دربی :)

امیر + ۱۴۰۰/۴/۲۴، ۲۳:۵۹

اول اینکه تبریک می‌گم به استقلالی‌ها و حقمون هم بود واقعا

 

یک کانالی از بلاگرا بود از دربی قبلی اومد ترکیب فرهاد رو نقد و مسخره می کرد که با ۵ دفاع بازی می‌کرد و سیستم فوق دفاعی هست.

در این بازی هم از همین سیستم استفاده کرد. باید خدمت شما فوتبال‌دوستان عزیز بگم که این سیستم در اصل ۳ ۵ ۲ هست و حالت شناور داره یعنی دو بازیکن کناری تیم هم هافبک هستن و هم مدافع کناری و هم نقش وینگر رو دارن و سیستم با جابه‌جایی این بازیکنا تغییر می‌کنه یعنی در موقع دفاع می شه ۵ ۳ ۲ ، در میانه زمین می‌شه ۳ ۵ ۲ و در موقع حمله هم می‌شه ۳ ۴ ۳ ، دلیل اینکه ۳ ۳ ۴ نشد هم اینه که یکی از بازیکنای کناری می‌ره حمله می‌کنه و اون یکی دیگه بیشتر حالت دفاعی دارهو وسط زمین می‌ایسته و باید بالانس بین دو بخش تیم تشکیل بشه. الان هم داخل تیم استقلال اینطوری بود که غفوری سمت راست تا وسط زمین میومد جلو و سمت چپ نادری/مرادی تا محوطه حریف هم میومدن و موقعیت می‌ساختن. حالا این بازیکن‌های کناری که اصطلاحا می‌گن وینگ بک ، باید چند تا ویژگی داشته باشن ، سرعت بالایی داشته باشن ، دریبل زنی خوبی داشته باشن ، به بازی عرض بدن طوری که فضا برای نفوذ دو بازیکن هجومی فراهم بشه ، شوتزن و طراح باشن ، و اینکه نفس داشته باشن و نه نادری و نه غفوری بعضی از این ویژگی رو ندارن و میلیچ برای چپ و سمت راست هم داخل لیگ ایران اسماعلی‌فر و نعمتی همچین ویژگی رو دارن ! مثال خارجی هم می تونم به تیم اینتر کنته اشاره بکنم که سمت راستش اشرف حکیمی و سمت چپش هم ایوان پرشیچ هستن که این ویژگی‌هایی که گفتم رو کامل دارن و برای همین هم اینتر خیلی خوب کار می‌کرد امسال.

و اینکه در رابطه با ترکیب شاید شما با ترکیب ۴ ۶ ۰ آشنایی زیادی نداشته باشین و براتون عجیب باشه همچین ترکیبی یعنی اینکه مهاجم نوک نداشته باشی ولی اسپانیا سال ۲۰۱۰ با همین ترکیب قهرمان جام جهانی شد و منچسترسیتی پپ گوآردیولا هم با همین ترکیب تونست مثلث مخوف نیمار - امباپه - دیماریا رو که بایرنی‌ها رو به شدت تحقیر کردن ، مهار کنه و در مجموع بهشون ۴ تا گل بزنه! پس به ترکیب نیست گلِ من

و لطفا اگه اطلاعات کافی ندارین ، مسخره نکنین خیلی هم متشکرم 💙:) و البته تاکتیک‌های فوق تهاجمی گل محمدی هم واقعا خیلی خطرناک بودن اصلا من سر هر شوت در چارچوب این تیم کرک و پرم می‌ریخت (البته بگم که شوت در چارچوب هم نداشتن) . امید گل هر دو تیم رو هم نگاه کنیم :

 

خب این آمار مشخص می‌کنه که برتری با کدوم تیم بوده و من دیگه حرفی برای گفتن توی این بخش ندارم فقط بگم که مثل دربی قبلی و جام حذفی سال قبل برتری تاکتیکی استقلال فرهاد رو به پرسپولیس آقا یحیی شاهد بودیم و چه بسا این بازی بازیکنای استقلال کمتر خودخواهی می‌کردن می‌تونستن توی همون نود دقیقه کار رو تموم بکنن چون تیم یحیی حرفی برای گفتن نداشت و بازیکن کلیدی‌شون هم (ترابی)‌کاملا مهار شده بود و البته مثل دربی حذفی قبلی یحیی اومد پنالتی‌زناش رو خارج کرد و دو تا بازیکن آورد و همونا پنالتی رو خراب کردن 😂 پس این باخت هم تقصیر آقا یحیی بوده (اوسا - عیسی) منتظر هوچی‌گری‌هاش هم بعد بازی هستم و مثل اینکه دوباره حرفای قشنگی زده!

 

و اینکه خب انتظار نداشتم از داوری حرفی بزنین اما می‌خوام طبق منطق خودتون باهاتون صحبت بکنم ، در رابطه با صحنه ارسلان خود بازیکنای پرسپولیس باید میومدن و اعتراض می‌کردن که خطا بوده و چرا اعتراض نکردن که کارت قرمز بده ؟ (اشاره به صحنه مشکوک به هند عبدی در بازی با مس که بازیکنای مس اومدن اعتراض نکردن و یک عده هوادار منطقی اومدن و گفتن اگه هند بود بازیکنای مس میومدن اعتراض می‌کردن که هند بوده ، چون اعتراض نکردن پس هند نبوده :)))  ) و البته می‌تونم حتی شدت ضربه رو مثل ضربه تکل سرلک به بازیکن پدیده (بازی رفت در آزادی) بکنم که یک کارشناس داوری اومد و گفت که باید کارت نارنجی یا صورتی بود به سرلک می دادیم و نه قرمز :))))  حالا بماند که منابع موثق داوری هم گفتن کارت زرد کافی بوده برای اون صحنه (پس برگرد به غارت)

صحنه‌ی دیگه‌ای یادم نیست ولی اگر هم باشه می‌خواستم بدونم شماها موقع صحنه‌ی پنالتی دربی قبلی کجا بودین که حالا اومدین به داوری اعتراض می‌کنین؟ :|

 

در آخر هم کاملا اشاره بکنم به عیسی و اون حرکت زشتش که اصلا انتظار نداشتم ازش با اینکه اگه حق هم داشت ولی خب جوابش رو گرفت و البته عبدی یک بازیکن معمولی بولد شده‌ توسط رسانه‌ها که هنوزم بازیش رو قبول ندارم :) فقط کنعانی و فرجی موندن که اونها هم به موقعش جواب می‌گیرن :)

 

شب خوش

آخ آخ از کارما هم نگفتم

 

سیاوش یزدانی بهترین بازیکن زمین شد :)

 

اون عیسی و عبدی هم که ... :))

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
منتظر وزیر(های) پرسپولیسی هم هستیم که چه توییتی برمی‌گزینن ...
۲۵ تیر ۰۰

فقط میتونم بگم ایزی ایزی تامام D:

نکته ای که یادت رفته مامان آذر بود درها رو بسته چراغا رو خاموش کرده داره میگه اینا واقعا ستاره واقعی دارن :(((

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
:)
آخ آخ یادم رفت اصلا حواسم نبود ، نیست که ساکت شده بود این چند روز کلا یادم نبودش
البته رشید یک استوری گذاشته می‌تونین ببینین :)
۲۵ تیر ۰۰

تبریک تبریک تبریک ^^ 

 

=)))))))

 

ببخشید سلام خخخخخخ^^

 

راستی مامانم اشتباهی اون کارت هایی که به دسته صندلی تو کنکور چسبیده بود رو به جای اشغالا انداخته تو سطل --________________--

 

خوشبختانه زاپاس دارم شماره های داوطلبیمو 0-0 وگرنه بدبخت میشدم خخخخخخخخخخخخخخ

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام:)
ممنون

عه 😐 نکنین این کار رو . البته فکر کنم باز هم میشه به اون اطلاعات دسترسی داشت ولی خب حتما داشته باشیدش . حالا حالاها باهاش کار دارین!

من هنوز اون برگه‌ها رو نگه‌داشتم برای خودم و داخل پوشه‌ام گذاشتم. برای خاطرات 
۲۵ تیر ۰۰

سلام ^^

 

=))))))))

 

=((((( نه دیر شد رفت بعع دیار باقی 0-0 خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 

 

ععهه چه خوب از من تو اشغالاست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ


خب مهم اینه که دیگه شماره‌ها رو دارین :)
گمش نکنین
۲۵ تیر ۰۰

اره دارم خداروشکر ^^

 

تو گاو صندوق کردم که اینا دیگه گم نشن 0-0

 

دیگه مزاحمتون نشم خداحافظ ^^

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
:)

کار خوبی کردین 
۲۵ تیر ۰۰

تبرریک 😁✌️

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
ممنونم

منم متقابلا تبریک می‌گم :)
۲۵ تیر ۰۰

عالی بود(((((:

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
ممنونم 😂💙
۲۵ تیر ۰۰

بازی دیشب خیلی حوصله سر بر بود /:

 

ما نشستیم سپاهان -فولاد خوزستانو دیدیم...

اون هیجانش بیشتر بود : دی

 

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
بله بازی دیشب اصلا هیجان نداشت

خوب کاری کردین. امروز صبح خلاصه بازی‌شون رو دیدم و واقعا خیلی جذاب‌تر بود :)
۲۵ تیر ۰۰

سلام 

 

 

ممنون ^^

 

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خواهش :)
۲۵ تیر ۰۰

سلام  

 

 

=))))))))))

 

 

شما نمیدونید نتایج کی  میاد من نمیدونم خخخخخخخخخخخخ

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

سایت سنجش رو چک کنین اونجا می‌گن
SANJESH.ORG

بعد اینکه زمان خودمون یادمه که اواسط مرداد ماه منتشر شد!
۲۵ تیر ۰۰

سلام 

 

اها مرسی ^^

 

ممنون ^^

۲۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خواهش :)
۲۶ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">