سوال (حل شد)

امیر + ۱۴۰۰/۳/۳۱، ۰۱:۰۲

یک چند تا  پی‌دی‌اف می‌خواستم از طریق تلگرام دانلود کنم اما حجمشون زیاد هست و سرعت دانلود از طریق خود تلگرام خیلی پایین هست. (۵۰۰ مگ هست فایل)

حالا دنبال چند تا ربات دانلود می‌گردم اما هر چی پیدا می‌کنم یا جوابی از رباته نمی‌بینم و یا اینکه باید اشتراک بخرم. 

می‌خواستم ببینم شما رباتی سراغ دارین که این حجم از فایل رو برام لینک بده؟

آخه من همیشه از این خرید اینترنتی ترس دارم که کلاهبرداری چیزی باشه که اطلاعاتم رو وارد کنم و اون طرف هم اطلاعاتم رو ثبت کنه

خیلی اطلاعاتم در رابطه با اینترنت و این چیزا کمه.

ممنون می‌شم بگین .


 

بعدا نوشت: خب خیلی ممنون از کاربران بابت جواب دادنشون. خیلی راه‌حل مفید و کاربردی ارائه شد و اینکه کلی ربات خوب هم معرفی شد می‌تونین استفاده بکنین.

واقعا ممنونم از شما.

پست هم موقت نیست اگه کسی خواست استفاده کنه.

و البته بابت تأخیر در پاسخگویی هم معذرت می‌خوام واقعا . خیییییلی سرم شلوغ بوده و هست این چند روز متأسفانه. و دو تا پست می‌خواستم بنویسم ولی نمی‌تونم فعلا 🤦‍♂️

خیلی خوب بود خسته نباشی

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
:/
سلامت باشی
۳۱ خرداد ۰۰

چی خوب بوده ک خسته نباشی؟😐😂

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
همین 🤦‍♂️
می‌خواستم تأیید نکنمش اصلا
۱ تیر ۰۰

@uploadbot

این نهایت حجمش همون ۵۰۰ مگه و برای بیشتر باید اشتراک بخری.

میتونی روزی یه پی دی اف رو آپلود کنی باهاش(:

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
برای دانلود می‌خواستم :)
باز هم ممنون
۱ تیر ۰۰

سلام

برای این ربات که آدرسشو میزنم پایین حرفام فایلتونو بفرستین و بعدش دریافت لینک دانلود رو انتخاب کنید. اینجوری بهتون لینک میده و راحت با ADM یا حالا هر دانلود منیجری که خواستید میتونید دانلود کنید فایل های کم حجم مجانیه ولی مثلا فیلم یک گیگابایتی رو باید اشتراک بزنید

خلاصه به کار شما میاد بنظرم

آدرسش:

@LinkgramBot

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

خب این ربات رو امتحان کرده بودم بعد برای همین اشتراکش ترسیدم که کلاهبرداری و اینا باشه و انجامش نمی‌دادم و برای همین پرسیدم :)

ممنون
۱ تیر ۰۰

چرا ی وی پی ان خوب نصب نمیکنی؟اونا سرعت رو تا حد زیادی خوب نگه میدارن.وی پی ان های خیلی مطرحی هستن که کلیکی نیستن(یعنی مثل اینایی ک همه نصب میکنن..اینا مال بچه ها و پیرمرداعن:/وی پی ان باید تونلش امن باشه ) و به شدت ای پی های تمیزی دارن.

من خودم این چند روز نزدیک شیش گیگ کنسرتِ آیدولمو از خود تلگ دانلود کردم بدون هیچ مشکلی.

ببین،چند تا فایل بکاپ از سرور های خوب مثل  vypr و ghost و express وی پی ان دارم ک در حد چند صد کیلوبایته.

تو فقط این نرم افزاریو ک میگم نصب کن رو گوشیت:

Client vpn

 حالا از هرجا دانلود کردی نصبش کن.

بعد خبرم کن تا فایل ها رو برات لینک کنم و توی نرم افزار اضافشون کنی.و سپس از سرعت اینترنتت حتی با فیلتر شکن هم لذت ببر..دیدیریین😆😉😉

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
راستش چند روز قبل وی‌پی‌ان نصب کردم برای سیستم بعد کلا تنظیمات اینترنتم به هم ریختم و کلی مکافات کشیدم که درست شد 🤦‍♂️

خیلی ممنون دیگه دانلود شد
۱ تیر ۰۰

سلام امیر جان سرعت تلگرام خیلی خوبه من پیشنهاد میکنم بسته به منطقت هرکدوم از اپراتورا که آنتن دهی و سرعت اینترنت بالاتری داشت یه نت شبانه 1 الی 2 ساعته بگیر با خیالت راحت دانلود میشه اخیرا ربات ها بخاطر محدودیت هاست و سرور بصورت اشتراکی کردن

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام
خب من دیتا همراه اول دارم ولی سرعتش حداکثر تا ۴۰۰ هست نمی‌دونم اشکال از گوشی هست و یا چی خیلی کمه. سرعت وایرلس هم تعریف خاصی نداره :(
ولی خب دانلودش کردم خیلی ممنون. همینطوری که گفتین ولی دیگه خیلی طول کشید..
۱ تیر ۰۰

سلام تا کی لازمش دارید 0-0

 

تا وقتی که برم از ابجیم بپرسم شاید اون بفهمه 0-0

اونی که اولین نفره کامنت داده جرررررررررر کجاش خوب بود 0-0  ههممون خسته نباشیم .-.

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام :)

ممنون که پرسیدین . 

🤦‍♂️😂
۱ تیر ۰۰

 سلامی دوباره 0-0

 

خب از خواهرم پرسیدم ولی نمیدونست ولی خب من دوتا سو میدونم 

ADML inkbot @ 

 و

Link To files @

که دومیه فایل های 20 گیگ یا به بالا رو هم جواب میده //و 24  ساعته هستش که باید تو این مدت زمان کارتو انجام بدی 

اولی رو هم که جا قسمت جست و جو تلگرامت میزنی بقیش رو هم که بلدی (بقیه مراحل )

باز هم میگردم و از بقیه هم میپرسم اگه پیدا کردم همین جا بهتون میگم اگه خودمم بیشتر از اینا استفاده کرده باشم هم میگم فعلا همین دو تا رو از بینشون یادم مونده 0-0

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام 


خیلیییییییییییی ممنون.

البته یک راه‌حل دیگه استفاده کردم و دیر اینجا رو نگاه کردم.
از خواهرتون هم تشکر بکنین :)

باز هم ممنون.
دانلودش کردم دیگه 😅
۱ تیر ۰۰

سلام . 

یه ربات داخل تلگرام هست چک کردم و کار داد . @DirectLinkGeneratorbot

وقتی استارت زدین ربات رو یه فایل تو تلگرام براش فوروارد کنید بعد یه چنل میده باید عضو بشید وقتی عضو شدید از اون به بعد هرچی فایل بدید لینک مستقیم دانلودشو میده و لینک هاشم با آی پی ایران قابل دانلوده 

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
سلام

چه ربات خفنی :)
البته دانلودش کردم ولی این ربات هم خوبه. ربات‌های بقیه هم که معرفی کردن خوب بود البته 

ممنونم :)
۱ تیر ۰۰

میتونم دانلود کنم برات یجا دیگه اپلود کنم سریع دانلود کنی من سرعتم خوبه

اگه خواستی بگو

۳۱ خرداد ۰۰
پاسخ
دانلود شد دیگه  😁

ممنون
۱ تیر ۰۰

بذار پیدا کنم واست

۱ تیر ۰۰
پاسخ
ممنون ازتون :)
۱ تیر ۰۰

عههههههه پس چراهیچ کس،راهکاری ارائه نمیده !!!!!!!!!!!!!! :////////

 

من نیز منتظرم

۱ تیر ۰۰
پاسخ
خب شاید من تأیید نکردم 😅😅😅


نگاه کنین دیگه این همه ربات کاربران معرفی کردن می‌تونین استفاده کنین :)
پست هم موقت نیست چون کلی اطلاعات مفید همینجا جمع شد

۱ تیر ۰۰

اینا رو چک کردی؟

کلیک ۱

کلیک ۲

۱ تیر ۰۰
پاسخ
یکیش رو استفاده نکردم

اون لینک دوم استفاده کردم که نشد
لینک اول ، دومیش که داخل لینک دوم هم هست و نشد
ولی اولی رو نه استفاده نکردم !

ممنون از شما :)
۱ تیر ۰۰

سلام خواهش 

0-0

 

خواهرم کاری نکرده 0-0 

خودم کردم 0-0

تشکر لازم نیست وظیفست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

خاهش

۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام


خب دست شما درد نکنه :)

:)
۲ تیر ۰۰

سلام 

این چه حرفیه خواهش 

اگه چیز دیگه ای خواستین ما هستیم 

۲ تیر ۰۰
پاسخ
سلام
چشمم
می‌پرسم :)
۳ تیر ۰۰

سلام 

این چه حرفیه عادت ندارم که یه بزرگ تر از خودم به منو حرفام بگه چشم اخه یه جوریه یه عوووممم فکر کنم بی احترامی یا هر چی 

هر چی باشه شما بزرگترین

 

خوشحال میشم 

۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

بزرگتر کوچیکتر که نداره 🙄 اتفاقا خیلی‌ها بزرگتر از من بودن به من گفتن چشم  :)
ولی خب باشه دیگه نمی‌گم «چشم»
:)
۳ تیر ۰۰

سلام 

اهااا 

خب باشه نگین خخخخخخخخخخخخخخخخ هر چی دوست دارین بگین خخخخخخخخخخ

۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

چشمممم 😂🤦‍♂️
۳ تیر ۰۰

سلام 

 

خخخخخخخخخخخخخخخخ

باشه باش خخ

چشمتون بی بلا ^^

۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام
😂😂😂😂
۳ تیر ۰۰

سلام  

 

نداررررررررررررررم 0-0 

@.@ 

۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

چی رو ندارین؟‌🤨
۳ تیر ۰۰

سلام 

 

استیکر 0-0

۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خب صفحه‌کلید گوشیتون رو آپدیت کنین و اگه با سیستم هستین که کاری نداره اگه ویندوز ۱۰ هستین کلید نقطه + ویندوز رو بگیرین ایموجی ها براتون میاد 
:)
۴ تیر ۰۰

سلام 

 

نه گوشی نیست 

عوم ویندوز رو بابام هر کاری کرده من نمیدونم چیه 0-0 

 

ممنون ^ ^ 

صفحه کلیدش هم عجیب غریبه 0-0 

خخخخخخ 

 

۴ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خب پس راه‌حلی ندارم :)
ولی سخته :)
۵ تیر ۰۰

سلام 

خخخخخخخخخخخخخ میدونم اشکالی نداره 

اره خیلی ولی باهاش کنار اومدم 

۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

:)
۷ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">