.... (موقت)

امیر + ۱۴۰۰/۱۱/۱۵، ۲۳:۱۸

برای نشریه دانشگاه که قبولم کرده بودن و همه چی داشت خوب پیش می‌رفت و حتی بهم پیشنهاد دادن که بیام و جلد نشریه رو هم طراحی کنم و من هم یک ایده  فانتزی و کارتونی به ذهنم رسید و همون رو طراحی کردم و حدود دو روز وقتم رو گرفت و با کلی ذوق و شوق کارم رو ارسال کردم و یک جواب شنیدم:

-«نه. چون فانتزی کشیدی به رده سنی نشریه نمیخوره» 

و خیلی خورد توی ذوقم. خیلی خیلی زیاد. چرا ما باید بزرگ بشیم؟ چرا باید مثل بزرگتر رفتار و فکر بکنیم ؟ 

 

و حالا من موندم و زمان کم و صفحه ای که باید طراحی بکنم برای جلد نشریه با موضوع نوروز...

به شدت غمگینم :(

به این فکر کنید که خداروشکر یه نشریه دارین و هنوز گیر نکردین تو این مرحله که بدوید دنبال کارهای اداری‌اش تا مجوز بگیرید و بتونید نشریه رو ثبت کنید و یه تیم حداقل تقریبا حرفه‌ای که نشریه رو میگردونن وجود داره و این در و اون در نمیزنید ه دوره و کارگاه برگزار کنید و اساتید مجرب بیابید که هم درمورد نشریه به دانشجوهایی که احمدالله همه صفر کیلومترن توصیح بدین و هم یکم روش کار رو آموزش بدین

:`)

 

 

دلم چقدر پر بوده :`)

۱۵ بهمن ۰۰
پاسخ
من توی اون مرحله نبودم ولی خب احتمالا اینها هم یک همچین مشکلاتی رو داشتن 

هنوز تأیید نکردن برای شما؟😐
۱۶ بهمن ۰۰

سلااام

فانتزی هم خوبه

ولی بستگی به نوع فانتزیش داره، باید سن را هم یه مقدار در نظر گرفت

خب نظرا متفاوته دیگه

ممکنه واقعا کارت خوب بوده باشه اونا تصمیمشون اشتباه باشه

لیاقتش را نداشته ن :)))

۱۵ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام
کار که به نظر خودم خوبه ولی حالا شاید بچه‌گانه به نظر برسه. احتمالا آخر سال رونمایی کنم ازش

بیخیال می‌رم یکی جدید درست می‌کنم. گفتن که مهلتش تمدید شده و یک هفته وقت دارم ...
۱۶ بهمن ۰۰

چقدر بد!.

واقعا نمیدونم چی بگم. 

ولی خب توی کار کردن و پیشرفت کردن این سرخوردگی و مایوس شدنه پیش میاد و باعث پیشرفت میشه :)

۱۶ بهمن ۰۰
پاسخ
بله. 

بالاخره یک جا باید همچین اتفاقی برام رخ می‌داد و به نظرم جای مناسبی بود 
۱۶ بهمن ۰۰

دقیقاً می‌فهمم این تو ذوق‌خوردگی رو 

ولی می‌دونید، اینطوری که یکی کارمون رو نمی‌پسنده یا جالب نیست براش یا نمی‌فهمتش و... بعدش رشد می‌کنیم و ذهنمون بازتر میشه، بزرگ‌تر فکر می‌کنیم نه فقط تو دایره‌ای که دور خودمون کشیدیمش...

 

۱۶ بهمن ۰۰
پاسخ
بله. نکته‌ی مثبت این اتفاق هم همینه

ممنون از شما.
۱۶ بهمن ۰۰

سلام آقا امیر 

بابت قبول شدنت در تیم نشریه تبریک میگم این موفقیت ها خودش به مرور باعث اعتمادبه‌نفس و حتی کارای بزرگ تر میشه، یاد خودم افتادم که برای کاری قبول شدم و چقدر ذوق زده شدم :) شاید شادی مثل این پیدا نشه،،،هنوز که هنوزه میگم نکنه معجزه شده 😀 کاش بازم از این شادی ها برای همه اتفاق بیوفته :)

زندگی ارزش غصه خوردنُ نداره مخصوصا وقتی جوون هستی چون هر چه جلوتر میری میبینی عهه درجه غصه قبلی کمتر بود.. البته نه خیلی خودم گوش میدم شاید بی تفاوت شدم چون دیگه کشش و اون انرژی سابق رو ندارم.

ناراحت شدن داره یه  چیزایی اما به نظرم با توجه به طرح هایی که از شما دیدم هم باکیفیت و هم معلومه وقت میذارین براش یا اون شخص در مورد  انواع طرح چیزی نمیدونه و حالا با ذهنیت خودش گفته اینجوریه یا حسادت کرده گفته بذار بگم یه مدل دیگه طراحی کنه 🙄 اصولاً من تخریبی کار میکنم 😂

بعضی ها فقط ادعای نظر دارن وگرنه هیچی بلد نیستن!

شما میتونید انجامش بدین اینو مطمعنم🤓 فقط قبلش پیش نویس طرح ( نمی‌دونم چی بهش میگن ) همون طرح اولیه رو نشون بدین بگین می‌خوام اینجوری طرح کنم اوکیه؟

۱۶ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام

ممنون :)

بله درسته

به چشم تجربه این قضیه نگاه می‌کنم :)
فعلا که قضاوتش نمی‌کنم. هر چند که یکم مشکوک شدم به مسئول ولی خب فعلا بدبین نیستم.

انجامش می‌دم حتما.
به اون هم می‌گن طرح اولیه :)

ممنون از شما :)
۱۶ بهمن ۰۰

سلام

تبریک و خدا قوت میگم

یه موقع هایی اینکه مخاطب رو بیشتر بشناسی باعث میشه توو طرح زدن ، فیلترهای بیشتری بذاری که خیلی چیزها رو توو کار استفاده نکنی، اون موقع زحمتی که کشیدی خیلی بیشتر به چشم میاد

امیدوارم همیشه موفق باشی

۱۶ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام 
و ممنون

بله . البته این فیلترها رو باید زودتر بهم می‌گفتن 😑
ممنون از شما
۱۶ بهمن ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی