پست کوتاه (طراحی سوال)

امیر + ۱۴۰۰/۹/۷، ۰۰:۰۱

قرار شد که دوشنبه از درس ریاضی برای بچه‌هایی کلاسی که می‌رم سوال امتحانی طراحی بکنم. اون هم به صورت آنلاین قراره برگزار بشه و مشکل زمانی به وجود میاد که زبان فارسی و انگلیسی در کسر و اعشار با همدیگه تفاوت دارن!

و سوالی که این شکلی نمایش داده می‌شه: 

قشنگ همه زحماتم رو به باد داد فکر کنم. سامانه‌های خارجی کلا این شکلی هستن سامانه داخلی هم نمی‌شناسم که کسر و اعشار رو به درستی انجام بده🤦‍♂️ . در رابطه با برگزاری امتحان در سطح شاد و یا واتسآپ هم اصلا حرفش رو نمی‌شه زد. چون احتمال تقلب ۸۰ درصد هست!
 

+نمی‌دونم چرا استادا یک دفعگی تصمیم گرفتن کل تکالیفشون رو همین هفته بذارن. کلی ددلاین و امتحان و کنفرانس همین هفته دارم و از پنجشنبه هفته‌ی قبل خودم رو دارم آماده می‌کنم ولی هنوز هم وقت کم آوردم و برای امتحان‌هام هیچی نخوندم 🤦‍♂️

درود.

نمیدونم این سایت به دردتون میخوره یا نه؟

اگر هم به درد نخورد (الان) شاید بعدها به کمکتون بیاد.

https://porsline.ir/

۷ آذر ۰۰
پاسخ
سلام.
چه خوبه هستین :)
نه تا حالا هم نشنیده بودم . مثل اینکه ایرانیه. حتما تست میکنم و پیشنهاد هم میکنم 
خیلی خیلی ممنون :)
+ الان با گوشی هستم متأسفانه 
با لپ تاپ میرم تا فردا ببینم چه شکلی هست 
۷ آذر ۰۰

من که میخوام واسه مامانم تو گوگل فرم طرح کنم

صورت سوالو تایپ میکنم ، ازش عکس میگیرم

و به جای حالت تایپ شده سوال ، عکس و به عنوان صورت سوال بارگذاری میکنم

که بهم ریختگی فونت نداشته باشه

۷ آذر ۰۰
پاسخ
مگه اینکه به معلمه بگم اجازه بده من برم به جایش این سوالات رو داخل سامانه بذارم  و از همونجا عکس بگیرم. وگرنه خودش بعید بدونم بتونه عکس بگیره. ( از تکنولوژی خیلی آشنایی نداره ایشون متأسفانه)🤦🏻‍♂️
۷ آذر ۰۰

درود.

خواهش میکنم.

این سایت آزمون ساز هم داره.

با یه ایمیل ثبت نام میکنید و از اون استفاده میکنید.

۷ آذر ۰۰
پاسخ
سلام

حب این سایت هم متأسفانه کسر رو ساپورت نمی‌کنه
ولی خب اگه معلم خواست این سایت رو بهشون معرفی می‌کنم شاید براشون امکاناتش راحت‌تر باشه.

ممنون بازم :)
۷ آذر ۰۰

تازه فقط مشکل کسر نیست؛ چون از چپ شروع می‌کنه عدده هم رفته اونور🤦‍♀️

نه تنها راه حل ندادم، یه مشکل هم اضافه کردم :))

۷ آذر ۰۰
پاسخ
🤦‍♂️
از اونجایی که سوالات تستی هست، توی هر گزینه هم تقریبا همچین مشکلی هست :)))
خود معلمش گفت عکس می‌گیرم برای هر سوال و می ذارم داخل سامانه
۸ آذر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی