برای چپ‌دستا

امیر + ۱۳۹۹/۵/۲۳، ۱۸:۲۲

وسط امتحان بود و داشتم سوالات رو حل میکردم که یکی از مراقبین اومد کنارم. 

+چپ دستی؟

نگاهم رو از روی برگه برداشتم و به مراقب نگاه کردم.یک لبخند ملیح بر لبش جاری شده بود.

-بله.

+منم چپ دستم .

و لبخندزنان رفت. میخواستم همونجا بهش بگم . خب چپ دستی که هستی من چیکار کنم ... والا.

 

اولین آزمون سنجش کشور بود. ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۸. داخل یک کلاس رفتم . دیدم صندلی‌ام مخصوص راست دستهاست رفتم به مراقب گفتم که صندلی‌ام رو عوض کنه.تأییدش رو گرفتم و نشستم.بعد یک مدت چند نفر دیگه هم بلند شدن و همین درخواست تعویض صندلی رو کردن چون چپ‌دست بودن.یکم گذشت درخواست‌های تعویض صندلی یک مقدار زیاد شد. مراقب هم که دیگه از تعداد زیاد درخواستها کلافه شده بود، پرسید:

-چند نفر اینجا چپ دستن میخوایم براشون صندلی بیاریم؟

یک دفعه دیدم کل کلاس دستشون رو بردن بالا 😂 مراقبه رو نمیدونم ولی با دیدن این صحنه برگای خودم ریخت 🤦🏻‍♂️😂

از آخرم صندلی ندادن 😑

جا داره اینجا هم بگم که اون پرسشنامه‌ی مربوط به چپ دستایی که در سایت سازمان سنجش بود کشک بود و بس

و البته از سازمان سنجش هم کمال تشکر رو دارم که همه‌ی چپ‌دستای شهرمون رو گذاشته بود داخل یک کلاس 🤦🏻‍♂️


یک عده هم یکجوری ار چپ‌دستا حرف میزنن انگار کلا نسلمون در حال انقراضه . استثناعی یا چه میدونم اقلیت و اینجور حرفهایی که بار منفی داره. 


به نظر خودم امروز روز همه هست . چون حتی اون فرد راست دست هم بدون دست چپش خیلی از کارهاش رو نمیتونه انجام بده.


 

اول اینکه میخواستم این رو یک چالش بذارم برای همه که بیان با دست مخالفشون یک متنی رو بنویسن و عکس بگیرن و در وبلاگشون هم بذارن تا یکم دست خط هم‌دیگه رو ببینیم و بخندیم :) اما یکم دیر شده دیگه . هر کس دوست داشت بنویسه نه اینکه بذاره داخل وبلاگش . کلا تفریحی هست برای خودش و برای چند دقیقه هم که شده لبخند به لب همه میاد :) همه هم دعوتن :)

دوم اینکه یک مقدار بی‌سلیقگی در این عکس مشهود هست عوض خودکار قهوه‌ای باید خودکار نارنجی میذاشتم که حس و حال گرمتری به خودش بگیره.

سوم اینکه ممکنه بگین عکس تاره و یا چه میدونم اون خودکاره رنگش مشکی میخوره بیشتر. باید بگم که کیفیت دوربین همینقدره و بیشتر هم انتظاری نیست :)

 

 

شوتی دانلود | مرجع دانلود سریال های ترکی عربی کره ای وخارجی 

 http://shoti.site 

 

 http://rjmix.ir   

 

 اگه مایل بودی سایت منو لینک کن و بهم خبر بده تا بعدش منم لینکت کنم

۲۳ مرداد ۹۹

روزتون مبارک چپ دست های محترم :)

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
ممنونم :)

بنا به این پست روز شما هم مبارک :)
۲۳ مرداد ۹۹

وای چقدر با دست راست قشنگ نوشتی :/

من هر چقدر با دست چپ بنویسم اینقدر قشنگ در نمیاد ولی خب تسلیم نمیشم :/

اون چالشو حتما شرکت میکنم ^_^

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
واقعا ؟ o____O
داغونه که . نه بابا 😂
ببینیم با دست دیگه‌ات چه برایمان مینویسی :)
۲۳ مرداد ۹۹

روز چپ دست رو به دست چپت که اکثر کار هات رو را میندازه تبریک میگم :)

 و بویژه این روز رو به خودم هم تبریک میگم که هرچند کم ولی حتی همین الان هم که دارم تایپ میکنم از دت چپم استفاده میکنم :))

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
متشکرم :)

احسنت :)
۲۳ مرداد ۹۹

چقدر خوش خطید:|

و چقدر ذهنیتم راجب نوشتن های پسرا فرق داشت😂🤦🏻‍♀️ منظورم اون گل و حتی اَ ،اِ..اُ🤦🏻‍♀️

نوشته ی دست راستتون همونی بود که انتظار داشتم😂😂😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

خدایی با دست مخالفتون هم خوب نوشتید((:

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
پس پسرِ خوش خط ندیدین :) کلی پسر خوش خط داریم . خط من که داغونه :)

واقعا ؟ تمام تلاشم رو کردم که متنش خوشگل بشه 😅
😂😂😂
اون هم داغونه :) 
ممنون.

+ولی جدیدا روی چندتا چیز خیلی وسواس گرفتم
یکی جاستیفای کردن متن هست
یکی نیم‌فاصله که دارم کم کم رعایت میکنم.
یکی دیگه هم اِ هست که باعث بشه خواننده بهتر بتونه متن رو بخونه .البته هنوز مونده که به بهره‌برداری برسه😂
۲۳ مرداد ۹۹

سلااام

منم چپ دستم :)

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
سلامم :)

ایول :)
بهتون هم میخوره البته :)

دیگه تبریکات رو به همه دستا گفتیم :)))
۲۳ مرداد ۹۹

:-)

روزمون مبارک 

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ

ممنونم :)
۲۳ مرداد ۹۹

منم همیشه مشکل داشتم با این صندلی ها :)) و حالا اون که کنکوره و چهار ساعت!! ولی همین امتحانای معمولی هم که یک ساعت و خورده‌این، همیشه کمرم شکسته و دستم پوکیده و کلافه شدم. :/ به نظرم این روز رو برای این گذاشتن که افکار قدیمی ها که می گفتن اونایی که با دست چپ می نویسن شیطان رفته تو وجودشون یا یه همچین چیزی رو بریزن دور. وگرنه دست چپ یا دست راست فرق نداره :) البته اقلیت بودنمون مهمه. :دی

خلاصه که روزمون مبارک ^-^

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
آخ آخ . واقعا باید یک نفر چپ دست باشه که این درد‌ها رو کشیده باشه

بله کاملا درسته . از این بعد نگاه نکردم به قضیه.
از این افکار قدیمی هم جون سالم به در بردم وگرنه بابام به زور میخواست من رو راست دست کنه :/
البته همچین کم هم نیستیم گویا :)
:)
۲۳ مرداد ۹۹

سلام

چه چالش باحالی...خوشم اومد ...چرا نشه؟

البته من کلا بد خطم...فک نکنم زیاد تغییری ایجاد بشه😅😅😅

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام.

اگه دیشب پست رو میذاشتم خوب بود الان یکم دیره ولی هر کی دوست داشت میتونه بذاره :)
والا منم خطم داغونه نشون همه دادم :)
۲۳ مرداد ۹۹

چقدر چپ دست تو بیان داریم :))

...

مبارک باشه 🌹

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
منم فکرش رو نمیکردم این همه باشیم :)

متشکرم :)
۲۳ مرداد ۹۹

مبارررکه^___^

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
متشکرم :)
بر شما هم مبارک.
۲۳ مرداد ۹۹

روزت مبارک (:

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
ممنونم :)
۲۳ مرداد ۹۹

عجب پس چپ دست ها هم روز داشتن و ما خبر نداشتیم :|

بهرحال روزت مبارک عزیزوم :)

دست خطت هم قشنگه آفرین :)

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
بله :) هر سال همین موقع .
متشکرم :))
به یکی شما که نمیرسه :))
۲۳ مرداد ۹۹

راستی اینم از طرف من، یه نوشتۀ تبریکی با دست چپ :|

http://s10.picofile.com/file/8405616150/chap_dastha.jpg

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
وااااااو :)

از یکی من که خیلی قشنگ تره :)
ممنون🌹
۲۳ مرداد ۹۹

انتظار داشتم بگید روز چپ دست هم داریم و روز پسر نه! :)

روزتون کلی مبارک باشه. :)))

 

خط دست راستتون از دست راست من بهتره. :دی

پذیرای راهکارهاتون برای خوش خط شدن هستم…

۲۳ مرداد ۹۹
پاسخ
حقیقتش خسته شدم D:
ممنونم :)

آقا دیگه انصافا اونقدر هم خوب نیست همون دست چپم هم خوب نیست :)
خیلی لطف دارین درس پس میدیم D:
۲۴ مرداد ۹۹

بعدا می‌تونیم از زادروز استفاده کنیم چون خیلی پیگیر بودید. :)

 

نه انصافا جفتشون خیلی خوبه. :))

جدی گفتما. دفترچه خط و اینا پر کردید؟!

۲۴ مرداد ۹۹
پاسخ
ما که نتونستیم امیدوارم جوونترها بتونن حق ما رو بگیرن D:

ممنونم لطف دارین. 
نه حقیقتش . خیلی دوست داشتم اونها رو پر کنم ولی نداشتم.
اگه بخوام بگم یکی از اعضای خانواده‌ام تأثیرگذار بوده و معلمای هنر کلاس‌های هشتم و نهم.
ولی در کل هیچ وقت به عنوان یک خوش‌خط کسی من رو معرفی نکرده و البته خودمم میگم خطم معمولیه :)
۲۴ مرداد ۹۹

سلام و 100 درود بر چپ دست عزیز 

والا طبق افسانه ها و روایات، ما هم چپ دست بودیم ولی چون چیزی عجیبی تو فامیل بود،. بنده رو به زور راست دست کردن. واسه همون الان شُل دست شدیم. با دست چپ می خوریم با راست می نویسیم. 

خلاصه اگه بچتون،. دست چپ بود،. به زور دست راستش نکنین. امان از فرهنگ غلط

روز شُل دستان نداریم؟؟ 

۲۴ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام.
ممنون :)

اوه اوه 😐 . همین بلا هم میخواست سر من بیفته ولی خوشبختانه رخ نداد. 
نه آقا اشتباه محضه این کار :(
نه :)
۲۴ مرداد ۹۹
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.