سی ثانیه از عمرت رو ذخیره کن :)

امیر + ۱۴۰۰/۱/۱۵، ۱۳:۵۹

+راه حل رو جناب آقای سربه‌راه گفته بودن.

 

{با گوشی‌اش ور می‌رود}

-اههههههههههه .

{گوشی‌اش را با عصبانیت به گوشه‌ای پرت می‌کند}

- از صبح این رباته اعصابم رو خورد کرده هی میاد برام. دیگه خسته شدم

[تغییر شخص]

-ای بابا . باز این رباته اومد. بابا چه پدر کشتگی با من داری؟ . برو پیش خانوادت . تو مگه کار و زندگی نداری؟

[تغییر گوینده]

آیا از این ربات قرمز رنگ خسته شده‌اید؟ آیا از پر کردن شماره‌های مختلف در فیلد مورد نظر به ستوه آمده‌اید؟ تا به حال به خاطر این مورد می‌خواستید بیان را ترک کنید؟

دیگر نگران نباشید. موسسه‌ی bayan surviver به نجات شما آمده است.

 

 

اگر با چنین صفحه‌ای روبه‌رو شده‌اید. کافی است فیلترشکن خود را (بخوانید جیزشکن) خاموش نمایید و اگر فیلترشکن شما (بخوانید جیزشکن) خاموش بود، آن را روشن بنمایید. بعد از انجام این کار صفحه مورد نظر را refresh کرده و به ادامه کار خود بپردازید.

warning: در ادامه‌ی کار فیلترشکنتان باید در همان وضعیت باقی بماند وگرنه این ربات قرمز گوگولی دوباره مزاحمتان خواهد شد.

 

 

{با روی خندان}

-از وقتی از پیشنهادای موسسه‌ی بیان سروایور استفاده می‌کنم همه‌ی کارام خیلی خیلی بهتر شدن. اصلا انگار وارد یک دنیای دیگه شدم. انگار که کل دنیا رو بهم دادن. به شما هم پیشنهاد می‌کنم از محصولات این موسسه استفاده کنین.

 

[شخصی دیگر]

چند کنم تو را طلب، خانه به خانه، در به در
چند گریزی از برم، گوشه به گوشه، کو به کو

ربات قرمز کجایی؟ دقیقا کجایی؟ ... بیا که دلم برات تنگ شده :(

+آقا تبلیغ موسسه‌مون یادت رفت!

 

پس همین حالا از راهنمایی‌های موسسه‌ی ما استفاده کنید.

سی ثانیه از عمرت رو ذخیره کن!

بیان سروایور

 

اگر راه‌حل دیگری دارید می‌توانید همینجا به اشتراک بگذارید.

+با تشکر از جناب آقای سربه‌راه که راه‌حل رو گفته بودن و بنده هم نوشتم چون زیاد دیدم که از این ربات گله شده. اگه کسی دیگه هم راه حلی داره بگه ممنون می‌شیم :)

سلام 

کلا گیرش فیلترشکنه :)

منم فعلا با درجا خاموش کردن فیلتر شکن اموراتم رو گذروندم  

با تشکر

 

۱۵ فروردين ۰۰
پاسخ
سلام.

خب بعضی اوقات هم پیش اومده که فیلترشکن خاموش بوده و همچین پیامی داده که با یک تغییر آیپی حل میشه.
خواهش میکنم 
۱۵ فروردين ۰۰

دستتون درد نکنه به خاطر راهنمایی 

نظر کاربرهایی که از قبل از این روش استفاده کردن عالی بود 😐😂

۱۵ فروردين ۰۰
پاسخ
خواهش میکنم
😅😅
۱۵ فروردين ۰۰

جدی چرا فکر میکنید خاموش روشن کردن قند شکنمون راحت تر از ۳۰ ثانیه صبر کردنه؟=))))

۱۵ فروردين ۰۰
پاسخ
آخه دیده شده که کاربری چند بار فقط همین کد رو وارد کرده . چند بار در طی یک ربع :)
۱۵ فروردين ۰۰

اینجاست که می‌شه به این مسئله پی برد که دوستانِ استفاده‌کننده از فیلترشکن در فضای بیان، حضور چشمگیری دارن که این تشابه آی‌پی‌ها، چشم و دل دیگران رو به این ربات روشن می‌کنه.

 

البته این ربات وقتی تعداد درخواست‌های زیادی از طرف کاربرا به بیان ارسال بشه هم سر و کله‌ش پیدا می‌شه، کافیه تصمیم بگیری در کوتاه‌ترین زمان، تعدادی از مطالبت رو از طریق فهرست مطالب پیش‌نویس کنی.

۱۵ فروردين ۰۰
پاسخ
از این طرف به قضیه نگاه نکرده بودم. دیدگاهتون کاملا درسته.

خب این هم یک راه‌حل هست.
ممنون :)
۱۵ فروردين ۰۰

ممنون بابت راهنمایی تون 😅

۱۵ فروردين ۰۰
پاسخ
خواهش می‌کنم :)
۱۵ فروردين ۰۰

سلام.

چه خوب شد این تجربه و راه کارو به اشتراک گذاشتین. ممنون

۱۶ فروردين ۰۰
پاسخ
سلام.
یعنی نمی‌دونستین؟  :/
عجبا :)
۱۶ فروردين ۰۰

با حالت ناشناس مرورگر ok میشه :)

۶ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
توضیح بیشتر بدید. چون بنده نمی‌‌دونم حالت ناشناس چی هست :)
۷ ارديبهشت ۰۰

در قسمت سه نقطه ی مرورگر گزینه ی سوم رو باز کنید حالت ناشناسه :)

۷ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
بله بله فهمیدم
متشکرم :)
۷ ارديبهشت ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">