سوال

امیر + ۱۴۰۰/۶/۴، ۱۸:۱۸

یک حجم بالایی اینترنت مونده و نمی‌دونم با این حجم چیکار کنم. مهلتش هم ۲۰ روز دیگه تموم می‌شه

به نظرتون چیکار کنم چه چیزایی دانلود کنم؟

اگه فیلم و سریال هست لطفا اسم ببرین ممنون

فیلم ، سریال ، بازی و نرم افزار حجم بالا

XDDD

من خودم از اونام که حجم بالا با مهلت کم گیر م میاد نمیدونم چه کنم :")))

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
چه فیلمی چه سریالی
چه باز‌ی‌ای ؟
۴ شهریور ۰۰

نمیدونم کدوما رو دیدی و کدوما رو نه، ولی به هر حال:

 

خارجی: رستگاری در شاوشنک؛ دوازده مرد غشمگین؛ واکسی؛ روانی؛ بهار، تابستان، پاییز، زمستان… و بهار (تنها فیلم کره ای که دیدم.)

از علی حاتمی: مادر، کمال الملک، حاجی واشنگتن

کیارستمی: طعم گیلاس، خانه دوست کجاست؟

بهرام بیضایی: کلاغ، سگ کشی، وقتی همه خوابیم، مرگ یزدگرد.

داریوش مهرجویی: دایره مینا، گاو 

 

-اگه بازم چیزی یادم اومد میگم :)

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
چقدر فیلم ندیده دارم پس :)

ممنون
۴ شهریور ۰۰

طعم گیلاس رو ببین

د سوشال نتورک

شیندلر لیست

بازی هم می‌تونی دانلود کنی . کرک شده

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
آها که ممنون


چه بازی‌ای مثلا؟ خودم سبک استراتژیک دوست دارم ولی فعلا نیست تا age 4 بیاد 
۴ شهریور ۰۰

سریال لوکی

سریال فالکون و سرباز زمستان

سریال واندا ویژن

فیلم بیوه‌ی سیاه

فیلم مورتال کمبت

فیلم جوخه انتحار ۲۰۲۱

فیلم کروئلا

سریال ویچر

انیمیشن های جدید رو هم میتونی از گلوری تون دانلود کنی

آموزش هم میتونی دانلود کنی

و همینا😐😂👌🏻

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
هیچ کدوم رو ندیدم :)
دانلود می‌کنم 
ممنون 

برای آموزش هم فکر کنم یوتیوب خوب باشه
۵ شهریور ۰۰

سلام

مینی سریال دراکولا

تئوری همه چیز

کُشتی (هندی)

خورشید (ایرانیه تازه هم اومده) 

آخرین پسر 

انجمن شاعران مرده 

اتاق جنگ 

اینسپشن 

دیگران 

اینتراستلار 

دیگه چیزی به ذهنم نمیاد 😁

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
انجمن و اینتراستلار رو دیدم :)
بقیه رو نه .


متشکرم 
دیگران ترسناکه؟😬
۵ شهریور ۰۰

baby driver

Cruella 2021

Enola Holmes 2020

Loki

Mad Max Fury Road 2015  خیلی خوبه

The Tomorrow War 2021

Wrath Of Mandouble

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
فقط اولی رو دیدم

متشکرم :)
۵ شهریور ۰۰

بنطره من که جاش کتابای مفید بصورت پی دی اف دان کنید

البته اگه میتونید با کتاب الکترونیک ارتباط برقرار کنید:)))

فیلم گرگ و میش

Midnight

Five feet apart

Cruise2018

now is good

خودجوش

Kissing booth2018که سه قسمته

البته ژانر فیلمی که میبینم درام هست اگه درام دوست دارید اینارو دان کنید🙂

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
در رابطه با پی دی اف باید بگم که خیلی باهاشون سازگار نیستم. جزوه های دانشگاه رو هم بزور می‌تونم بخونم 🤦‍♂️
ولی کتاب چاپی چرا و معمولا هم می‌خرم

پنج پا فاصله رو دیدم :)
ممنونم

نه منم با درام راحتم 
۵ شهریور ۰۰

فردا یه لیست فیلم واست میدم همشونم عالی

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
ممنون می‌شم :)
۵ شهریور ۰۰

تام و جری دانلود کن لذت ببر:)

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
پیشنهاد خوبیه 🙂💙
۵ شهریور ۰۰

یکی اینارو لیست کنه واسه روز مبادا :"""""

منم هر از گاهی نت زیاد گیرم میاد هیق :"

میشه این پست موقت نباشه مثلا ؟ ":

۴ شهریور ۰۰
پاسخ
آره کلی فیلم بود خصوصا همین چند سال و مال خیلی قدیم هم نبوده :)

باشه موقت نیست :)
۵ شهریور ۰۰

خواهش میکنم 

 

نه زیاد، درباره روح و ایناست ولی آنچنان ترسناک نیست 

ولی دراکولا صحنه‌های دلخراش زیاد داره 

۵ شهریور ۰۰
پاسخ
آها :)
۵ شهریور ۰۰

منم چندتایی پیشنهاد میدم، به‌نیّت تبرّک. :)

از فهرست خودت در اون بالا هم کمک می‌گیرم.

 

سینمایی ایرانی:

آواز گنجشک‌ها/ بید مجنون/ ایستاده در غبار/ سرخ‌پوست/ یک تکّه نان/ امروز

 

سینمایی خارجی:

ذهن زیبا/ پسر کاراته‌باز/مستربین :-) که هم سریال داره، هم سینمایی‌.

 

انیمه:

سرویس تحویل کی‌کی/ باد برمی‌خیزد/ افسانه‌ی شاهزاده کاگویا/ آریتی

 

انیمیشن:

کارخانه هیولاها/ وال‌ایی/ چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی

 

انیمیشن کوتاه:

پیرمرد شطرنج‌باز/ Lou/ همانند

۵ شهریور ۰۰
پاسخ
سرخ پوست دیگه کارخونه و وال ای رو دیدم حتی چارلی و کارخانه شکلات بازی

پیرمرد شطرنج باز هم :)


ممنونم :)
۵ شهریور ۰۰

آها! یه چیزی. نظرت رو همین الان دیدم ها! :/

۵ شهریور ۰۰
پاسخ
وبلاگت؟
خب
بعدش؟
۵ شهریور ۰۰

سلام.

فیلم «هتل بزرگ بوداپست» رو ندیدم توی فهرست فیلم و سریالایی که دیدین، بنظرم جالب بود و حس خوبی داشت. من با دوبله‌ی فارسی دیدم قشنگ بود.

۵ شهریور ۰۰
پاسخ
سلام

خیلی ممنون :)


+الان که یادم اومد این فیلم رو شبکه نمایش گذاشته بود ، تماشاش کرده بودم . فیلم قشنگی هم بود
۶ شهریور ۰۰

سلام🙂🧨

نخوام از خودم تعریف کنم خیلی آدم فیلم و انیمیشن بازی(منظورم بازی نیستا🧨😂) هستم🧨🙂

الان من بخوام همه انیمیشن فیلم های قشنگ رو بگم بیان قاط میزنه😂🥴

به نظرم مارمولک رو حتما ببین خیلی طنازه😂🙂

با اینکه مال 83 است

بادیگارد هم خیلی قشنگه البته شابد دیده باشید

برید توی ویکی پدیا بزنید مارول و دیگه...

چندتا ادرس سایت دانلود میدم میتونید خیلی از فیلم ها و انیمیشن هارو از این سایت ها دانلود کنید

https://www.doostihaa.com/

https://filmr.ir/

https://www.downloadha.com/

https://www.film2movie.asia/

خب همین دیگه🙂🧨

۸ شهریور ۰۰
پاسخ
سلام

:)
باشه 

ممنون :)
۹ شهریور ۰۰

سلام ببخشید دیر شد :)

همشونو از سایت فیتو تو مدیا دانلود کردم ، اونایی که اسم خالی هست همشو دیدم ، اونایی که هنوز اسماشونو مرتب نکردم یه چندتا شونو دیدم یه چندتاش نه هنوز

در کل فیلم خوب دانلود میکنم 😅😊

کلیک

کلیک

کلیک

۱۰ شهریور ۰۰
پاسخ
سلام

:)

چقدر فیلم 🍃🍃
خیلی‌هاشون رو ندیدم. در حال دانلود هستم .ممنون :)
۱۰ شهریور ۰۰

سایته اسمش فیلم تو مدیا 🤦🏻‍♀️ یبار نشد غلط املایی نداشته باشم


منم هروقت نت گیرم اومده دانلود کردم همشو 😁

۱۰ شهریور ۰۰
پاسخ
😅
منم چک نکردم اسمش رو . الان درسته :)

پس خیلی اینترنت گیر آوردین 😁
۱۱ شهریور ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی