معلم یعنی ...

امیر + ۱۴۰۰/۴/۶، ۱۲:۱۲

اینکه کسی ازت درخواست کمک کرد گوش بدی (سین کنی) ولی جواب ندی :)

معلمی یعنی اینکه اعصاب دانش‌آموزات رو خورد کنی

معلمی یعنی اینکه تبعیض قائل بشی

معلمی یعنی اینکه فقط افراد جلوی کلاست برات اهمیت داشته باشن

اینکه عقده‌ات رو سر دانش‌آموزت خالی بکنی

 

معلمی یعنی همینا؟ درسته؟ :)

 

از جمعه واقعا ناامید شدم. نمی‌دونم از چی ... انگار که یک نفر بهم شوک وارد کرده باشه . اما نمی‌دونم چجوری این شوک بهم وارد شد. 

نمی‌تونم درس زیادی بخونم. دقیقا از جمعه...

 

+بعد کنکور امسال نظرم رو در رابطه با دانشگاهم می‌گم. همه‌ی خوبی‌ها و بدی‌هاش.

++ببخشید واقعا کامنت‌ها رو نمی‌تونم جواب بدم . چون اصلا حال خوبی ندارم 🙏

+++کامنت‌های بدون نیاز به تأیید هست ... معلوم نیست کِی جواب بدم

سلااام

بعععلهه

درسته

۶ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

مشخصه تجربه کردین :)
۶ تیر ۰۰

بشخصه فکر میکنم بهتره این یه هفته تا کنکور رو استراحت کنید:)

۶ تیر ۰۰
پاسخ
حتی اگه این بین سه تا امتحان داشته باشم؟ :دی
۷ تیر ۰۰

سلام دقیقا 

 

درسته مثل الانم0-0

چراااااا حالتون خوب نیست 0-0

۶ تیر ۰۰
پاسخ
سلام 

طی روز‌های آینده توضیح می‌دم 
۷ تیر ۰۰

خیلی دیرتر از من فهمیدی امیر جون خیلی(:

۶ تیر ۰۰
پاسخ
من همچین بدم نمیاد ولی این رفتارها رو می‌بینم حس زدگی بهم دست می‌ده ...
۷ تیر ۰۰

سلام

من تو زندگیم سه مدل معلم داشتم

یکی معلمایی که همیشه تو قلبم هستن چون انقدر تو زندگی و یادگیری و علاقه هام موثر بودن که تاثیرشون فکر نمیکنم از زندگی من پاک بشه و عاشقشونم

یه مدل معلمای خیلی معمولی که خب خوب بودن ولی خب

یه مدلم معلمای خیلی منفور و بدذات و بدرد نخور که خیلی هم بد بودن

 

خلاصه که ان شاءالله که شما جزو گروه اول میشید نگران نباشید💚

۶ تیر ۰۰
پاسخ
سلام


ممنونم :)
۷ تیر ۰۰

جدا به نقل از موچی؛استراحت کن یکم:"")

۶ تیر ۰۰
پاسخ
فعلا امتحانام تموم بشه :)
۷ تیر ۰۰

سلام

 

اوکی هر جور راحتین ^^

۷ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

شاید هم ننویسم بستگی به حال اون موقعم داره ..
۷ تیر ۰۰

سلام 

گفتم که هر جور راحتین و هر موقع که حالشو داشتین 

منم که نزدیکه قلبم از جاش کنده شه و بمیرم هیییییییییییییییییییییی

 

۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

موفق باشین :)
۹ تیر ۰۰

چه خبرا؟ امتحانا خوب بودن؟

متاسفانه سیستم اداری و نظم جامعه ما طوریه که به افرادی که درست کار میکنن بها داده نمیشه. اما اشکالی نداره ما بازم کاری که درسته رو انجام میدیم. آخه: گر تو با بد، بد کنی، پس فرق چیست؟

۸ تیر ۰۰
پاسخ
امتحان ؟‌ چی هست؟ :))))))‌ اصلا عاااااالی نمرات درخشانی این ترم کسب کردم. رکوردها جابه‌جا شد اصلا 🤦‍♂️😂😂

متأسفانه بعضی وقتا جریان طوری پیش می‌ره که امکان نداره که غیر از بد کاری دیگه انجام داد ...
۹ تیر ۰۰

سلام 

ببخشید میخواستم یه چیزی بگم 

واسه امتحانات شما 

یه پی دف (فک کنم همین باشه )از همون کتابی که امتحان دارید (همه درس و همه صفحات و...) رو تهیه بکنید و بازش که کردین بعدش (مثل صفحه ی کیبورد که میخوایی پیامو تایپ کنی ) پایینش یه ذره بینی هستش (قسمت جست و جو و سرچ کردن اینا ) همونو میزنی بهدش همون سوالتو کلمات کلیدیشو تایپ میکنی اون برات همون قسمت سوال رو میاره 

به این میگن یه تقلبی حرفه ای 0-0 خخخخخخ

 

اگه منظورمو اوکی نشدین بگین که دوباره بگم ^^

۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خب اون رو دوستان دانشجو هستن و داخل گروه دانشگاه بارگزاری می‌کنن لازم نیست خودم کاری بکنم فقط همون پی دی اف رو دانلود می‌کنم :)

ممنونم.
متوجه شدم
۹ تیر ۰۰

سلام 

ممنون شما هم موفق باشین 

 

اوکی 

خواهش ^^

خوبه خداروشکر چون خودم خیلی پیچیده توضیح دادم به نظرم 0-0 خخخخخخخخخ 

الان حالتون نسبت به قبل خوبه یا نهه 0-0 نه به خاطر پستتون   پرسیدم همینجوری پرسیدم 0-0

۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

نه متوجه شدم من :)
خیلی ممنون

حالم که بهتره :)
۹ تیر ۰۰

سلام 

اوکی ^^

خواهش ^^

 

خداروشکر ^^

۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام 

:)
۱۰ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی