برای برگشت باید چیکار کرد؟

امیر + ۱۴۰۱/۱۰/۳۰، ۲۳:۲۴

یک حسی بهم می‌گفت برگردم. خیلی سعی کردم جلوش رو بگیرم. اما خب دست خودم نبود و نیاز داشتم که توی یک فضا بنویسم. توی همین اکانت رفتم وبلاگ دوم رو زدم. 

بیان اون جنب و جوش گذشته رو نداره به نظرم. قبلا از بروز شده‌های بیان خیلی بلاگر پیدا می‌شدن اما الان هیچی. 

به هر حال این آدرس وبلاگه (کلیک کنین)‌

من که همین یکی وبلاگ هم زیادیم هست.

۳۰ دی ۰۱
پاسخ
دو ماه قبل هم من یک همچین حسی داشتم. اما خب دوباره برگشتم. نه با اون هیجان و انرژی سابق ولی برگشتم 
۳۰ دی ۰۱

Good news

۳۰ دی ۰۱
پاسخ
یعنی خبر خوبی بود؟
۱ بهمن ۰۱

خب به فال نیک می گیریم.

۲ بهمن ۰۱
پاسخ
که اینطور :)
۲ بهمن ۰۱

این روزها فرصت کمی برای خودم و نوشتن دارم... دوس دارم برگردم به بلاگ... فضای دوس داشتنی داشت.

و داره

۳ ارديبهشت ۰۲
پاسخ
به نظر من فرصت هست. فقط ماخیلی درگیر زندگی شدیم 
ای کاش بشه برگردین :)
۱۶ خرداد ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">