یخ شکن (۷) - چند مورد روزانه‌نویسی کوتاه

امیر + ۱۴۰۰/۶/۲۹، ۱۳:۵۱

۱-بالاخره شنبه یک کلاس ثبت‌نام کردم ساعت ۲۱ تا ۲۲:۴۵ و باید بگم که دیگه بهتر از این نمی‌شه :) آمادگی برای هر گونه سردرد رو باید داشته باشم :))

 

۲-دیروز یک کلاس بود ساعت ۱۶ تا ۱۸. بعد استاده وسط کلاس خمیازه می‌کشید 😐 . خیلی حس بدی داره .انگار که مجبورت کردن بیای کلاس برداری بعد احترام برای کسایی که سر کلاست هستن رو نداری🤦‍♂️ آخر کلاس هم ما رو نگه داشت برای اینکه حضور و غیاب بکنه. یک کلاس تقریبا ۵۰ نفری و گفتش که اسم‌هامون رو به لاتین بنویسیم و بمونیم سر کلاس تا آقا یک دور اسامی رو چک کنه و تیک بزنه و دوباره بیاد بگه که چه کسایی غایب هستن. تقریبا ۱۰ دقیقه همین کار طول کشید تا کل اسامی رو تیک بزنه. بعدش اومد کسایی که اسمشون رو ننوشته بودن و به نوعی غایب بودن رو صدا زد ، اتفاقا اون ها داخل کلاس بودن و اسمشون رو هم نوشته بودن بالا و این آقا اشتباهی تیک نزده و جاش برای این‌ها غایب زده :)))

آخر هم خیلی با افتخار می‌گه که نحوه‌ی حضور و غیاب من بهترینه !

 

۳-اینم تصویر روز تولدم. فقط یکم کج و کوله بود نشد کامل درست بشه :|

 

۴- کلاس کارورزی امروز هم تشکیل نشد. اصلا نمی‌دونم چی به چیه. همه چی روی هواست و اینکه حتی نماینده و گروه هم نداریم :)) حالا دوستام با یکی دیگه برداشته بودن و اون کلاسشون تشکیل شده بود و تعریف خوبی ازش می‌کردن 🤦‍♂️ (ایموجی لبخند با اشک)

 

۵-دوشنبه سوری ایرانسل (همراه اول🤦‍♂️) هم یادتون نره.

*100*64#

۱ ، ۲ ، ۵ گیگ و حتی بیشتر هم مورد بوده که هدیه داده :)

دوشنبه سوری مال همراه اوله 😁

برا من کمتر از ۲ گیگ نداده ، فقط یکبار ۱ گیگ داد بقیه همشون بالای ۲ گیگ

یبارم ۱۰ گرفتم خیلی خوب بود 😂

۲۹ شهریور ۰۰
پاسخ
اشتباه نوشتم 🤦‍♂️

من کلا دو یا سه بار یادم بود استفاده کنم همه ۲ گیگ داده :)

حجم بالا واقعا خیلی حال خوب کنه.
الان احساس می‌کنم ۲ گیگ خیلی کمه باید بیشتر بدن 🤦‍♂️😂😂😂
۲۹ شهریور ۰۰

5- مثلاً صد گیگ. (خدا رو شکر تو بیانم تونستم بابتش شوآف کنم 😂😂)

۲۹ شهریور ۰۰
پاسخ
بله 🤦‍♂️😂😂😂😂
۲۹ شهریور ۰۰

@نرگس

صد گییییییییییییییییییگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :/

به ما لطف کنه نهایتا 5 گیگ بده :")

 

به هر حال من که ایرانسلم خودم و ایرانسل هیچوقت جایزه بده نیست :/

 

چقد زیاد بوده این عکس :// :)) برای منم همین بود منتها تاریخش یکی نیست

۳۰ شهریور ۰۰
پاسخ

به من تا حالا پنج گیگ هم نداده :)

همراه اول هم کیفیت اینترنتش خیلی خوب نیست . ولی مفته دیگه.

یعنی توی دو روز مختلف از این عکس گرفتن؟🙄
۳۱ شهریور ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">