دست چپ (البته اگر چپ دستید با دست راست) خودتون و هر کی اطرافتونه بر اساس همون جواب بچه های واقعی (حتی اگر مثلا دو سه نفر بچه واقعی بیشتر پیدا نکردید) حل کنید ببینید اونا چندتا غلط داشتن شما هم حدودای همون تعداد اکثر برگه ها رو غلط بنویسید چندتاشم غلطاشو زیاد بکنید و چندتاشم در حد بیست (تعداد غلط زیاد و غلط کم، کم باشه)

تنها چاره ای ک به ذهنم میرسه همینه

از نظر درس شما رو نمیدونم ولی از نظر آماری این حالتی ک گفتم (بشرطی که اون تعداد کثیر در حد ۲۰ یا ۱۰ نباشن و متوسط باشن) این یه آزمون استاندارد میشه البته از نظر اماری

شما خودتون پایین بالاش کنید چون در تخصص خودته :)✌🏻

ان شاءالله ک موفق باشید  ببخشید پرحرفی کردم این راه فقط ب ذهنم رسید 

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام 

:(

اتفاقا همین فکر صبح به ذهنم رسید. منتها باید دنبال آدماش بگردم. اطرافم بچه کوچیک کمه :) 
مگه اینکه بدم بعضی از همکلاسی‌هام بنویسین :)))


چشم
خیلی ممنون 
۲۵ خرداد ۰۰

ای بابا :/

کاش نمیگفتن فقط درس بخونید بعد از کنکور راحتید، بعد از کنکور تازه گرفتاریه:((

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
همه‌ی این‌ها فقط دروغه که یک امید کاذب بدن . وگرنه بعد مدرسه خیلی خیلی سخت‌تر می‌شه چون تکلیف‌ها تخصصی‌تر می‌شن. تازه دانشگاه مدیر مدرسه نداره که بیاد به حرفامون گوش بده و با دبیری صحبت کنه. اینجا استاد حرف اول و آخر رو می‌زنه 🤦‍♂️
۲۵ خرداد ۰۰

بیاین با بچه های بیان کارتونو اجرا کنین :))

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
فکر خوبیه :)
۲۶ خرداد ۰۰

ای من فدای استادمون بشم چقدر تکالیف این درس میتونست مزخرف تر باشه😑😂

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
تازه می‌دونی همه این محتویات چند درس آخر رو در جلسه‌ی آخر گفت
۲۶ خرداد ۰۰

سلام :)

ما هم این درس رو داریم این ترم، حقیقتا درس مفیدی هست از این نظر که یادمی‌گیریم چطور از دانش‌آموزها ارزشیابی درستی انجام بدیم، بدون اینکه اذیتشون کنیم و واقعا سوالایی بدیم که دانششون رو بسنجه نه اینکه بیهوده سخت باشه و تازه بتونیم ارزشیابی خودمون رو هم با همون ضریب دشواری و اینا ارزشیابی کنیم :). ولی این تکلیفی که به عهده‌ی شما گذاشته شده بنظرم وقت‌گیره واقعا! تکلیف ما این بود که یک امتحان طراحی کنیم از خود کتاب ارزشیابی از یادگیری و سوالامون هم باید انواع مختلف جورکردنی و کوتاه پاسخ و تشریحی و این‌ها می‌بود و حیطه‌های شناختی‌شون هم در آخر باید مشخص می‌کردیم :)). می‌خواین این رو پیشنهاد بدین به استادتون و منظقی بگین بهشون که الان بیشتر مدارس تموم کرد‌ه‌ان، حداقل ابتدایی‌ها فکر کنم کلاس‌هاشون تموم شده دیگه. ان شاء الله که آسون‌ترش می‌کنن. راستی شما این ترم پژوهش روایی هم داشتین؟ 

۲۵ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

درسته کتاب مفیدی هست.

این نکات رو می‌گم ولی بعید بدونم بازخوردی بگیرم :) ممنون
بله داشتم.
۲۶ خرداد ۰۰

یه چیز نسبتا مسخره بگم؟؟؟!!!  البته مسخره نیست هاااا ولی ممکنه شما فک کنین که مسخرس.... 

حس کردم خط آخرو خودتون ننوشتید 😕🙃

یعنی چیز .تا حالا ندیده بودم اینجوری حرف بزنین.😄

شاید قبلنا هم اینطور بوده ولی من هنوز بهش بر نخورده بودم.

۲۶ خرداد ۰۰
پاسخ
چجوری حرف زدم ؟ 🙄
:)
۲۷ خرداد ۰۰

@free bird

تکلیف ما هم دقیقا همینه! با این تفاوت که منبع به عهده خودمون گذاشته شده

۲۷ خرداد ۰۰
پاسخ
خوش به حالتون

استاد ما که توافق نکرد :(
۲۷ خرداد ۰۰

این که خیلی نمیدونم چیزه 0-0

خدا برام چاره بسازه جرررررررررررررررررررررررررررر 

۲۷ خرداد ۰۰
پاسخ
خیلی :)
۲۷ خرداد ۰۰

یه چیزی بگم کمکم میکنید لطفااااا 

 

استاد کنکورمون یه چالش  (فکر کنم اسمش گراف اویلری باشه //که یه شکلی رو بکشیم بدون اینکه مدادو از برگه برداریمو از یه خط هم یه با بگذریم ) بهمون داده ه

هر کاری میکنم یه خطی رو میمونم میشه کمکم کنید 

برا سه شنبه هفته ای که داره میاد لازم دارم 

۲۷ خرداد ۰۰
پاسخ
والا من نمی‌دونم دقیق چالش چی هست؟ تخصصی هست یا عمومی؟ چون تا حالا نشنیدم همچین چیزی


۲۷ خرداد ۰۰

نه خخخخخخخخخخخخ

واسه تمرکز و این جور چیزاست 0-0

 

یه مزبع که داخلش یه ضربدره و بیرون مربع هم هم بالا و پایین و هم چپ و راستش (بیرون مربع ) یه شکله حالت نیم دایره تقریبا بزرگ / حالا اینو باید بدون اینکه مدادو از برگه بلند کنی و از یه خط هم یه بار بگذری 

هر کاری میکنم یه خط رو میمونم 0-0 

۲۷ خرداد ۰۰
پاسخ
نه بلد نیستم :)
۲۷ خرداد ۰۰

اوکی خودم پیداش کردم 

 

ببخشید که سرتون رو بدرد اوردم 

پوزشش

۲۷ خرداد ۰۰
پاسخ
چجوری هست ؟ یاد بگیرم :)

نه بابا این چه حرفیه
۲۷ خرداد ۰۰

چه جوری بگم 0-0 اینجوری که بگم پوستم کندس خخخخخخخخخ 

 

گفتم که شاید شما هم مثل بقیه به خاطر سوال کردنام اذیت باشید و از این حرفا خوشحالم که با یه انسان با جنبه و .... حرف میزنم 

 

خب تو نت (گوگل یا هرچی که دارین )بنویسین کشیدن اشکال بدون  برداشتن مداد از برگه خودش انواع از این چیزا میاره 

 

اونی هم که من کشیدم بدرد نمیخوره فک کنم باید از یه خط یه بار از روش بکشی ولی من دوتا کشیدو یه جور دیگه میرم باز یه خط جا میمونه 0-0

نمیدونم استاد اینارو از کجاش میاره هیییییییی

۲۷ خرداد ۰۰
پاسخ
خب باشه سرچ می‌کنم ممنون

:)

موفق باشین
۲۸ خرداد ۰۰

اوکی 

 

ممنون 

۲۸ خرداد ۰۰
پاسخ
خواهش می‌کنم
:)
۲۸ خرداد ۰۰

^ ^

به کدوم رای دادین (رئیس جمهوری رو میگم )

۲۸ خرداد ۰۰
پاسخ
راستش رو بخواین سیاست و کلا امور سیاسی جزو خطوط قرمز وبلاگم هست که تصمیم گرفتم هیچوقت درباره اش صحبت نکنم ...
بابت این موضوع واقعا ببخشید که جوابی نمیتونم نمیدم ...
۲۸ خرداد ۰۰

سلام

خدا صبرت بده:)

بعضی از درسا پاس کردنشون پیر آدمو درمیاره

۲۸ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

ممنون 🤦‍♂️😅

پیر آدم
یا 
پیِر آدم؟ 
:))
۲۹ خرداد ۰۰

 نه شما ببخشید که سوال بیجایی کردم خب در مورد خطوط قرمزتون هم نمیدونستم 

واقعا گستاخی منو ببخشید 

دیگه همچین سوالی نمیپرسم 

۲۹ خرداد ۰۰
پاسخ
چرا اینجوری شد؟
نه من داخل مرام‌نامه‌ام هم حرفی از این مورد نزدم. هیچ‌جا نگفته بودم . 
این چه حرفیه :)))
راحت باشین.
۲۹ خرداد ۰۰

چی اینجوری شد 0-0

  ن نبود 

   باشه ممنون ولی سعی میکنم درمورد اینجور سوالای بیخود نپرسم 

تشکررررررررررررررر

۲۹ خرداد ۰۰
پاسخ
هیچی 
من عصبانی نبودم البته :)

جایی حرفی از این مورد نزدم یعنی اینکه کسی نمی‌دونست :)
سوال بیخودی که نیست. من تمایلی ندارم جواب بدم :)
۲۹ خرداد ۰۰

اوکی 

درهر صورت ممنون 

میدونم چون هیچ کس تمایلی نداره خخخخخخخخ 

ممنون (استیکر ندارم 0-0 فقط همین *-*)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲۹ خرداد ۰۰
پاسخ
:)

😅
خواهش می‌کنم.
۲۹ خرداد ۰۰

الان چی بزارم 0-0

 

^|^ 

همین خوبه 

 

 

@-@

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲۹ خرداد ۰۰
پاسخ
فرقی نداره
هر کدوم که راحتین :)
۲۹ خرداد ۰۰

ممنون

باشه ^ ^

۳۰ خرداد ۰۰
پاسخ
:)
۳۰ خرداد ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">