چالش (اسمی نداشت!)

امیر + ۱۴۰۰/۳/۱۶، ۲۲:۲۳

خب نویسنده‌ی وبلاگ «کودکانه‌هایم تمامی ندارد» یک پستی گذاشتن و در اون یک لیستی از چالش‌های مورد نظر هست که هر کسی به یکیش به یک طریقی دعوت شده (لینک پست مربوطه). من هم از طرف آقا محمدحسین دعوت شده‌ام بنویسم.

 

من برای نوشتن شماره ۱۸ دعوت شدم که الان متنش رو اینجا کپی می‌کنم.

 

«ده مورد از فانتزی‌هایی که تو ذهنتون هستند و دوست دارید اتفاق بیفتن ولی ممکنه خیلی‌هاشون خیلی دور و دراز باشند و هیچوقت اتفاق نیافتند...»

 

خب بریم که شروع کنیم :)

 

۱- اینکه کل بازیکن‌های تیم والیبال ایران داخل زمین از این سرویس‌های پرشی (قدرتی و محکم) بزنن. چیزی که دیشب داشت عملی می‌شد اما پاسور تیم جهشی موجی می‌زد. واقعا اگه اون روز برسه که کل تیم والیبال کشورمون بتونن سرویس پرشی بزنن ، عیدِ من هست . 

 

۲- این یکی رو بهش رسیدم. خودکار رنگی داشته باشم. خیلی اتفاقی دستم رسید و بسی از این موضوع خرسندم :)

 

۳- موقع رانندگی ، جلوی این ماشین‌های راهنمایی و رانندگی پلیس که در حال حرکت هستن برم و یک دفعگی ترمز بزنم و تصادف بشه و از طرفی اونها هم در اینجا مقصر هستن ازشون جریمه بگیرم (البته فکر کنم خیلی آرمانی فکر کردم. عمرا اونا بهم جریمه بدن :))) )

 

۴-پشت آمبولانس و ماشین آتشنشانی با ماشین برم و حتی چراغ‌های قرمز رو هم رد کنم (می‌دونم تا حدی دیوونگی هست ولی خیلی هیجان داره. یک بار تجربه کردم ولی راننده نبودم :)) )

 

۵- از هر کشوری یک فیلم رو حداقل ببینم. البته با توجه به وضعیت دانلود سایت‌های ایرانی اینکه اکثر کشورهای پوشش داده نمی‌شن و بعید بدونم به این مورد برسم. با این حال همه‌ی تلاشم رو دارم می‌کنم که از هر کشور حداقل یک دونه فیلم رو ببینم ولی خیلی تعداد کشورهای زیاد هستن که هنوز یک دونه فیلم رو ندیدم 🤦‍♂️

 

۶- چند تا فیلم و فیلم کوتاه درست کنم که جایزه ببره . اصلا این رویای بچگیم بود. 

 

۷- یک چیزی که می‌خواستم این بود که از این همبرگرها بخورم که دو لایه نون رو همدیگه هستن و وسطشون گوشته. خیلی دوست دارم یک بار اونها رو هم تجربه کنم :)))

 

۸- به کشورهای مختلفی برم. کشورهایی که دوست دارم برم این‌ها هستن : ژاپن - اسپانیا - آلمان - ترکیه - یک کشور آفریقایی - برزیل

 

۹- از این ماشین‌هایی که کلا سقفشون باز می‌شه سوار بشم و کلا هوا بخورم :) البته من هنوز از این شاستی بلندها هم سوار نشدم. ماشین سانروف دار هم سوار نشدم تا الان :)))

 

۱۰- سرعت دانلود و کلا اینترنتمون بشه روی ۱۰ مگابایت بر ثانیه (مگابایت . نه مگابیت) بیشتر هم شد اشکال نداره. اصلا آدم ذوق می‌کنه این سرعت رو روی نرم‌افزار مدیریت دانلودش ببینه

 

۱۰+۱ مسی و رونالدو رو تو یک تیم ببینم که دارن بازی می‌کنن. این یکی اصلا محاله 😅

 

آرزو زیاد دارم ولی فکر کنم رسیدن به همشون یک جا و در این مدت زمان کوتاه (یعنی ۴۰ ۵۰ سال و یا بیشتر و کمتر) یک چیز غیرممکن هست. خیلی دوست دارم چیزهای مختلف رو تجربه کنم ولی نمی‌شه. شرایط اجازه نمی‌ده. یک قسمت ممکنه بهونه باشه ولی وقتی یک جاهایی با پارتی بازی تلاش یک عده‌ای خورده می‌شه ، حق داریم که ناامید باشیم ...

 

 

+اینجا دیگه برق قطع نمی‌شه دلیلش رو داخل یکی از وبلاگ‌ها گفتم اینجا دوباره کپی می‌کنم.

«دلیلش اینه که الان هر دفعه که برق ناحیه ای قطع میشه یک عده ای داخل اون ناحیه میرم سریع سیم های تیرهای برق رو قطع میکنن و برای خودشون برمیدارن :)))))))))))))
از اونجایی که این سیم ها خیلی هزینه داره و خسارت زیادی وارد میکنم و دزد هم کم نیست :))))) دیگه برقا قطع نمیشه
به همین سادگی به همین خوشمزگی
به شما هم پیشنهاد میکنم همین کار رو انجام بدین دیگه عمرا برقتون رو قطع کنن :)))

 

برای دعوت کردن هم کامنت بذارین اگه مایل بودین یک شماره می‌گم باید از این پست اون شماره رو ببینین و یک پست درباره‌اش بنویسین.(لینک پست مربوطه)

الان که نگاه می‌کنم ، خیلی چالش خطرناک و سمی‌ای بود . خداروشکر به موارد خطرناک‌تری دعوت نشدم 🤦‍♂️

۱۶ خرداد ۰۰

۷- مگه همبرگرا همه‌شون دو تا نون نیستن که بینش گوشته؟ :)) کدوما رو می‌گین؟ اینا که گوشتو می‌ذارن لای خمیر نون بعد با هم پخته می‌شن؟

 

چه روش خوبی برای مقابله با قطعی برق =))

۱۶ خرداد ۰۰
پاسخ
مدل دیگه‌ای نداریم؟‌ من آخه فست فود کم خوردم 🤦‍♂️ البته خوردما ولی تنوع کم بوده یعنی اکثر موارد خوراکی چیزی . خیلی تنوع ندادم چیزای مختلف بخورم ...


بله دیگه کسی جرئت نمی‌کنه اینجا برقا رو قطع کنه ما هم که دیگه خونِمون از این قضیه جوش اومد از صبح تا شب کولرمون روشنه :))))))

شماره ۱۴ یا ۱۹ رو یکیش رو اگه مایل بودین بنویسین.
۱۶ خرداد ۰۰

سلااام

چه آرزوهای ورزشی و ماشینی ای، چرا من علاقه ندارم به این دو مقوله؟

مورد هفت را دلم خواست، من دو بار خورده‌م :)))

ولی برق ما جدا نمیره دیگه، فکر کنم دیگه این داستان تموم شده، نه؟

انگار شما مشتاق شرکت در یه چالش دیگه هم هستی؟ :))

البته فکر نکنم از اونا هم چیزی دربیاد وگرنه میگفتم دعوتی به یکی ازم وارد 6 تا 9

۱۶ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام :)

ورزش چرا ولی من به رانندگی خیلی علاقه‌ای ندارم. اینها هم صرفا برام به وجود اومده طی همین زمان و خیلی برام جالب بود که امتحانشون کنم :))

کرونا بره یک روزی شاید امتحان کردم بالاخره ...
یکسری شهر‌ها هنوز قطعی برق دارن تا جایی که می‌دونم. شاید هنوز با این شیوه‌ی دزدی آشنا نیستن :)))) ولی اینجا دیگه قطع نمی‌شه.

نه خیلی ممنون 😅😅 
از اونجایی که کامنت دادین و قرار بود این شکلی دعوت کنم. شما رو به همین دو مورد ۶ و ۹ دعوت می‌کنم :)))))))
منتظرما :)
۱۶ خرداد ۰۰

مورد سوم از این به بعد فانتزی منم هست. با تشکر :دی.

 

+ چه ترفندی =)))) اینجا ولی چند روزه کلاً برق قطع نمی‌شه.

 

به‌نظرتون خطرناک‌ترین موارد چالش کدوما بودن همین الان یه سر برم دعوتتون کنم و بیام؟ :دییی

۱۶ خرداد ۰۰
پاسخ
مشکلی نیست 😊

+فکر کنم جای شما هم کابل می‌دزدن 🤦‍♂️😂😂😂

نه دیگه دستتون درد نکنه راضی به زحمت نیستم
پایین تر خود آقا محمد حسین هم شماره های ۶ و ۹ رو گفت بهم می‌تونین ببینین چیا هستن :)))))
شما هم که نوشتین نیازی به دعوت نیست :)
۱۷ خرداد ۰۰

نمی‌دونم من هرچی فکر می‌کنم همبرگر همیشه لای نون همبرگری بوده😅

 

عه نمی‌دونستم کامنت بذاریم بای دیفالت دعوت می‌شیم :)) ۱۴ که خیلی خطریه، به ۱۹ فکر می‌کنم ولی قول نمی‌دم😅

۱۶ خرداد ۰۰
پاسخ
پس همونه :) می‌خواستم برم فست فودی جایی ، فقط بگم همبرگر خالی 

گفتم اگر مایل باشین وگرنه اجباری نیست :) ۴۲ هنم مورد خوبی باید باشه اون رو خواستین رو بنویسین :) اگه دوست داشتین.
تازه اینایی که گفتم خوباش هستن :)))
۱۷ خرداد ۰۰

2 : چه جالب. ولی من دوست دارم وسایل نقاشی داشته باشم و زیاد از خودکار رنگی خوشم نمیاد. 

3 : وااااایی این چه خوبههههههه. باید یه جوری برنامه بریزین که مقصر صد در صد اونا باشن. و این عالیهه. فکر کنین اون وقت باید یه افسر دیگه بیاد تا مثلا کروکی بکشه و حالا افسر از افسر طلب جریمه کنه. 

بایدم بدن. قانون قانونهههههه

 

7 : من هیچ وقت از قیافه ی گوشت همبرگر خوشم نیومد. فقط هم یه بار خوردم؛البته اون بارم نخوردم. چون از بوش هم خوشم نمیومد. 

ولی خیلی علاقه مندم اون پنیرای توی کارترن ها رو بچشم؟  به خصوص پنیرهای توی تام و جری :)))))) 

8 :)

 

+ خوبه همه چیز به کارشون میاد. 

با سیم های برق چیکار میکنن؟؟؟!!!!  مس هاشو در میارن میفروشن:/ یاااااا؟؟؟؟؟؟ 

 

 

۱۶ خرداد ۰۰
پاسخ
۲- خب من برعکسم. کلا علاقه ای به مداد رنگی ندارم. البته ماژیک رنگی هم خیلی دوست دارم.
۳- آره واقعا خوبه 😂😂

۷- اتفاقا من به خاطر قیافه‌اش دوستش دارم :))))
آخ آخ آره . منم خیلی دوست دارم . هی می‌گفتم چرا پنیرای اینا زرده ویل پنیرای ما سفیده :(


اون سیم‌ها مثل اینکه گرونه و می‌فروشن آره .

مورد ۱۵ خوبه؟ اگر خوبه و مایل بدین بنویسین
۱۷ خرداد ۰۰

برق ما عم کلا قطع نشده چند وقته :")))

 

خیلییی چالش های سمی وجود داشت در اون بین شانس اوردین دعوت نشدین XDD

۱۶ خرداد ۰۰
پاسخ
خب جای شما احتمالا از این آدم ها بوده :))

آره این جزو خوباش بود. اون اول که موارد رو خوندم استرس گرفتم که مال من چی می‌شه ، بعد رسیدم به شماره‌ام یک نفس راحت کشیدم 😅

شما هم ۴۲ رو بنویسین اگر مایل بودین
۱۷ خرداد ۰۰

با اجازتون نمی نویسمش:))

چون احساس نمیکنم محدودیت چندانی داشته باشم. یعنی با محدودیت هایی هم که وجود دارن،کنار اومدم و با وجود اون ها هم می تونم جوری که ازش لذت میبرم زندگی کنم البته اگه سایر شرایط مهیا باشه:/

۱۷ خرداد ۰۰
پاسخ
خب مشکلی نیست.

اگه دوست داشتین هر کدوم رو خواستین از شماره‌ها بنویسین :)
۱۷ خرداد ۰۰

سلام عووووووممممممم راستش زیاد بود حوصله نداشتم همشو بخونم هر وقت که خوندم میگم منم خخخخخخخخخخخخخخ

 

فقط الان میخواستم که منم ک امنت بدم و بگم که وبتون عالیه 

یا شما هم اگه خواستید همین چیزی که پ گذاشتین و ... خلاصشو بهم بگین و تا من ج بدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

۱۸ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

والا همچین هم زیاد نبود 🙄🚶‍♂️

ممنونم.
خط آخر رو متوجه نشدم 
۱۸ خرداد ۰۰

به اونا میگویند •چیز برگر• دفعه بعدی که خواستی فست فود بزنی تو منوی غذا اینو پیدا کن و مدل دابل یا دوبل یا همون دولایه خودمون رو هم انتخاب کن، ازیناییه که دوتا لایه گوشت داره و در واقع برج پیزاییه واسه خودش.

۱۸ خرداد ۰۰
پاسخ
چیزبرگر مگه ساندویچ عادی نبود؟ آخه از اونا خوردم. 

آها اینطوری باید بگم؟ حتما باید یک روزی برم فست فودی جایی . 
۱۹ خرداد ۰۰

سلام 

اوهوم نه چون اون وقت حسش نبود گفتم 

 خاهش 

ولش مهم نیست 

۱۸ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

که اینطور :)

:)
۱۹ خرداد ۰۰

سلام 

 

اره 

 

*-*

۱۹ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

:)
۱۹ خرداد ۰۰

سلام باز هم ببخشید که الکی اومدم ک کذاشتم 

۱۹ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

والا داشتین جواب می‌دادین دیگه🙄همچین الکی هم نبوده
۱۹ خرداد ۰۰

 خخ اوکی ببخشید سلام 

خب برای اولی خوو فعلا ایران زد نابود کرد همه چی رو حالا ببینیم بعدا چیکار کنه 

دومی رنگیارو ولش فقط ابی خخ

سومی عوومم هنوز به سن گواهینامه نرسیدم خخخخخخخخخخخخخ

5و6 رو بیخیال چون اصلن از هر چی فیلمه بدم میاد خخخخ

7. همبر عووم امتحان نکردم 

8. از ترکیه متنفر ولی برزیل چون میخوام نیمارو ببینم 

9.از ماشین هم بدم میاد فقط هاشبک خخخ چ خیلی نازه خخخ

10.وای این یکی  که عالیه هر چند که نمیشه خخخخخخخخخ

11.تاحالا دیدی موش و گربه با هم یه جا برن مثلا ذمهمونی خخ

ایشالله که به همه ارزوهات برسی 

چرا امروز برقامون رفت پختیم از گرماش خخخخ

 

عووم فک کنم زیاد شد خودتون به بزرگیتون ببخشید 

۱۹ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

آره آره خیلی خوب بود :)

:))

۸-چرا متنفر :/

۱۱-نه عمرا بشه 😂
مرسی
😑😑😑

نه زیاد نشد که :)

۲۰ خرداد ۰۰

چرا دیر این پست رو دیدم آخه 😁 دوست داشتم منم شرکت کنم البته همین شماره رو 😂🙈

ولی فکر کنم وقتش گذشته

یادش بخیر یه چالشی بود قاب دلخواهه من . من چقدر اون چالش رو دوست داشتم

دلم یهو تنگ شد 

۲۰ خرداد ۰۰
پاسخ
هنوز که دیر نشده می‌تونین بنویسین :)
الان یک نفر دیگه هم همین چند دقیقه پیش همچین پستی نوشت :)
دیر نیست.

بله اون چالش بلاگردون بود :)
بنویسین. حتی اگه دیر شده باشه (که البته نشده )
۲۰ خرداد ۰۰

سلام 

خاهش 

خخ / عووم خب فک کنم حسیه حسم بدش میاد دست خودمم نیست خخخخخخخخخخخخ

بلی عمرا 

 

خاهش 

 

خخ باز هم ممنون خخخخخخ 

 

اگه چالش دیگه ای هم هست در خدمتم خخخخخخ / اووم میرم پست های بقیه تون رو هم ببینم خخخخ 

 تشکر

۲۰ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

آها که اینطور خب منم از آلمان بدم میاد :)

:)
می‌نویسین؟ که شماره بگم .
:)
۲۰ خرداد ۰۰

همین شماره ۱۸ رو مینویسمااا

مرسی از دعوتت🤣🤣😁😂😂

تا آخر شب بیرونم برم خونه مینویسم

۲۰ خرداد ۰۰
پاسخ
منتظرم :)
:)
۲۰ خرداد ۰۰

سلام 

عوووم خب باش 

با توکل به خدا که چه شماره ای نصیبم بشه اره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 

(به دلیل نداشتن استیکر خخخخ مبزارم خخخخخخ)  یه چیز اسونی بپرسی خخخخخخخ شوخی کردم هر چی دوس دارین بپرسین من امادم 

 

فقط یه چیزی تا کی وقت دارم هر چند که میدونم سوال احمقانه ای پرسیدم خخخ 

منتظرم 

وووواااییی

۲۰ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

۴۲ خوبه؟
یا همین ۱۸
جفتش هم باشه اشکال نداره.

وقتی نیست :) البته باید داخل وبلاگ ایشون بنویسین فکر کنم که چالش رو شروع کردن.
:)
۲۱ خرداد ۰۰

المان اره بیشعور ایرانو برد لعنتی 

 

۲۰ خرداد ۰۰
پاسخ
کِی بازی داشتیم؟ غیر امروز 🙄
۲۱ خرداد ۰۰

و یه چیز دیگه من فعلا وب شخصی ندارم 

۲۰ خرداد ۰۰
پاسخ
می‌تونین داخل قسمت کامنت‌ها بگین :)
۲۱ خرداد ۰۰

برای شماره سه بگم که اصلاااااا جریمه نمیدن :)

۲۰ خرداد ۰۰
پاسخ
پس یک تجربه کردین شما؟ 
حیف شد 
۲۱ خرداد ۰۰

سلام اها باش 

 

خخ امروز حواسم نبود شمام ببخشید 

۲۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

منتظرم :)
۲۱ خرداد ۰۰

  ببخشید من گیج شدم که کجا بفرستم سرمم خیلی درد میکنه و تازه از خواب بیدار شدمو نمیتونم درست حسابی فکر کنم 

یه راهنمایی لطفا 

 

۲۱ خرداد ۰۰
پاسخ
از اینجا

اگر هم نشد این عبارت رو کپی کنین
http://behappy.blog.ir/post/1005
۲۱ خرداد ۰۰

سلام میدونم وقتی میرم اون قسمت ی ککه کامنت میزاریمو  نمیبینم اه 

 (اونجای ارسال نظرو اینا )

اووووف 

مسخرم نکنید چون اولین بارمه که اینجوری چ میدم 

۲۲ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

راستش متوجه نشدم منظورتون رو ...

من که مسخره نکردم 😐😂
۲۲ خرداد ۰۰

پیدا کردم فقط بگم که از طرف شما (امیر ) دعوت شدم یا هیچی ننویسم 

 

خله خو حالا من یه چیزی گفتم که 

۲۲ خرداد ۰۰
پاسخ
امیر+ کافی بود :)
۲۲ خرداد ۰۰

 

 

 ولش نوشتم هیچی  نمیگم که از کدوم دعوت شدم به این چالش 

 

باز هم ممنون که برام توضیح دادین و راهنماییم کردین 

۲۲ خرداد ۰۰
پاسخ
مهم نوشتنش بود :)

من که کاری نکردم :)
کامنتتون منتشر شد می‌خونم :)
۲۲ خرداد ۰۰

پست الکترونیک میخواست که اگه خواستم ج رو ببینم ولی نداشتم 0-0

ولی نوشتمو ارسال کردم 

بازم ممنون 

۲۲ خرداد ۰۰
پاسخ
اون قسمت ایمیل خیلی مهم نیست 
خواهش می‌کنم
۲۲ خرداد ۰۰

عومممم دیر گفتین خخخخخخ

 

مممنون 

 

عووووووووووم ایمیل 0-0

@-@

 

فقط 42 رو نوشتم چون احساس میکردم یه خورده شلوغ بشه چون زیااد بود نوشتنیام 

 

ممنون از دعوتتون برا چالشه 

۲۲ خرداد ۰۰
پاسخ
😂😂😂

خواهش می‌کنم.


اشکالی نداره :)
۲۲ خرداد ۰۰

ممنان 

سوتی زیادی تو مدرسم داشتم همین یکی فقط جا شد خخخخخخخخخخخخخخ

۲۳ خرداد ۰۰
پاسخ
:دی
منتشر بشه می‌خونم :)
۲۳ خرداد ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">