چند عدد روزانه‌نویسی ۲

امیر + ۱۳۹۹/۹/۳۰، ۱۹:۲۶

سلام

 

خب خب دوباره بعد یک ماه دارم پست روزانه‌نویسی منتشر می‌کنم.

 

۱-قبلا هر دو روز یکبار یک پست روزانه‌نویسی می‌ذاشتم و پر از اتفاقاتی بود که در اون دو روز تجربه کرده بودم و الان اینجور پست‌ها خیلی خیلی کم شده. دلیلش هم اینه که وقت کمتری نسبت به قبل دارم . متاسفانه کارها و تکالیف و امتحانات جوری هستن که نمی‌شه حتی به کارهایی که الان برام ضروری‌تر هستن برسن و این خیلی بهم ضربه می‌زنه.یک دلیل دیگه هم دارم و اون هم اینه که احساس می‌کردم پستام مفید نیستن و باعث اتلاف وقت دیگران می‌شدم که البته چند نفر هم به من بطور غیرمستقیم گوشزد کردن :)

 

۲-کلاس‌های مجازی واقعا دغدغه‌ی خیلی سنگینی برای قشر دانشجو حساب می‌شه. متاسفانه اساتید ، دانشجوها رو آدم هم حساب نمی‌کنن و همه‌ی مشکلات، اعم از اجرا نشدن کلاس به خاطر شلوغ شدن سرور ، قطع و وصل شدن صدای اساتید ، نویزهای صدا در موقعی که اساتید صحبت می‌کنن و ... همه‌ی اینها تقصیر دانشجوی بدبختی هست که میره بهترین نقطه‌ی خونش با اینترنت بسیار پرسرعت بتونه سر کلاس حاضر بشه و خدا خدا کنه که سامانه اون رو از کلاس بیرون نندازه.یکسری اساتید هم عکس از تخته می‌ذارن انگار که کیفیت تصویر 4K هست 🤦‍♂️😐😂

+یک تبریک خشک و خالی هم از شورای دانشگاه و رئیس دانشگاهمون بابت روز دانشجو نشنیدیم😑

 

۳-چرا اساتید و معلما عکسای ۳ در ۴ رو عکسای پروفایلشون می‌ذارن؟ مگه می‌خوای جایی استخدام بشی که عکس می‌دی؟😐😂

 

۴-فعالیتم این چند روز شاید به مدت دو هفته خیلی خیلی کم بشه ولی صفر نمی‌شه :) منظورم اینه که وارد وبلاگی نمی‌شم که کامنت بذارم و یا مطالبی رو بخونم . چون خیلی خیلی سرم شلوغه. چند تا تکلیف خیلی خیلی سنگین دارم و هم تقصیر خودم و هم تقصیر اساتید هست و خیلی هم زود باید این تکالیف رو براشون رد کنم .

 

۵-قطعا خیلی‌ها حتی «قشرِ کثیرِ فوتبال‌ندوستِ بیانی» هم اومدن و بازی فینال رو تماشا کردن. چه با گزارش عادل فردوسی‌پور و چه با گزارش احمدی و یا گزارش‌های دیگه.نایب قهرمانی رو خدمت این تیم یعنی پرسپولیس و کسانی که دوست داشتن این تیم قهرمان بشه و بدرخشه تبریک می‌گم. امیدوارم دور بعدی شاهد فینال تمام ایرانی در غرب آسیا باشیم که اونطوری یک تیم ایرانی بیاد بالا. ولی بعید بدونم.

 

۶-همونطور که در پست قبلی گفتم می‌خواستم بعد بازی فینال یک عدد پست منتشر بکنم ولی چون دیدم تعداد افراد فوتبالی در بیان کم هست و یک عده‌ای هم کلا با قشرِ مظلومِ فوتبالیِ جماعت مشکل دارن تصمیم گرفتم منتشرش نکنم(خطاب به شخص خاصی نیست. کلا جو بیان رو اینجوری دیدم و بازخورد نسبت به فوتبال:) ).فقط همینجا بگم که قانون ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی فقط و فقط به ضرر خود فوتبال ایران هست.

اینجا نه مثل بارسلونا آکادمی داره که کلی ستاره تحویل تیم‌های فوتبال جهان بده. نه بایرن مونیخ که از لحاظ اقتصادی بهترین عملکرد رو داشته باشن. نه دورتموند و نه آژاکس داره که بهشون بازیکن بدی ستاره تحویل بگیری. نه سرمربی لایپزیک و آتلانتا داره که ۱۱ تا چوب بهشون بدی و از اونا طوری بازی بگیری که انگار فوق ستاره هستن. نه بازیکنی داره که به نوعی برند تبلیغاتی و اقتصادی برای باشگاه باشه (مسی،گریزمان،رونالدو،دپای،نیمار و...) نه تیمی داره مثل اتلتیکو که گربه سیاه همه‌ی تیمها بشه. نه سرمربی‌های صاحب سبک مثل پپ،کلوپ،فلیک و... داره.هیچ سرمربی داخل لیگ ایران صاحب سبک نیست. کل تاکتیک تیم‌های ایرانی منتهی می‌شه سانتر از جناحین همین بازی آخر پرسپولیس رو ببینید که چجوری بود.گیرم بازیکن‌های اصلی‌اش محروم بود، بازی‌های قبلی‌اش رو هم در غرب آسیا ببینید (پرسپولیس رو به عنوان بهترین تیم حال حاضر ایران مثال زدم وگرنه کل تیم‌های ایرانی همین تاکتیک رو دارن.)بعید بدونم که بشه با اینجور بازی کردن به جایی رسید.

 

۷-راستش دلم نیومد برای دوستانی که در پست قبلی ذکر کردم کری بخونم. حقیقتا حال خودم رو بعد این کری‌خونی‌ها بعد بازی‌های با تراکتور ،پاختاکور و العین یادم اومد که چه عروسی‌ای به پا بود برای دوستان و حالِ بد خودم، از این کار پشیمون شدم. البته برای یکی خیلی ریز و در حد شوخی و یکی دیگه هم به صورت دسته‌جمعی زدیم ناکار کردیم(احتمالا اینجا دو نفر بدونن :) ) ولی خب دیگه بیشتر از اون هم بحث نشد.

 

در آخر هم بگم که این وضع اسف بارِ فوتبالِ کشورمون . بنده دیگه فوتبالِ داخلی رو نگاه نمی‌کنم. با امثال محرمی‌ها و رحمتی‌ها و فکری‌ها و گلمحمدی‌ها و اسکوچیچ‌ها به تنهایی پیشرفتی نمی‌کنیم (تاکید کردم به تنهایی).در واقع با فوتبال بکش زیرش به هیچ‌جا نمی‌رسیم و اگر هم این وسط قهرمانی‌ای صورت گرفت باید درِ فوتبال رو گِل گرفت و گذاشتش کنار.

فقط کافیه به مهدوی‌کیا یک نگاه بندازیم که عوض اینکه بیاد داخل ایران آکادمی فوتبال بسازه رفته داخل آلمان این کار رو انجام داده و احتمالا در آینده از ایشون بیشتر هم می‌شنویم...

 

۸-چشمام خیلی خیلی ضعیف شده بیشترش هم به خاطر اینه که سرم تو لپ‌تاپ هست و به نظرم روز به روز داره ضعیف‌تر هم می‌شه. نمی‌دونم چیکار کنم :(

فعالیتی سراغ دارید که بشه انجام داد غیر از استفاده از وسایل دیجیتال؟ غیر از کتاب خوندن؟

 

۹-یلداتون مبارک 💙🌹

 

۱۰-بیاید از فال حافظی که گرفتید بگید 😃

من تو کامنت‌ها می‌گم.

سلام آقا امیر :)

یلداتون مبارک :)))

اتفاقا من که هر بار پست هاتون میخونم اما متاسفانه نظر نمیدارم :((( واقعا ببخشید ..

آره از بس کاره آدم وقت نمیاره که حتی استراحت کنه 😰

فوتبال هم من میخواستم بیام و خوشحالی کنم وقتی گل زدیم که دیگه اون وضع پیش اومد بیخیال شدم خوشحالی هامونم یه ذره هست ...

نتیجه فال رو بگین 😀

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
سلام.

یلدای شما هم مبارک باشه :)

این چه حرفیه. اختیار دارین :)
بله. حتی وقت سر خاروندن هم نیست متاسفانه😅
😂
بله واقعا.خیلی شوک بدی وارد کرد به فوتبال‌دوستان متاسفانه.

یک کامنت فرستادم در ادامه اونجا نتیجه رو نوشتم.
همون شعر هست ولی مشکل املایی و نگارشی داشته :)

۳۰ آذر ۹۹

سلااام بر معلم آینده

خوبی؟ خوش میگذره؟

اینم فال من: http://ganjoor.net/hafez/ghazal/sh74/

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
سلام بر جناب آقای محمدحسین :)
متشکرم ممنون😃
خوبم
حال شما خوبه؟

چه همه بحث کردن سرِ شعر 🙄
۳۰ آذر ۹۹

سلام :))

اتفاقا خواستم بگم خیلی کنجکاوم بدونم اون شب تا صبح چه حرفایی توی اون گروه زده‌شده که انگار بخیر گذشته همه چی :)))))

سوال 8 سوال سختی بود :| خیلی فکر کردم ولی به جوابی نرسیدم :| فعالیت غیر از کتاب و وسایل دیجیتال، فقط لی لی و گرگم به هوا سراغ دارم :))))) 

وقتی اینجوری میگین «نتیجه فال رو نگم بهتره.» آدم بیشتر کنجکاو می‌شه :))))

اینم از فال ما که البته ترجیح می‌دم به تعبیر طولانی‌ای که براش نوشته بود خیلی دقت نکنم؛ یه جاش گفته بود «حال همسرتان روبه‌راه خواهد شد.» که همین گویای همه چیز هست =)))) به نظرم خودم سعی کنم یه چیزی از شعرش بفهمم بهتره =))

لبش می‌بوسم و در می‌کشم می        به آب زندگانی برده‌ام پی

نه رازش می‌توانم گفت با کس             نه کس را می‌توانم دید با وی

لبش می‌بوسد و خون می‌خورد جام      رخش می‌بیند و گل می‌کند خوی

بده جام می و از جم مکن یاد              که می‌داند که جم کی بود و کی کی

بزن در پرده چنگ ای ماه مطرب            رگش بخراش تا بخروشم از وی

گل از خلوت به باغ آورد مسند              بساط زهد همچون غنچه کن طی

چو چشمش مست را مخمور مگذار       به یاد لعلش ای ساقی بده می

نجوید جان از آن قالب جدایی               که باشد خون جامش در رگ و پی

زبانت درکش ای حافظ زمانی               حدیث بی زبانان بشنو از نی

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
سلام :)

آره. از گفت‌وگوهاشون مشخص بود خیلی ناراحتن . بنده هم که دیگه هیچ کری‌ای نخوندم.

😅😅
خب این فعالیت‌ها به دلیل اینکه بنده کوچیک‌ترین عضو خونه‌ هستم بعید می‌دونم انجام بشه :)))))
خیلی ممنون.

نتیجه رو در کامنت‌های بعدی گذاشتم . می‌تونید ببینین :))

چه تعبیری 😐😂😂😂😂

+انشاالله که موفق باشید.
۳۰ آذر ۹۹

این کلاسای مجازی یجوری شده که من دلم میخواد هر دقیقه پست بذارم و یه طومار غرغر کنم در موردش..

حیف و صد حیف که نمیشه😔😂

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
همه دلشون پره متاسفانه😑
یعنی من داخل یک دفتر می‌رم همه‌ی غرغرام رو می‌نویسم و خالی می‌شم.
۳۰ آذر ۹۹

فال قبلی متاسفانه مشکل نگارشی و املایی داشته این یکی بهتره:

عمریست تا من در طلب هر روز گامی می‌زنم

دست شفاعت هر زمان در نیک نامی می‌زنم

بی ماه مهرافروز خود تا بگذرانم روز خود

دامی به راهی می‌نهم مرغی به دامی می‌زنم

اورنگ کو گلچهر کو نقش وفا و مهر کو

حالی من اندر عاشقی داو تمامی می‌زنم

تا بو که یابم آگهی از سایه سرو سهی

گلبانگ عشق از هر طرف بر خوش خرامی می‌زنم

هر چند کان آرام دل دانم نبخشد کام دل

نقش خیالی می‌کشم فال دوامی می‌زنم

دانم سر آرد غصه را رنگین برآرد قصه را

این آه خون افشان که من هر صبح و شامی می‌زنم

با آن که از وی غایبم و از می چو حافظ تایبم

در مجلس روحانیان گه گاه جامی می‌زنم


نتیجه :)

تفسیر اول فال

مدتهاست با فکر انجام این نیت روزگار می گذرانی و برای رسیدن به هدف خود به هر دستاویزی چنگ می زنی، اما گاهی نیز دچار ناامیدی می شوی. بدان که عاقبت این قصه فرجامی بسیار خوش و دل انگیز برای تو خواهد بود، پس به تلاش خود ادامه بده.

تفسیر دوم فال

هرگز گمان نبر که رسیدن به آرزوها بدون تلاش و کوشش میسر خواهد شد، برای رسیدن به اهداف لازم است تمام تلاش خود را به کار بگیرید و همه راه ها را امتحان کنید تا به جواب برسید.

راه دستیابی به مقصود پرپیچ و خم است و پستی و بلندی های بسیار دارد اما نگرانی به دل راه ندهید و به حرکت ادامه داده تا سرانجام به وصال یار نائل شوید.

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
اینم از فال بنده و نتیجه‌اش :)
۳۰ آذر ۹۹

یلدات مبارکک

کلاس مجاززی برای همه سخت شده متسفانه

اگه پنج شنبه و جمعه کلاس نداری گوشیو و لبتابتو کلا برای دو روز خاموش کن نزدیک هیچ تکنولوژی نشو که اروم شی 

یه سری ورزش هام برای استراحت چشم هست انجام بدی خوبه

نور کافیم رعایت شه دیگه :)

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
ممنووووون

هعی . بله متاسفانه😞

بله این هم راه‌حلی هست اما داخل خونه چه کنم :)
فکر کنم داخل اینترنت باشه این ورزش‌ها. خیلی ممنون که گفتین :)
بله صددرصد😄
۲ دی ۹۹

نه من قلم بگیرم دستم ، همه استعداد نداشته ی نویسندگیم خشک میشه:|

همین تو وب میگم😔😂

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
هر جور که راحتین😂😂
۲ دی ۹۹

منم همین مشکل لپ تاپ رو دارم.

عینکی نشیم صلوات :)//

+ یلدا مبارک (:

++ این هدر قالب خیلی خاصه D:

۳۰ آذر ۹۹
پاسخ
من که عینکی شدم🤣
ولی کم استفاده می‌کنم . 
به هر حال خیلی بده :(

ممنونم 
بله . اصلا ابهتی داره برای خودش :)
۲ دی ۹۹

تا اونی که بهت گفته نوشته هات وقت تلف کنن رو نگیریم، آروم نمیگیگیریم.

 

اصلا هرکه خوشش نمیادجمع کنه بره((:


یلداتم مبارک.

۱ دی ۹۹
پاسخ
😂😂😂

اصلا از این به بعد می‌نویسم و پست می‌ذارم که حالش گگرفته بشه😂
ممنونم لطف داری

:)
۲ دی ۹۹

به شدت با تئو موافقم😄

۱ دی ۹۹
پاسخ
ممنونم از شما😅

۲ دی ۹۹

سلام

 

آقا من یک دفه میام، کلی نگاه میکنم و میرم تا چند هفته آینده.  به شدت تکالیف زیادن.

گویا همگانی هست این بیخود بودن آموزش مجازی.  استاد فکر میکنه دانشجو فهمیده، دیگه رد میشه تو میمونی قصه های کردشبستانی 😂

فوتبال ایران رو مگه نگاه میکردی؟ بیا تو هم طرفدار چلسی شو. از این استقلال دست بکش مرد 😉

 

در مورد 9، من خودم الان نمی بینم دیگه. دیگه چشمام سو نداره 😂 حسی می نویسم و با یک علی برکت الله دکمه send رو میزنم.

ولی برای استراحت چشم،. هر 10 دقیقه،. به دور ترین نقطه ممکن نگاه کن. 

هر یک و نیم ساعت بعد دَرست،. چشمات رو ببند و به  بدبختیات فکر کن ( ببخشید منظورم اینه که چشمات رو ببند.  حالا بالا و پایین رو نگاه کن)

یک قطره ای هست. به اسم قطره چشمی

من هر وقت احساس خشکی چشم کنم میریزم.

 

خلاصه اینا باعث میشه محدود دیدی داشته باشم و رو به بهبودی برم.

 

۱ دی ۹۹
پاسخ
سلام 😃

موفق باشید 😂
حالا مطالب ما که بیشتر حفظیه و می‌شه خوند اما شما که دیگه واقعا سخته 😂

فوتبال ایران فقط استقلال رو نگاه می‌کردم چون این چندسال داشت قشنگ بازی می‌کرد ولی خب ...
من بارسا فنم :)))
معتقدم چلسی امسال شانس اول قهرمانی در اروپاست چون تیمش خیلی بازیکن خوب گرفته امسال.
ولی تیم مورد علاقه‌ام رو تغییر نمی‌دم خصوصا به تیم‌های انگلیسی :)
بارسلونا هم امسال نه سال دیگه هم نه . یک مربی خوب بیاد، این نسل لاماسیا رو میاره بالا و قهرمان اروپا می‌کنه :) مطمئنم.

وای :(
خیلی سخته . ۱۰ آدم اصلا حواسش به زمان نیست که بتونه هر ۱۰ دقیقه این کار رو بکنه ولی همه‌ی تلاشم رو می‌کنم.

بدبختی😅😅😅
چشم حتما.

بله چشمای منم میسوزه و انگار که خشکه . 
اون قطره‌ها هم فکر کنم آب مقطرن.ولی تا حالا نزدم  . 
یک راه حل دیگه هم داره که پلک زدن ارادی هست.


خداروشکر که برای شما جواب داده :)
۲ دی ۹۹

۱. افرادی که حس می‌کنن اتلاف وقته، نخونن. مجبور نیستن که. :/

۲. این که می‌گید اساتید دانشجوها رو آدم حساب نمی‌کنن، کاملا موافقم! یه سری من یهویی از کلاس فارسی پرت شدم بیرون و چون هنوز سامانه برای ۹۹ایا فعال نشده‌بود، ما گست بودیم. هیچی دیگه استاد اکسپتم نکرد. :| استاد آناتومی درس عملی رو در قالب فیلم برامون پلی کرد و اون روز بارون شدید میومد و با این که نتم پرسرعت بود دائم قطع و وصل شد. امروز هم وسط بیوشیمی برق رفت. لپ تاپ هم شارژ نداشت و به پریز بود. من هم داشتم همزمان ضبط هم میکردم، هیچی دیگه دود شد رفت هوا. :/

شما کلاس‌های مجازی‌تون توی چه سامانه‌ای هست؟ ما lms هستیم. خیلی مشکل داره، من از حالا واسه‌ی امتحانات استرس دارم. :|

+ به ما تبریک گفتن. :دی

۳. یه سری از اساتید به ما شماره هم ندادن...

۶. نمی‌دونم چرا حس می‌کنم بارسایی هستید؟! هستید؟ نیستید؟

۷. من تقریبا فوتبال داخلی نمی‌بینم، حتی فینال رو هم ندیدم و خب چیزی خاصی رو هم از دست ندادم. :))

۸. اتفاقا چشم‌های منم ضعیف‌تر شده. :| اگه واقعا ضعیف شده حتی اگه شماره‌اش هم خیلی کمه، عینک بزنید. من وقتی زیاد به صفحه خیره میشم، چشم‌هام خشک میشن و با قطره اشک مصنوعی خوب میشم.

۹. باتاخیر برای شما هم مبارک.

۱۰. من در قالب یه پست منتشرش می‌کنم. :))

 

۱ دی ۹۹
پاسخ
۱-خیلی ممنون 😅
۲-اوه اوه :|
یعنی یک ذره درک ندارن. جالبه خودشون اینترنتشون قطع می‌شه می‌گن مشکل از سامانه هست ولی ما که از سامانه پرت می‌کنه بیرون مشکل از اینترنت خودمونه🤦‍♂️
مال ما داخل همین سامانه lms هست ولی دو تا سامانه‌ی دیگه هم داریم که باید ببینیم داخل کدوم یکی استاده کلاس برگزار کرده. (همینجا هم بگم که اساتید زحمت نمی‌دن قبل کلاس اعلام کنن کدوم سامانه کلاس برگزار می‌شه :))) )
+شانس مایه دیگه 😑😂

۳-خداروشکر تو این زمینه استادای ما درست رفتار کردن.
۶-داخل این پست (کلیک کنید) به طور صریح اعلام کردم که بارسایی‌ام :)
۷-همون بهتر که ندیدین. چون سوهان روح بود .
۸-بله منم عینکی شدم و شماره‌اش هم کمه و باید بزنم اما مشکلم اینه که اگه بزنم ، چشمام گود می‌شه (مثل همه‌ی عینکی‌ها) و چهره‌ی زشتی به آدم می‌ده. زشت که چه عرض کنم. چهره‌ی وحشتناک :(

۹-ممنون.
۱۰-خوبه :)
۲ دی ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی