چند عدد روزانه‌نویسی :)

امیر + ۱۳۹۹/۱۲/۱۴، ۲۱:۱۰

سلام 

چند روزی بود که می‌خواستم بیام و بنویسم ولی نمی‌دونستم که بیام و از چی بنویسم . با اینکه اطرافم پر از اتفاقات عجیب و غریب بوده و بعضا هم خوشحال کننده اما دست و دلم به نوشتن نمی‌ره که نمی‌ره به هر حال اومدم که بنویسم چون خیلی وقت بود که ننوشته بودم. 

 

۱- بالاخره تونستم گواهینامه رو از چنگ افسران پلید به دست بیارم و خب به نظرم آخرالزمان شده بود تازه همین یکی آخری هم آخرش یک سوتی دادم که می‌تونست بابتش ردم کنه ولی یک نگاه به قیافه‌ی مظلومم انداخت و فهمید ماجرا چیه دیگه دلش سوخت و گذاشت کارم رو ادامه بدم و تمام. البته این سوتی آخر ترتیب در خاموش کردن ماشین بود که ترمز و دنده رو جا به جا انجام دادم و اگه رد می‌کرد اوج بی انصافی بود. دو تا اشتباه دیگه هم داشتم که باز هم از پارک دوبل بود که فاصله از کنار و جلو گویا مناسب نبود. والا هر جور دیدم فاصله از جلو و کنار خیلی هم عالی بود نمی‌دونم شاید ۱ سانت و یا ۲ سانت کم و یا زیاد بود :|

بالاخره از شر تمام اون نوبت گیری‌ها خلاص شدم از شر اون خانومه هم خلاص شدم که باید بهش می‌گفتم سه بار حرفش رو تکرار کنه که بفهمم چی می‌گه :|

 

+نتیجه گیری اخلاقی : پارک دوبل خانوم‌ها رو مسخره نکنیم واقعا کار سختیه!

 

 

۲- جدیدا یکسری سایت ها پیدا کردم که کتاب های مربوط به یادگیری زبان دارن. مثل زبان انگلیسی و خب تخفیف‌هاشون هم قابل توجه هست. نمی‌دونم این تخفیف ها تا کِی هست شاید هم مادام العمر باشه ولی به نظرم خیلی جالبه و گفتم اینجا هم معرفی کنم با توجه به اینکه کتاب‌ها یک مقدار گرون‌تر شده.

کلیک کنید

البته سایت زیاد هست ولی خب این سایت خوب بوده می‌تونین با یک سرچ راحت سایت‌های دیگه‌ رو هم پیدا کنین.

 

 

۳- باورم نمیشه انقدز سریع یک سال گذشت. الان که می‌رم پست‌های سال قبل رو می‌خونم اونجا در رابطه با خسته شدن در این ایام قرنطینه رو می‌خونم و می‌خندم بهشون و می‌گم اون موقع فقط برای دو هفته خسته شده بودم ولی الان که یک سال گذشته و تقریبا قرنطینه هستم و اون خستگی روحی رو ندارم. فکر کنم جامعه گریز شدم 🤦‍♂️

 

 

۴- فیلم «قصر شیرین» رو نشستم نگاه کردم. دلیلش هم این بود که دوستم می‌گفت بازی بازیگراش عالی بوده و خب واقعا هم بازیشون خوب بوده. راستش رو بخواین خیلی به حال بازیگرهای کودک غبطه می‌خورم چون اونا در اون سن تونستن در عرصه‌ی بازیگری خودی نشون بدن ولی منی که یک روزی آرزوی بازیگر شدن رو داشتم فعلا هیچ جایی حتی دوره ندیدم. البته می‌دونین دوستندارم آدم معروفی باشم چون اونجوری زندگی واقعا سخت هست و زیر نظر خیلی از عموم جامعه قرار می‌گیره و از اون جهت واقعا دوست ندارم. از طرف دیگه دنیای بازیگری واقعا دنیای کثیفی هست که می‌تونم مثبت‌ترینش رو بگم کشیدن سیگار هست که واقعا خودم رو تصور می‌کنم جای بازیگری که داخل فیلم سیگار می‌کشه فورا از حرفه‌ی بازیگری کنار می‌کشم

 

۵- از کلاسا بگم؟  فعلا خوبه خداروشکر. مثل ترم قبل نبود که همه یک دفعگی بخوان هجوم بیارن و کیلو کیلو تکلیف بدن. اساتید هم خداروشکر آدمای خوبی هستن. هر کدومشون یک مدلی هستن. چندتاشون رو هم از همین فاصله‌ی مجازی عاشقشون شدم (کمتر کسی به این درجه عرفانی نازل می‌شه برام)

 

۶- چه فعالیت‌ها کم شده :)

سال قبل یادمه همین روزا هر دو سه روز یک بار هر کسی یک چالش جدید می‌ذاشت و همه شرکت می‌کردن 😐😂

شما را چه شده است؟ چرا کم کار شده‌اید ؟لازمه کلیپ‌های سهیل سنگرزاده رو بیارم اینجا گوش بدین و امید به زندگیتون صد بشه؟ :))))

منم قصر شیرین رو خیلی دوست داشتم  (((=

مخصوصا اون دختر بچه‌هه که واقعا ناز بود *-*

۱۴ اسفند ۹۹
پاسخ
:)
 دختر بچه هه خیلی حرف می‌زد روی اعصاب بود. با پسره بیشتر حال کردم :) خصوصا اون سکانس آخر 
۱۴ اسفند ۹۹

هیچکی مثل آن‌شرلی تو حرف زدن رو اعصاب من نیست :/

۱۴ اسفند ۹۹
پاسخ
برعکس آنشرلی رو خیلی دوست داشتم😂. چون داشت تصوراتش رو به زبون میاورد و شیرین بود ولی خب حرف زدن هم یک حدی داره 😑
۱۴ اسفند ۹۹

1. تبریکات فراوان، شیرینی مارو بدید رفع زحمت کنیم 😁

2. خیلی‌هم عالی :) 

3. پارسال این موقع کلا همه چی یه‌جور دیگه بود.. 

4. فکر کنید توی رستوران غذا گوشه لپتونه یکی میاد باهاتون سفلی میگیره 😂

5. خداروشکر :)

6. ایشون‌هم که کلاهبردار از آب در اومدن 🤦🏻‍♀️

۱۴ اسفند ۹۹
پاسخ
ممنون ممنون شیرینی؟ شما؟ اینجا کجاست؟‌من کیم 😁

:)

بله دقیقا

واااییی 😖 تصورشم بده واقعا کلی سوژه می‌شه آدم کلا راحت نیست.

:)

بله متاسفانه و یا خوشبختانه ولی خب کلیپاشون جاودانه خواهد بود :)
۱۴ اسفند ۹۹

1. مبارک باشه. چرخش براتون بچرخه :دی.

3. به شدت زود گذشت، و خیلیم عجیب گذشت. پارسال همین موقعا بود می‌گفتیم این عید جایی نریم درعوض سال بعدش جبران کنیم. اینم از سال بعدش :/ :(

۱۴ اسفند ۹۹
پاسخ
🌹😅😅😅

آره دقیقا. مثلا سال قبل می‌گفتیم سال دیگه قراره بریم ههم جا چون کرونا رفته ولی بدتر شده :(
۱۴ اسفند ۹۹

خیلی مبارک باشه شیرینی ما یادت نره خخخخخخ

بابت معرفی سایت هم دمت گرم من که بهت زبان نیاز دارم و هر فرصت اموزشی باشه پیدا میکنم میخونم

یکسال برای هممون گذشت خیلی هم زود فقط میتونم بگم لعنت به چین :|

قصر شیرین یه سری تیکه هاشو دیدم شاید بعدا ببینم

مورد درس واقعا خدا رو شکر میکنم این زمان هیچی ندارم و تموم کرد وگرنه با مجازی بودن من یکی تنبل تر میشدم خخخ

فعالیت ها کم شده یه دلیلش بخاطر بیان و مشکلاتش هست دیگه :(

خیلی هم خوب که نوشتی پسر چالش بیان :)

۱۴ اسفند ۹۹
پاسخ
شما رو هم نمی‌شناسم :))))))

اوهوم خیلی هم عالی :) موفق باشین. البته برای یک برنامه نویس به نظرم دونستن زبان خیلی مهمهچون باید به علم روز دسترسی داشته باشه و داخل ایران بعد ده سال علم به روز میاد 🤦‍♂️

اوهوم 

نمی‌گم فیلم قشنگیه ولی خب به نظرم ارزش یک بار دیدن رو داره.

باورتون می‌شه که هیچی یاد نمی‌گیرم از این مجازی؟

امیدوارم این مشکلات هم درست بشه. چی بگم. آمارگیر هم چند روزی هست که خرابه :(

ممنون :)
۱۴ اسفند ۹۹

سلام.

1 : مبارک باشه به سلامتی.

2: مرسی بابت معرفی.کتابای خوبی به نظر می رسن.

3:خیلی خیلی زود...من هنوز تصویر آش قرمزی که تو همین موقع ها پارسال میخواستم بخورم به وضوح جلوی چشمامه.و انگار همین دیروز بود.تازگی ها یه جا خوندم«قدیمی» چیزی هست که به یاد نمیاد.«دیروز» چیزی هست که فراموش نمی شه.معیار اندازه گیری زمان خاطرات ، ساعت نیست ؛ بلکه ارزشه . با این که این خاطرهه اصلا برام ارزش نداره ولی بازم حس می کنم همین دیروز بود.نه که خیلی آش بی مزه و زشتی بود.عین جگر زلخیا قرمزه قرمز شده بود ((جگر زلخیا در اینجا :کنایه از جگر پاره پاره ی پر از خون که فقط قرمزه )) و یه چیکه آب توش نبود.همش نخود و لوبیا و رشته هایی که در هم تنیده شده بودند.

4: ندیدمش. و فکر کنم هیچ وقتم نبینمش.

5:درک چندانی از دانشگاه ندارم . پس هیچی نمی گم.

6: :l

7:واااااااایی.دفعه ی قبلی که راجبه معرفی ایشون به خانوادتون اظهار پشیمونی کرده بودین ، اصلا این آقا رو نمی شناختم ولی بلافاصله بعد از اون عکسی که دیدم دیگه هر جا میرم باید صد تا ویدئو از این آقا باشه انگار.ولی حتی یه بارم حاضر نیستم یکی از ویدئو ها رو باز کنم و ببینم.اونایی که می بینن چطوری می بنن؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۱۵ اسفند ۹۹
پاسخ
سلام

ممنون. واقعا ممنونم که شیرینی هم درخواست نکردین:))



مگه چه قدر لوبیا داشته که قرمز بوده؟ :|

فکر کنم بعد شیش ماه نشستم فیلم ایرانی دیدم.

انشااله به زودی هم میرید دانشگاه و به بدبختی‌های دوران دانشجویی می‌رسید :)))

🤦‍♂️😂😂😂😂
یک عده برای خنده می‌بینن . یک عده هم باهاش کیلپ می‌سازن توی آپارات و یوتیوب پر کلیپ خنده داره می‌تونید نگاه کنید :)
۱۵ اسفند ۹۹

بازم تبریک واقعا درک میکنمم دیدنه قیافخ دوباره افسر چه عذابیه 😅😅

و این فیلمو ندیدم شاید فرصت پیش اومد نگاه کردم ولی فیلمای خارجی زیاد دیدم که پیشنهاد میکنم مثلا نزدیک به افق ،بوسه و گریه  اینارو من خیلی پسندیدم واقعا پیشنهادشون میکنم و ملکه گدایان که البته سریال ایرانی هست اینو هم دوست دارم

وای من عاشقه بازیگریم بنظرم بهترین شغله پراز تنووع و هیجان هر دفعه یه فیلمنامه و سناریو متفاوت 😇

و خوشا به سعادتتون استادای ما باز پشته هم فایل میزارن😥

۱۵ اسفند ۹۹
پاسخ
ممنون 🌹😂😂

آها باشه ممنون. اتفاقا لیست فیلمم خالی شده بود. می‌تونم این فیلما رو نگاه کنم. خیلی ممنون از معرفیتون :)
سریال فکر نکنم نگاه کنم. خصوصا از نوع ایرانی‌اش.

آره از این لحاظ واقعا خوبه. اینکه آدم انعطاف داشته باشه و نقش های مختلف رو بازی کنه و در آخر هم مورد تمجید قرار بگیره خیلی هم خوبه :)

مال ما احتمالا آرامش قبل از توفان باشه نمی‌دونم :)
۱۵ اسفند ۹۹

چالش کم داریم, دیگه هرچی بود شرکت کردیم!

۱۵ اسفند ۹۹
پاسخ
بگید چالش بذارم 😎🤠
۱۵ اسفند ۹۹

من تو دنیای واقعی هم باید کلی جییییغ و دااااد راه بندازم تا شیرینی بهم بدن .تو دنیای مجازی که جای خودشو داره دیگه.

 

وااااایی. به خاطر لوبیاهاش قرمز نبود.چغندر قرمزو بسته بودن بهش.جوری که چیزی جز چغندر و نخود ، حس نمی شد

 

من دارم به این فکر میکنم که اگه قرار باشه سال آینده هم مجازی باشه ، ترک تحصیل کنم و دوباره وقتی این کرونای فلان شده ی چییییییییییز رفت و مدارس حضوری شد ، برم سال آخر رو بخونم...همینطوری همین طوری بدون خاطرات دبیرستان برم دانشگاه که چی بشه !.من دلم برای نیمکتا و تخته گچی و پچ پچ های توی صف و کلی چیزای دیگه تنگ میشه.من به مدرسم خیانت نمی کنم. 

 

 

۱۵ اسفند ۹۹
پاسخ
😂😂😂

آها ببخشید من تقریبا فقط یک آش رشته رو می‌شناسم که داخل اون چغندر نمی‌ریزن البته شایذ حای شما می‌ریزن.

به هر حال داخل مجازی یادگیری خیلی کاهش پیدا می‌کنه و خیلی از خاطرات ثبت نمی‌شن. فقط امیدوارم سریعتر این اوضاع تموم بشه :(
۱۵ اسفند ۹۹

سلام چطوری جووون دللل برقراری عزیز سرکیفی الهی شکرر🤣

تبربک میگم😂

ینی صرفا با کتاب میشه یاد گرفت؟

من که مرغ درونم فعال شده خودشو تو مرغ دونی حبس کرده :))

منم همیشه دوست داشتم کارگردان بشم یه تهیه کننده جور کن فیلم بسازیم😂

الحمدالله

ماامیدمون به توعه پسر یه چالش طراحی کنی فرط شرکت کنیم

عالیه یارو😂😂

۱۵ اسفند ۹۹
پاسخ
سلام عزیزم 🤦‍♂️😂😂😂

ممنون.

بستگی به خودت داره. اگه به یک سطحی از بان رسیده باشی آره میشه. البته خودم یکی دو لول پایین تر گرفتم که بتونم سازگاری با کتابش داشته باشم.

اگه بگم خودم هم اینطوری شدم دروغ نگفتم 😐😂 دوست ندارم برم بیرون.

پس خیلی ایده داری :))))


😅
بنده خداحافظی کردم از این کارا :)))

خودت نمی‌خوای حرکتی بزنی؟  :)
۱۶ اسفند ۹۹

😘😂

آهان من خیلی از کلاس حضوری فراری ام، توی این چندسال هروقت ثبت نام کردم، به سه جلسه نکشیده انصراف دادم🤦‍♂️

هوم🤦‍♂️

اره فقط یه نویسنده خوب میخوام😎🤣

عه زدی تو مربی‌گری😐

من؟😂نه من چندوقته خومو از بلایای اینجا خلاص کردم راحت هروقت دلم میخواد میام میرم نه کامنتی برام میتونه بیاد نه ستاره ای روشن میشه(اکانت اصلیم رو میگم) نه هیچی

کلا راحت😁چالش کیلو چند😂🤦‍♂️

۱۶ اسفند ۹۹
پاسخ
چرا آخه ؟ :|
یعنی انقدز از زبان بدت میاد؟

بیان پر از نویسنده هر کدوم رو خواستی می‌تونی قرارداد ببندی

آرررررره مشاوره هم می‌دم دوست داشتی شماره کارت بدم پول واریز کن و بعد هم وقت بگیر 😎
خوش به حالت که آزاد کردی خودت رو . البته خیلی هم عالیه :))
منم فعالیتم کم شده و کمتر میام.

+حالا شاید بعدا چالشی گذاشتم ولی امسال رو بعید بدونم:)
۱۶ اسفند ۹۹

از زبان که بدم میاد، اون هم به کنار از فضای کلاس زبان متنفرم

هوم باید فکرامو بکنم :/

نه تخصصت باشه واسه خودت(😂👊) من همون هوادار ساده باقی میمونم😂❤

:)))

 


+پس منتظریم

۱۶ اسفند ۹۹
پاسخ
چزا؟ خیلی باحاله که :(
نمیدونم چی بگم بالاخره احساس خودته



ممنون از اعتمادی که بهم داشتی 🤦‍♂️😂😂😂

+ :)
۱۶ اسفند ۹۹

سلام امیر عزیز

بابا گواهینامه و دانشگاه و درس و اینجور چیزا سخت نیس که. سرگرمیه فقط :دی هرچی اینا رو زودتر تموم کنی میری مرحله بعدی و مسائل سخت تر زندگی :)

 

نه به اون هدری که گذاشتی نه به نگاهت به بازیگری :))

 

راستی اساتید شما چطورین که به جای نائل شدن به درجه عرفانی نازل میشن؟ ;-);)

۲۲ اسفند ۹۹
پاسخ
سلام و درود بر شما :)


بله خیلی سرگرمی بود فقط افسرا دوست داشتن بیشتر سرگرمی داشته باشم 😐😂

هدر انصافا ابهت داره. البته اول فکر می‌کردم داره توی یک هوای سرد قهوه‌ای چیزی می‌خوره که داغه و از اون دهنش هم داره ها می‌کنه که هوا سرده و بخار می‌شه

این رو هفته‌ی قبل گفتم؟
راستش نظرم درباره‌ی یکیشون عوض شد. ولی خب کلا آدمای خوبین دوستشون می‌دارم. می‌دونین جوری درس می‌دن که آدم لذت می‌بره و شرایط رو درک می‌کنن البته یکیشون اینطوری نیست!
۲۲ اسفند ۹۹

آخ ببخشید یادم رفت تبریک بگم.

سال خوبی هم داشته باشی...

و اینکه خلاصه ما رو شیرینی گرفتن به شدت حساسیم. حواست باشه :))

۲۲ اسفند ۹۹
پاسخ
😅❤🌹
ممنون از شما

شیرینی بقیه اگه شیرینی دادن بنده هم می‌دم خیالت راحت باشه :))
۲۲ اسفند ۹۹

سلام 

عالی 

فقط یه چیزی

گزینه 2رو که جای کلیک / کلیک میزنم برام باز نمیکنه چرااا 

گواهینامه خخخ یه بدبختی این چندمین بارشه که از امتحانش میوفته 

خووب من از اینستا یه چیزی پیدا کردم که مثلا سوال ووو و چیزای مربوط به گرفتن گواهینامه داره ایدیشو برداشتم شاید به دردم خورد 

خیلی زجر کشیدین تا گواهی گرفتی 

منم که قبل از گرفتن گواعی اول باید ترسم از رانندگی بریزه مسخرس میدونم ولی چه میشه کرد خخخخخخخخخخخ 

۲۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام.

من زدم کار کرد. روی لینک کلیک کنین و بزنین روی یک صفحه جدید باز کنه.

کار سختی بود انصافا ولی خاطره شد.
ترسی نداره. به مرور یاد می‌گیرین :)
۲۱ خرداد ۰۰

سلام 

 

از منکه یه چیز میاره که یه چیزز کوچولو قرمزم هست ولی بعدا دوباره امتحان میکنم ممنون

 

خخ اره 

ممنون عووم خدا کنه 

خب اول باید از امتحان بابام سربلند بیام بیرون خخخخخخ قبل از اینکه برم اونجا خخخخخخ

۲۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

خب خوبه :)

موفق باشین 😅
۲۱ خرداد ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی