چالش‌های این چالش :)

امیر + ۱۳۹۹/۵/۲۱، ۱۶:۱۰

سلام :)

 

اول بگم که دم همتون گرم که کمک کردین به پویایی بیشتر رأی‌گیری :)

اسم بدم؟

۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ .... 

 

اوه اوه چه قدر زیادن 🙂

ممنونم از همتون...


برادر نکن این کاراتو🤦🏻‍♂️😐😂

واقعاا انقدر سایت رأی‌گیری ارزش داشت که اینهمه خاموش خورد؟😐😂

 


مورد دوم آشنا شدن با این گیف بود 😂

۵۰ کیلوبایت هست

 


 

مورد سوم لذت و تفریحی که داشتیم . اصلا از نتیجه ناراضی نیستم . اتفاقا خیلی هم خوب شده :) ولی به فکر نتیجه نبودم .به فکر فرایند کار بودم که کلی از بیانی‌ها با حرفاشون . با پیشنهاداتشون و با انتقاداتشون(البته محترمانه) ما رو همراهی کردن . فرآیند کار پر از چالش بود . پر از خاطرات بود کلی خندیدیم و کلی خندوندیم. 

امیدوارم دل همه از این اتفاق شاد شده باشه . 

 


 

هدف ما تنها و تنها ، معرفی وبلاگ‌ها بوده و بس و اگه هدف دیگه‌ای داشتیم اینها بوده:

-لیست برای افراد تازه وارد خیلی خوبه . بتونن با وبلاگ‌‌های مختلف آشنا بشن و سریع مخاطب جذب کنن.(مشکلی که خودم در بدو ورود به بیان داشتم جذب مخاطب بود)

-یکی از کاربرها میگفت که خیلی از قالب‌ها ریسپانسیو نیست و بلاگرها باید یک فکری به حال قالب خودشون بکنن‌ و کلی بلاگرِ قالب‌درست‌کن معرفی شدن.(قالب پوشش یک وبلاگه . اگه وبلاگی پوشش جذابی نداشته باشه ،مخاطبین خیلی کمی خواهد داشت) البته ممکنه برخی افراد به قالب ریسپانسیو علاقه نداشته باشند.این قسمت رو کلی گفتم.

-فرصتی بود تا وبلاگ‌های دیگه‌ای هم در دسته‌های مختلف دیده بشه و در کل هر کسی فرصتی برای رونمایی داشته باشه. 

- و بیان برگرده ... که برگشت :)

 

یک تحلیل کوچولو :

اگه یک نگاه به وبلاگ‌ها (خصوصا اون بالایی‌تر‌هاش) بندازین . متوجه میشین که اکثر این وبلاگ‌ها در چند دسته و موضوع مینویسن و اگه میخواید مطالب موثری بگید .فقط از روزانه‌هاتون نگید از مسائل علمی ، مذهبی و طنز استفاده کنین کنارش طراحی‌های گرافیکی‌تون‌ رو به نمایش بذارید . از فیلم هایی که دیدید ، داستان‌هایی که نوشتید و ... و میتونین قالب درست کنین ویرایش کنید (اگه تواناییش رو دارید) و ... اینطوری مخاطب پیدا میکنید. مخاطب الکی نه . مخاطبی که درست و حسابی براتون کامنت میذاره :) و اگه وبلاگی تنها با روزانه‌نویسی تونسته اون مقام رو به دست بیاره واقعا کار شاخی کرده.

شاید خودم هم یک تغییری در خودم دادم :)

 

در کل بخوام بگم، بقیه رو نمیدونم اما من راضیم :)

 

+از دوستان عزیزی که خیلی کمک کردن خیلی خیلی تشکر میکنم . دیگه اسم نمیبرم :)

 

++یا خدا😱 یکی دیگه هم به دنبال کننده های خاموش اضافه شد. شدن ۷ تا 🤦🏻‍♂️

یعنی اینقدر قالب ریسپانسیو مهمه؟!! :((

خب شاید یه نفر ریسپانسیو دوست نداشته باشه:(/

۲۱ مرداد ۹۹
پاسخ
یک عده براشون مهمه ، یک عده هم نه :)

نظر شخصی خودم ، مهمه چون یک نفر با گوشی و ... میره داخل وبلاگی خیلی اذیت میشه. 

۲۱ مرداد ۹۹

من خودم هم همیشه با گوشی هستم. ولی مشکلی باهاش ندارم‌.

خیلی دوست دارم مشکل شما رو بدونم:)))

۲۱ مرداد ۹۹
پاسخ
مثلا حدود سه الی چهار ماه قبل، یکی از کابرها  میخواستن جواب کامنتم رو در وبلاگم بدن یک مدتی گذشت ولی ایشون کامنت ندادن و کلی بحث شد و فکر کردم که ایشون از دستم ناراحته . بعد ایشون گفتن که نمیتونستن با گوشی بیان کامنت بذارن به دلیل اینکه قالب وبلاگ درست نبوده.
من خودم با سیستم میام ولی به نظر خودم این احترام به مخاطبه که برای دسترسی به امکانات مختلفی که صاحب وبلاگ بهش میده راحت باشه.
۲۱ مرداد ۹۹

این گیف من فقط برای کامنت های انتقادی خفن به کار میبستم چرا حاجی اسکی میری:))

ولی طر کل خیلی حال داد, بیا فردا دوبارع یدونه دیگه شروع کنیم:)

۲۱ مرداد ۹۹
پاسخ
😂😂
این خیلی خوبه :) 

من پایه‌ام. بریم برای بعدی :))
۲۱ مرداد ۹۹

خدایی این دنبال کننده های خاموش چی میگن :/

میترسن چیکار کنیم که خاموش دنبال میکنن ://

۱۰ آبان ۹۹
پاسخ
واقعا :/
همه از این موضوع شاکی ان :(
۱۰ آبان ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">