راز

امیر + ۱۴۰۰/۳/۹، ۲۱:۳۶

شدیدا نیاز دارم بشینم با یکی صحبت کنم. یکی که این اتفافات رو تجربه کرده باشه . اعضای خانواده چون تجربه نکردن نمی‌تونن درک کنن .

البته که اون رو هم نمی‌شه به هر کسی گفت :) باید رازدار خوبی باشه. 

می‌دونین وقتی آدم از یک راز و یا خبری محرمانه آگاه می‌شه، تو دلش کلی بیقراری می‌کنه که اون راز رو یک جا پخش و یا ثبت کنه. منم الان دقیقا تو این حالتم. 

این دو روز هم دقیقا شدم مثل آدمای عچیب غریب موقع راه رفتن با خودم صحبت می‌کنم. فکرم خیلی درگیر شده ...

نمی‌دونستم خبر خوشحال کننده‌ی دیروز ممکنه من رو بشکنه. گفتم ممکنه. ممکنه من رو هم خیلی بالا ببره ...

سلام. 

ان شاءالله یه رازدار خوب و صالح که بتونه کمکتون کنه پیدا کنید

تقریبا میدونم چه حسیه این حسی که دارید چون تقریبا همیشه همینجوریم .

البته شایدم درک نکنم دقیقا. 

در هر صورت ان شاءالله همه چیز بخوبی پیش بره براتون🙂

۹ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

پیدا می‌شه حالا 😁 ممنون 

تقریبا همه فکر کنم یک باری این تجربه رو داشتن. خودم زیاد داشتم

ممنون :)
۱۰ خرداد ۰۰

سلام 

به قول شاعر: وای دل بی‌قرارم، دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این رازو به روم نیارم 😂 (با اندکی تغییر 😅)

امیدوارم اتفاقات خوب براتون بیفته و یه رازدار خوب پیدا کنید 🌸

۱۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام
خب دقیقا همین طوریم 😂🤦‍♂️
ممنون
۱۱ خرداد ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">