سال قبل همین روزا :) + نمره به خودم

امیر + ۱۳۹۹/۱۲/۲۵، ۲۲:۲۱

می‌بینم همه از همین الان شروع کردن برای نوشتن برنامه‌های جدیدشون در سال آینده. یادمه سال قبل همین موقعا یک سری برنامه‌ها ریخته بودم و اهدافی داشتم که نوشته بودمش

 

 

میرسیم به دومی که قراره چه برنامه هایی برای سال آینده داشته باشیم . 

 

۱-میخوام داخل درسهای خودم خیلی خیلی موفق باشم و بتونم معدل الف که هیچ نفر اول بشم. 

 

۲-سطح زبان انگلیسی خودم رو به هر طریقی افزایش بدم و بتونم مقاله ها رو راحت بخونم و مطالب ارزشمندتری کسب کنم.

یک زبان دیگه هم میخوام یاد بگیرم .احتمالا زبان آلمانی هست و برای این انتخابم هم هدف دارم چون آلمان یک کشور با سیاستی هست و احتمال زیاد در آینده با زبان انگلیسی رقابت خواهد کرد.

 

۳-مقاله های مختلف رو بخونم در ارتباط با علوم تربیتی و کتاب های بیشتری جمع کنم اعم از جامعه شناسی و علوم تربیتی و روان شناسی :)

 

۴-در زمینه تکنولوژی پیشرفت خیلی خوبی داشته باشم و بتونم برای بچه ها برنامه های باکیفیت درست کنم اعم از کارهای گرافیکی و بازیسازی .

 

۵-ورزش هم بکنم

 

مورد اول:

خب امتحانا مجازی شدن و امتحان هم دادیم و نمرات هم خوبی هم کسب کردم و البته راضیم. نکته‌ی دیگه اینکه نمرات یک عده دیگه رو اینجا نگاه کردم فقط می‌خواستم اون ۲۰هایی که گرفتن رو یک چندتایی قرض بدن. واقعا که ! چه وضعشه! دانشجوی مملکت که نباید درس بخونه و افتخارش این باشه که با نمرات ۱۲ پاس کرده {به نمره‌ی بیستی که امروز در آزمون شفاهی کسب کرده است فکر می‌کند}

 

مورد دوم:

زبان انگلیسی واقعا برام معضلی شده. اینکه بخوام تمرینی کنم بدون هیچ دبیری واقعا سخت بود. چند ماه اول دنبال کلاسی جایی می‌گشتم چون باید یک نظمی به خودم می‌دادم و یک روز تصمیم گرفتم که کتاب بخرم و با کتاب شروع کنم به یادگیری بلکه به خودم در این زمینه نظمی بدم. 

تقریبا یک ماه هست که کتاب american english file رو گرفتم ویرایش سوم و از اون سطحم یک لول پایین‌تر دوباره شروع کردم به خوندن و البته یادگیری. البته که هنوز تو یک سری موارد مثل مهارت صحبت کردن و حتی نوشتن نمی‌تونه کمکم کنه (تو این زمینه‌ها فعالیت خوب داره ولی یک همراه و همکلاسی باید داشته باشم همراه خودم که باهاش صحبت کنم و یکی مجبورم کنه که مثلا یک نامه بنویسم.)

برای همین هنوز کامل نیست. از یک طرف دیگه سایتش یک سری دوره‌های رایگان داره که بهشون دسترسی ندارم. (داخل کتابا یک کارت شناسایی باید باشه که داخل ایران گویا نیست. با استفاده از اون کارت شناسایی می‌شه به اون دوره‌ها دسترسی پیدا کرد)

فعلا که خوبه ولی هنوز باید بیشتر کار کنم که خیلی خیلی قوی‌تر بشم.

 

زبان آلمانی هم یک بار خواستم استارت بزنم با نرم افزار دالینگو( doulingo) ولی ولش کردم. دلیلم هم این بود که زبان انگلیسیم برسم خیلی خیلی مفیدتر هست.

 

مورد سوم:

اگه بگم مطالعه‌ام کم بوده دروغ نگفتم. گرچه یک سری مطالعاتی داشتم ولی خیلی کم بوده. فقط امیدوارم سال آینده جبران کنم.

 

مورد چهارم:

گرافیک:

سال پر فراز و نشیبی بود. با بلندر شروع شد و الان داره با فتوشاپ تموم می‌شه. افتر هم کنارش هست البته. ولی هنوز خیلی مونده که بخوام خیلی خیلی عالی باشم ولی خب از علاقه‌ام چیزی کم نشده :)

 

بازیسازی:

فعلا برنامه‌ای ندارم. شاید یک روزی تونستم با آنریل انجین و یا یونیتی بخوام کاری انجام بدم ولی فعلا نه. البته که امکانات داخل ایران هم از معایب دیگه هم هست.

 

مورد پنجم:

ورزش که بهتره حرفی نزنم :)))

وقتی بعد یک سال رفتم زمین چمن با دوستام و دو دقیقه دویدم و نفس کم آوردم و دروازه وایستادم می‌تونم متوجه عمق این فاجعه بشم.

البته عوض کردن خونه هم در کم تر ورزش کردن هم بی تأثیر نبوده! و اینکه با خونه‌ی قبلیمون بیشتر حال می‌کردم تا این خونه و راضی نیستم . با اینکه ۶ ماه گذشته ولی نتونستم سازگاری داشته باشم.

 

نمره‌ای که به خودم می‌دم از ۲۰

۱۳ هست چون نه اونقدر راضی بودم و نه اونقدر ناراضی و یکم به سوی راضی متمایل بودم :)

 

 

 

دو تا مورد هست که در چند روز آینده می‌نویسم 

یکی ۹ لبخند ۹۹ که علیرضای عزیز هم من رو دعوت کرد و حتما می‌نویسم :) (شما هم دوست داشتین بنویسین)

یکی دیگه هم برنامه‌ریزی برای سال آینده و اهدافم :)

روند خوبی داشتین شما هم :)

 

۲۵ اسفند ۹۹
پاسخ
متشکرم :)
۲۶ اسفند ۹۹

انالیز کردن سالی که گذشت خیلی بهتر از  خیالبافی برای سال اینده (مثلا هدفگذاری ولی در اصل همش خیالبافیه ) ! 

تهش به عملکرد خودت به صورت کلی یه نمره میدادی که چقدر موفق بودی هم خوب بود :)

تو سال جدید موفق تر باشی 🌹

۲۵ اسفند ۹۹
پاسخ
خب درسته. البته این آنالیز از اهداف سال قبل بوده ولی خب همچین دقیق هم بررسی نکردم.

خب می‌دونی خیالبافی هم خوبه. خیلی شیرینه. حداقلش یک لبخنده. می‌گن برای موفقیت یکی از گام‌هاش اینه که بری و اون اتفاق رو حس و تصور کنی برای همین به نظرم اونقدرها این تصور و خیال بد نیست. به شرطی که غرق در رویا نباشیم و برای رسیدنش تلاش هم بکنیم وگرنه سال آینده هم همین آش است و همین کاسه :)

نمره؟ پیشنهاد خوبیه. می‌ذارمش داخل پست :)

متشکرم . همچنین شما :)
۲۶ اسفند ۹۹

سلام. :))

امیدوارم جزء مخاطب‌های مورد یک نباشم.😅😂🤦🏻‍♀️

انشاء‌الله سال دیگه همین موقع نمره‌ای که به خودتون می‌دید ۲۰ باشه.

پیشاپیش سال خوبی داشته باشید، سرشار از شادی و موفقیت. *_*


+ باتاخیر هم بابت گواهینامه‌تون تبریک می‌گم، بالاخره راحت شدید! :دی

۲۶ اسفند ۹۹
پاسخ
سلام و صد سلام بر شما
اتفاقا یکی از اون افراد خود شمایین 😂😂

ممنونم.

همچنین برای شما با کلی شادی و موفقیت

+ داستانش طولانیه واقعا ولی ممنون { به موهای سفیدش در طی گواهینامه‌دار شدنش دستی می‌کشد}
۲۷ اسفند ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">