مارک دو پلوی بیان :دی

امیر + ۱۳۹۸/۶/۷، ۰۰:۱۵

سلام. 

چطورین ؟‌خوب هستین ؟ امیدوارم حالتون خوب باشه :)

 

آقا وسط مسافرت و اون همه کیف و خوشی و خوشحالی  یک دفعگی پیامک اومد و گفته شد که فرهنگیان قبول شدم و برای مصاحبه باید وارد یک سایتی بشیم که اونجا اطلاعاتم رو وارد کنم . 

حالا ما کجا بودیم ؟

امام زاده ابراهیم .

بدو بدو اومدیم که سریع برسیم شهر خودمون و اینترنت داداشم هم دیروز روز آخرش بود و متاسفانه تموم شده بود ://

آخه بی انصاف فکر نمیکنی الان من در حال مسافرت بودم ؟ :///

 

هنوز چهر ساعت نشده رسیدیم خونه  بدو بدو رفتیم عکس میگرفتیم و اسکن میکردیم و وارد سایت میکردیم . پدرمون در اومد هوفففففففف 

اینطور که مشخصه فردا هم باید بریم دوباره جایی و این یکی حکم اجباری بودن رو داره البته بابام گفتن شاید نرویم . ولی این شاید ها از اون شاید ها ۱۰۰ درصد رو به رفتن هست و دوباره مرخصی یک روزه . 

+عنوان هم اسم یک کتاب ایرانی هست :)

++خیلی دوست دارم برای کنکوری های ۹۹ پست بذارم ولی ....

موفق باشی :)

۷ شهریور ۹۸
پاسخ
ممنون:)
۷ شهریور ۹۸

سلام و خسته نباشید. پرتال تبادل لینک ما روزانه بازدید زیادی داره شما میتونید به صورت اتوماتیک لینکتون ثبت کنید و یه بک لینک قوی بگیرید. برای داشتن وبلاگ یا سایتی قوی نیاز به تبادل لینک قوی است که محبوب گوگل بشید و سایتتون جون بگیره و در این صورت گوگل به شما توجه کرده و بازدیدتون روز به روز زیاد میشه.

۷ شهریور ۹۸
پاسخ
سلام . 
خیلی ممنون:)
۹ شهریور ۹۸

سلام(:

به سلامتی موفق باشی که(: [از سفر های اجباری شدیدا متنفرم:/چون هر کاری میکنم نمیتونم ازش لذت ببرم...به هر حال امیدوارم بهتون خوش بگذره(:]یا علی(:

۷ شهریور ۹۸
پاسخ
سلام :)
خیلی ممنون :)
مراسم تعزیه از اقوام های دور بودن در هر حال باید شرکت میکردم . ولی کلا از حالت اجباری بودن بدم میاد. 
ممنون .
علی یار تون
۹ شهریور ۹۸

مبارکه ؛ موفق باشی:))

۸ شهریور ۹۸
پاسخ
ممنون :)
ممنون
۹ شهریور ۹۸

چه قدر کنکوری های امسال بیان زیاد بوده!!! متعجب شدم. 

۱۵ شهریور ۹۸
پاسخ
بله. موقعی که نتایجی یکدفعگی همه رتبشونو میذاشتن و از کنکور میگفتن و نمیدونستم این همه کنکوری بیان داشته .
۲۱ شهریور ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">