یخ‌شکن (۵) - بدون عنوان

امیر + ۱۴۰۰/۶/۲۳، ۰۰:۴۶

می‌خواستم بگم که دیشب پست انتخاب واحد رو نوشتم یعنی دقیقا قبل نوشتن اون پست ، اصلا توی وضع خوبی نبودم . به شدت ناراحت و عصبی. اما اومدم اینجا و نوشتم. اوایلش یک مقدار سخت بود ولی نوشتم. از کارهای انتخاب واحد (دیگه انتخاب رشته نمی‌نویسم😂) و خاطرات بعضا طنزی که اون بین رخ داد و بعد اینکه نوشتم انگار که سبک شدم. می‌خواستم پرواز کنم. نیاز داشتم که برای خودم چیزی رو تعریف کنم و از اتفاقات ماجراهای طنزش رو پیدا کنم و ثبتشون کنم و هم خودم بخندم و هم ممکنه کسایی که می‌خونن و البته که سوتی هم دادم اونجا 🤦‍♂️😂 

خواستم فقط یک تشکر ریز بکنم بابت این پست‌های چالش طور که اسمشون «یخ‌شکن» هست روح آدم شاد می‌شه. وبلاگ‌هایی که روز به روز بروز می‌شن و می‌شه هر روز خوند (البته زیاد نیستن ولی خب) فکر کنم به همچین پست‌هایی نیاز خیلی شدیدی داشتم که بیام و بنویسم.

یک چیز دیگه بگم الان که این پست منتشر می‌شه تا فردا ظهر دلم برای این محیط تنگ می‌شه و دلم می‌خواد دوباره بیام اینجا و همون لحظه یک چیزی بنویسم و منتشر کنم. فکر کنم باز هم تأثیر همین «یخ شکن» هست.

 

چند روز قبل هم انگار روز وبلاگ‌نویسی بود و اگه می‌تونستم یک خواهشی می‌کردم از بلاگرها اینکه دیگه داخل کانال به نوشتن ادامه ندن و بیان داخل وبلاگ‌هاشون بنویسن ، اینطوری به نظرم صفاش خیلی بیشتره :)

منم دلم برای این روزمره‌نویسی‌ها تو وبلاگ تنگ شده بود :)) گاهی فکر می‌کنم بسه دختر چقد حرف می‌زنی :)) ولی خب آدم سبک میشه واقعا

۲۳ شهریور ۰۰
پاسخ
بله کاملا درسته :)

حالا اینجا بهتره یا کانال؟ 
۲۳ شهریور ۰۰

کانال از یه جهاتی بهتره، یه وقتا آدم می‌خواد یه حرف کوتاه بزنه که در حد پست وبلاگ گذاشتن نیست. البته این بستگی به هر کس داره که به نظرش چی در حد پست وبلاگه. من دوست ندارم در طول روز مثلا ۴ تا پست یه خطی بذارم تو وبلاگم :)) وبلاگ رو واسه همین طولانی‌تر نوشتن‌ها دوست دارم.

۲۳ شهریور ۰۰
پاسخ
می‌گن که این مدل پستا حالت زرد داره و برای وبلاگ خوب نیست 🤷‍♂️

با حرفتون موافقم :)
۲۳ شهریور ۰۰

دیگه واسه این حرفا خیلی دیره... جسم مُرده رو نمیشه احیاء کرد...

۲۳ شهریور ۰۰
پاسخ
هعی 😔
۲۳ شهریور ۰۰

اره دقیقا من نیز وقتی اینجا مینویسم سبک میشم:)

بنظره منم چالشه خوبیه هرچند هر بار اومدم این چالشو اجرا کنم هی نوشتمو پاک کردم🤦‍♀️و اخر منتشر نکردم و اینکه بنطره منم اره اگه بشه اینجا بنویسن بهتراز کاناله

۲۳ شهریور ۰۰
پاسخ
:)

خب چرا پاک کردین؟ :)
۲۳ شهریور ۰۰

آخی :`)

خوشحالم که یه کمک ریزی تونسته بکنه :)

۲۳ شهریور ۰۰
پاسخ
ممنونم :)
۲۳ شهریور ۰۰

نمیدونمم🥲

چون حس میکنم نوشته هام واسه خودم معنی ندارن خودم درکشون نمیکنم واسه همین منتشرشون نمیکنم

 

۲۳ شهریور ۰۰
پاسخ
آها که اینطور 
۲۳ شهریور ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">