چند عدد روزانه‌نویسی

امیر + ۱۳۹۹/۸/۱۷، ۰۰:۲۹

خب خب ، تفریبا ۳ ماه شده که روزانه‌نویسی نداشتم و خیلی دلتنگِ این قسمت شدم. فقط بگم که میخوام بخش‌هایی غیر از روزانه‌نویسی هم داشته باشم مثل معرفی فیلم و عکاسی و نکات دیگه که ممکنه خوشتون بیاد :) 

به دلیل اینکه ۳ ماه ننوشته بودم ممکنه پست طولانی باشه :)

 

۱-تقریبا دو ماهی شده که خونه‌مون رو عوض کردیم و البته همینجا توصیه میکنم که ابدا نقل مکان نکنین . به هیچ وجه ، چون قطعا تا چند روز پدرتون درمیاد و کلی چیز میز باید تعمیر و جابه‌جا کنید. البته که این کارها ممکنه برای آینده مهم و مفید واقع بشه ولی در کل میگم اگه خواستید نقل مکان بیهوده‌ای داشته باشید ، فکر سختی‌های بعدش رو هم داشته باشید. کلی چیز میز هم این وسط گم شد :/ 

این نکته هم لازمه که بگم دکوراسیون خونه به خاطر اعمال سلیقه‌های مختلف چندین بار عوض میشه و این فرایند ۱ ماه طول میکشه که دکوراسیون خونه شکل ثابتی به خودش بگیره و مجبورین هر روز این دکوراسیون رو حتی به صورت تنهایی تغییر بدید :)

البته این رو هم بگم که در حین نقل مکان ممکنه با همچین پدیده‌هایی رو‌به‌رو بشید.

 

 

فقط خواهشا تاریخ انقضای قرص رو بخونید و متوجه بشید :)))

سال ۲۰۱۵!

در رابطه با این یکی هم که دیگه کلا صحبت نکنم بهتره :)

 

 

تاریخ انقضا رو بخونید لطفا. 

مال سال ۸۴!!!!!!!!


 

۲-هفته‌ی دیگه به احتمال خیلی زیاد آزمون افسر یا همون درون‌شهری رانندگی دارم و قشنگ دیگه تمرین کردم . امیدوارم موقع امتحان استرسی نشم (که مطمئنم میشم😑). دفعه‌ی قبلی هم نزدیک بود قبول بشم ولی ولی ولی هول شدم و کلی استرس وجود من رو گرفت و فاتحه :| همه‌چیم اوکی هست ولی موقع امتحان از کلاچ و ترمز ماشین میترسم که خاموش بشه. آخه میدونین ، اولین باری که آزمون دادم ، از شانس بَدم ، اولین نفر بودم که امتحان میدادم و تجربه‌ای هم نداشتم ، خلاصه رفتم نشستم. همون اول با کلی اعتماد به نفس روشن کردم و میخواستم حرکت کنم ، ماشین خاموش شد :| و فکر کنم این ترس رو از اون موقع دارم در حالیکه در حالت عادی خیلی هم عالی رانندگی میکنم و الان هم حتی داخل شهر هم رانندگی میکنم و مشکلی هم ندارم (ماشینمون فرمونش هیدرولیک نیست و البته این رو هم بگم که آینه وسط هم نداره :)))) ) ولی این آزمون رو اگه قبول نشم احتمالا میفته برای ماه دیگه امتحانم 🤦‍♂️

(و البته جا داره اینجا هم بگم که لعنت بهت کرونا به خاطر این همه زمان :/)

 


 

۳- از کلاسهای مجازی بگم خدمتتون؟ در یک کلمه بخوام توصیفشون کنم افتضاحه!! این کلاسها همه‌چیم یعنی کل زندگیم رو به هم ریخته . میدونین، ما سه تا سامانه داریم و هر آن ممکنه اساتید داخل یکی از این سامانه‌ها کلاسشون رو شروع کنن. یکی اسمش (شمیم) هست. یکی دیگه سامانه کشوری و اون یکی هم استانی و وقتی زمانِ کلاس شروع میشه ، من و بقیه‌ی دوستان مجبوریم مدام این سه تا سامانه رو چک کنیم و ببینیم بالاخره کدوم یکی رو باز میکنه (لازم به ذکره که اساتید به خودشون زحمت نمیدن قبل کلاس بگن کدوم سامانه برگزار میکنن) و خب تقریبا ۱۰ دقیقه‌ی اول کلاس رو تأخیر میخوریم :|

و میدونین قسمت بدِ ماجرا کجاست؟ اینکه ۱ ساعت و نیم داخل کلاس باشی و استاده هم حضور غیاب بکنه و بفهمه حاضری و برات ثبت کنه و بعد داخل سامانه ببینی که برات همون جلسه غیبت رد کرده 🤦‍♂️😑

دو بار این اتفاق ناخوشایند برام پیش اومده و از استاده دلیل غیبت رو میپرسم در جواب میگه که :«مدرک رو کن که سر کلاس بودی.»

من: ندارم🙄

استاد : پس چی میگی؟

این آقا فکر میکنه که بنده فقط اسمم داخل کلاس بوده و سرگرم کار دیگه‌ای غیر از کلاس بودم.از این به بعد وارد هم کلاسی میشم یک دونه اسکرین‌شات میگیرم که مدرک داشته باشم و الکی من رو به این چیزای الکی متهم نکنن. البته بگم که بعضی اساتید از بس خواب‌آور درس میدن آدم حوصله‌اش سر میره و اندکی به خواب میره :)))

 


 

۴-امروز صبح هم میخواستم به وای‌فای خونه وصل بشم . دیدم که ۴ تا چراغ مودِم‌مون روشن نیست. صبر کردم ، صبر کردم و باز هم صبر کردم . دیدم فایده‌ای نداره. متوحه شدم که خط تلفن خونمون هم قطعه. بابام خط تلفن رو چک کرد که ببینه درست هست یا نه و دید کلا خط خونه قطعه ، از خونه رفتیم بیرون و کابل خط تلفن رو چک کردیم و تا یک مسیر پیش رفتیم که شاهد قطعی ارتباط کابل خط تلفنمون بودیم :/

قشنگ یک قسمتِ کابل خط تلفن منطقه رو قطع کردن و برداشتن و البته من موندم و یک اینترنت دیتایی که معلوم نیست چه‌قدر ازش مونده. خدا کنه زودتر بیان و درستش کنن وگرنه برای کلاس‌ها بدبختم . خصوصا که این دو هفته هم نوبت کنفرانسم میرسه🤦‍♂️

فقط نمیدونم به چه هدفی اون قسمت کابل تلفن رو قطع کرده . واقعا فازِ طرف رو متوجه نمیشم :( میخواستم از اون قسمتی قطعی کابل عکس بگیرم و متوجه عمق فاجعه‌ی داستان بشید ولی بیخیالش شدم . باز ممکنه کسی از عملِ عکس گرفتن دیوار یک خونه بد برداشت کنه(خط کابل چسبیده به دیوار یک خونه‌ای از اطراف هست).

 

 

 

خبببببببببب خالی شدم :)

1. مبارکه، ایشالا اونجا اتفاقات خوبی براتون بیوفته 

2. موفق باشید :) 

3. از کلاسای مجازی نگید که دلم خونه 😐✌️

(البته باتوجه به توضیحاتتون شرایط شما از من خیلی بدتره)

4. احتمالا سیم کم آورده از اونجا برداشته 😂

۱۷ آبان ۹۹
پاسخ
ممنونم سلامت باشین :)

دلِ همه خونه 😔

شانسِ منه دیگه🤦‍♂️
۱۸ آبان ۹۹

😂😂

 

امتحان افسر رو موفق باشی. استرس رو خود شوماخر هم موقع امتحانش داشت. من یادمه اینقدر پای راستم می لرزید و اینقدر به کلاج ضربه و تقه میزد، ماشین کلا خاموش نمی شد. خلاصه وقتی نشستی سعی کن یک نفس عمیق بکشی و حتما با افسر یکم بگو و بخند داشته باشی.

 

مال ما فیلماش ذخیره میشه تو سامانه مودل. حصور و غیاب هم معمولا نمی کنن. به جز درس اندیشه که معمولا گوش نمیدیم و فقط حضور میزنیم.

 

 

۱۷ آبان ۹۹
پاسخ
:)

سعیم رو میکنم ولی چجوری با افسر بگو بخند داشته باشم ؟ 😅

خب برای ما سامانه ورود و خروج ما رو ضبط میکنه و زمانش رو برای استادمون میذاره. با این وجود من تأخیر کم داشتم و خودش هم حضور غیاب کرد :(
معمولا گوش نمیدین یا همیشه گوش نمیدین؟😉
۱۸ آبان ۹۹

ماهم یبار نقل مکان کردیم هنوز یادش میفتم خسته میشم میرم میخوابم

۱۷ آبان ۹۹
پاسخ
🤣
:)
۱۸ آبان ۹۹

سلام 

خوب! شوخی منرو وقتیکه تشر و شماتت فرض می کنید. آدم دیگه خودش نیست.! خواستم بنویسم : خالی نشی با این شدنت! خوشمزه ، ولی ولش کردم و ننوشتم چون شماها شوخی رو دعوا برداشت می کنید. حرف جدی روهم دعوا برداشت می کنید. چقدر بده یکی رو باورپذیر بکنند که خشک و خشنه! 

خوب! شما رو نمیدانم چرا اسباب کشی کردید ولی بعضیا واسه دختر شوهر دادن خانه عوض می کنند. بعضیا هم به دلایل زیادی مثلا یکجا نباشیم  که ما رو از جیک و پوک بشناسند و...

/ شوخی / خیالت جمع! این افسر نمیتوانه بازداشت کنه! فوقش از امتحان رانندگی ردت کنه! 

بله ،  قرصهای تاریخ ردی همه جا پیدا میشه. 

کلاسهای مجازی هم سخته! درکت می‌کنم. /بازهم شوخی / بهش بگو میشه مدرک جمع کرد ولی پول میخواد. پول که بدی حتی سنگ آب میشه و میشه بنشینی روی سبیل شاه نقاره کشان بکنی! ضرب‌المثل های معروفیه! 

جان من تازه با پدیدهٔ سیم قارچ شدن رو دیدی!! پس هنوز خیلی چیزا مانده ببینی! 

دردودلت چسبید! 

قانونا شماها باید به من سر بزنید ولی اشکال نداره. بی مشکل اشکال نداره. ولی همیشه نیستم و هفته‌ای یکبار مطلب منتشر می‌کنم و شبها آنلاین میشم و در طول هفته هم نظر میدم و جواب! 

انشاءالله موفق باشی و شیرین کام! 

 

۱۷ آبان ۹۹
پاسخ
سلام و صد سلام بر شما :))

هم به شما حق میدم و هم به مخاطبتون و این وسط تنها مقصر فقط و فقط فضای مجازی هست که نمیشه داخلش احساسات رو هم آورد. البته ایموجی و از ایناها ( :) ) که اسمش اتوماسیون هست هم در انتقال عواطف و احساسات مفیدن ولی در کل نمیشه به هیچ کدوم از طرف‌ها خرده گرفت :)
خودم هم گاها همچین مواردی برام پیش میاد و از بقیه می‌پرسم که آیا از دست من ناراحت شدن که جواب ندادن یا خیر و گاها هم مثل همین کامنت شما قبل جمله‌ام از /شوخی/ استفاده میکنم :)

راستش رو بخواین دلیل خاصی نداشت . شاید خونه‌ی جدیدترین بوده همین :)

خب نگاه کنین همچین دلایل منطقی‌ای برای خودم میارم که اصلا ارزش استرس رو نداره ولی نمیدونم اونجا استرسی میشم دست خودم هم نیست 😅

البته عکس دومی کاکائو بود و دقیقا هم یادمه زمانی که کوچولو بودم شیرکاکائو میخوردم با همون قوطی که دیگه یک ۱۵ سالی گذشته :)))))))

🤣🤣
اگه همچین حرفی بهش بزنم مطمئنا من رو از کلاسش پرت میکنه بیرون 🤣🤣

خب بله . بنده طیِ این ۱۹ سال اولین بار هست که با همچین پدیده‌ای (قطع شدن سیم برق) روبه‌رو شدم و از هیچ‌کسی تا به حال نشنیده بودم :)

ممنونم :)
تمام تلاشم رو میکنم که سر بزنم به همه‌ی وبلاگ‌ها  و اگه دیدگاهی داشتم کامنت بذارم :) 
انشاالله فردا صبح میرسم خدمت وبلاگتون که هم انرژی داشته باشم و هم وقت کافی 😉

ممنونم:)
۱۸ آبان ۹۹

1- خونه جدید مبارک :))

 این پدیده‌ها تو همه خونه‌ها پیدا میشه 😂 ولی واقعا سال 84 دیگه تهش بود 😂😂

2- نمیدونم چه سریه که آدم یه کار رو هزار بارم انجام داده‌باشه، بازم مواقع ضروری هول میکنه :|

به‌هرحال موفق باشید :)) 

3 و 4 - تمام نکات منفی کلاسای مجازی یه طرف، این مسخره‌بازیا و الکی گیر دادنای استادا و معلما هم یه طرف. انگار مدرسه و دانشگاهم نداره و اکثرا انقدر اذیت میکنن :| از اون بدتر این مدت هم همه با انواع و اقسام مشکل اینترنت مواجه شدیم :| ولی واقعا کابلو چرا قطع کردن؟! =))))))

 

۱۷ آبان ۹۹
پاسخ
ممنون :) 
😂😂

دقیقا 😔
ممنون.

واقعا حاضر بودم خودم برم براش کابل نو بخرم ولی نیاد این کابل رو قطع کنن :دی
۱۸ آبان ۹۹

واقعا این روزنویسا آدمو خالی میکنن

۱۷ آبان ۹۹
پاسخ
بله دقیقا :)
۱۸ آبان ۹۹

به نکته خوبی اشاره کردی . کلا گوش نمی دیم . 😂😂

۱۸ آبان ۹۹
پاسخ
احسنت 👌
بزنین قدش 🖐 😅
۱۸ آبان ۹۹

سلام آقا معلّم گل

ان‌شاءالله موفق باشی. :)

 

+ آقا وبلاگت اسکرول نداره ها! معلوم نیست تهِ نظرات میخوره به کجا!

۴ آذر ۹۹
پاسخ
سلام و صد سلام بر شما :)
متشکرم :)

+اوهوم . 
باید برم دنبال یک قالب جدید قالب ساز‌ها هم که اکثرا رفتن :/


++خوب شد یا نه؟ قالب :)
۵ آذر ۹۹

سلام مجدّد. آره الان مشکل اسکرول حل شد. ممنون از دموکراسی. :)))

۶ آذر ۹۹
پاسخ
سلام :-)

خوبه :)
:))))
۷ آذر ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">