من و کلاس جدید (قسمت آخر!)

امیر + ۱۴۰۱/۶/۱۹، ۱۶:۲۲

بله همونطور که متوجه شدین این پست احتمالا قسمت آخرم در رابطه با کلاس جدید باشه. چرا؟ چون امروز صبح بهم اطلاع داده شد که ناحیه‌ی محل زندگیم نیاز به دانشجومعلم حق‌التدریس نداره و در نتیجه من هم نمی‌تونم داخل اون مدرسه تدریس کنم :)

 

من هم تصمیم گرفتم که هیچ مدرسه‌ای نرم. چون انگار درخواست من این وسط هیچ اهمیتی نداشته ... 

چند تا وسیله از مدیر مدرسه گرفته بودم و باید هر چی زودتر بهشون پس بدم. چقدر بد واقعا :( 

 

حیف آموزش و پرورش

حیف چیزی که براش وقت بذاری

حیف چیزی که برای شروعش ذوق و شوق داشته باشی ...

 

+اگه اتفاق خاصی افتاد این روند پست‌ها ادامه خواهد داشت(من و کلاس جدید منظورمه)

ای بابا، با این حساب باید برگردی دانشگاه؟

۱۹ شهریور ۰۱
پاسخ
هیچی معلوم نیست. هنوز بخشنامه‌ای قطعی برای تدریسمون نیومده. هنوز سازماندهی‌مون نکردن و هنوز هم نمی‌دونیم که می‌خوان باهامون چیکار بکنن ...
۱۹ شهریور ۰۱

اموزش پرورش خیلی نامرده

خیلی از معلما سال های اول با ذوووق و شوووق شروع میکنن

ولی بعد از چند سال به ستوه میان ...

امیدوارم اولین تجربه معلمی تون -هر موقع که شد - خوب باشه :)

۱۹ شهریور ۰۱
پاسخ
چی بگم :(
خودم خیلی راضی نبودم امسال تدریس کنم ولی خب بدم هم نمیومد کنار یک کادر مجرب این کار رو انجام بدم ولی انگار نمی‌شه...

ممنون
۱۹ شهریور ۰۱

شرایط کاری همینه, دیگه 

چاره ای نیست باید ساخت ...

 

 

۲۰ شهریور ۰۱
پاسخ
بله متأسفانه :(
۲۱ شهریور ۰۱

ببخشید فک کنم من دیر رسیدم

واقعا حیف ..

ولی بازم شاید از جهاتی خوب باشه. اینکه بلاخره خیلی از مسائل براتون سوال ایجاد کرد خودش نشون از ایجاد آمادگی بیشتر داره نسبت به کسی که این دغدغه ها رو هنوز نداره

درکل جواب اون سوالتون رو بدم

اینکه لزوما اول سال باشه یا آخر سال نبود. هرموقع که دیگه موارد قبلی جواب نداد و نیاز بود که این مسئله رو مطرح کنم، بیانش کردم

۲۰ شهریور ۰۱
پاسخ
بله بله خیلی کمک کننده بود. در واقع الان خیلی از نقاط ضعفم رو فهمیدم و البته هنوز خیلی از نقاط ضعفم ناشناخته موند ...


که اینطور
ممنونم:)
۲۱ شهریور ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی