روزانه‌نویسی (امیکرون - قسمت سوم) - نظرات رو بعدا جواب می‌دم ...

امیر + ۱۴۰۰/۱۱/۲۱، ۲۳:۱۰

 

 

امروز صبح وقتی می‌خواستم از خواب پاشم متوجه شدم که بابا احساس سنگینی توی سرش داره :) بله بابام هم کرونا گرفت. البته بعد از چند دقیقه متوجه شدم که سر من هم به شدت درد می‌کنه و حس خواب‌آلودگی و بدتر از اون گلودرد شدیدی که داشتم. خواب‌آلودگی و سردرد رو گذاشتم به حساب دیر خوابیدن و گلودرد رو هم به خاطر آلودگی هوا. آخه من هر روز گلودرد دارم و تقریبا یک چیز عادی هست. اما این گلودرد نهایتا تا ظهر باید خوب می‌شد ولی بدتر شد :) و اینکه فهمیدم من هم به کرونا مبتلا شدم ... البته از نوع خفیف‌ترش. بعد از ظهر هم همراه با بابا رفتیم دکتر که چند تا دارو بده و وقتی می‌خواست گلوم رو چک کنه اینطوری بود:

 

- عا کن گلوت رو ببینم.

 

+ عااااااااااا

 

بعد یک ثانیه

- اوه اوه. دهنت رو ببند 🤦‍♂️

 

مثل اینکه اوضاع خیلی بد بوده 😅

الان که داروها رو خوردم خیلی بهترم. تازه اوکالیپتوس هم استنشاق کردم و برای بینی و تا حدودی گلودرد عالی بود. الان گلودردم تا حد زیادی خوبه ولی التهابش رو می‌تونم حس بکنم و اینکه قراره سرفه‌هام از اینی که هست بدتر بشه.

من از سرفه می‌ترسم. از اینکه خشک بشه و قطع نشه. دوبار برام این قضیه پیش اومد و احتمالا دوباره هم پیش بیاد. واقعا ترسناکه. اینکه سرفه «کهنگی» بشه(نمی‌دونم همچین اصطلاحی دارین یا نه. یعنی همون که قطع نشه) و دقیقا برای همینه که دوست ندارم سرما بخورم. چون این سرفه خیلی خیلی سخت برطرف می‌شه. الان هم یک نیمچه حساسیتی سر همین درمان نشدن سرفه پیدا کردم و می‌ترسم که بدتر بشه.

فقط خدا بخیر کنه ...

و دوباره به اونایی که می‌گفتن کرونا چیزی نیست و رسانه داره امیکرون رو ترسناک جلو می‌ده و به عنوان کسی که خانواده‌اش این تجربه رو داشته، باید بگم که لطفا قبل از اینکه بخواین حرف بدون مدرک و دلیل بزنین یک بار همین امیکرون رو تجربه کنین اون وقت ببینیم که نظرتون در این باره چی هست. منی که خانواده ام تجربه کرده متوجه شدم که میزان خطرناک بودن امیکرون خیلی خیلی کمه ولی پدر سیستم ایمنی بدن رو درمیاره. الان مامانم یک هفته هست که درگیر بیماری هست ولی نتونسته به طور کامل احیا بشه. 

این پاراگراف آخر رو یک بار و در دو پست قبلی گفته بودم و باید بگم که یک نفر دقیقا همین حرفا رو میومد بهمون می‌زد و برای من این حرفاش خیلی زور اومد ... 

سلااام

ای داد، خیره ایشالا
مکالمه دکتر خیلی بامزه بود :))

۲۱ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام 

:))
من امروز حالم بهتره 
😂
۲۳ بهمن ۰۰

درود. امیدوارم حال همه ی خانواده هر چه زودتر خوب بشه.

برای التهاب سینوس ها و گلو داروخانه به من قرص کوآموکسی کلاو داد یک بسته کامل. همه ش رو استفاده کردم و خوب شدم. البته نباید بی نسخه پزشک دارو استفاده کرد ولی برای من خوب بود.

راستی بخش مدیریت بلاگ شما هم فونتش عوض شده و یک فونت مسخره هستش؟

۲۳ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام :) ممنونم. الان که همه‌مون در یک حال نسبتا خوبیم. 
برای من فقط یک آزیترومایسین دادن. ولی خب دو روز قشنگ درگیر بیماری بودم که خوب بشه. الان فقط درگیر سرفه‌ام که باید هر چی سریع‌تر درستش کنم. 


بله. هم فونت و هم اندازه فونت‌ها تغییر کرده ...
۲۴ بهمن ۰۰

ایشالله زودتر بهتر شی :)

 

۲۳ بهمن ۰۰
پاسخ
ممنون از شما 
۲۴ بهمن ۰۰

سلام

انشالله هم خودتون هم خانواده زودتر سلامتی رو به دست میارید :")

۲۳ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام

ممنونم و الان هم نسبتا خوبیم دیگه می‌تونیم کارهای روزمره رو انجام بدیم .
۲۴ بهمن ۰۰

ای بابا :(

ما کرونا رو خفیف گرفتیم ولی سر امیکرون واقعا داریم اذیت می‌شیم همه.

اون سرفه‌ها هم که هیچی اصن. همیشه در مورد من و مامانم هم بعد از سرماخوردگی و اینا سرفه‌ها می‌مونه. دیگه سرفه‌ثابت شدیم :))

ایشالا کسالت شما هم زودتر برطرف شه.

۲۳ بهمن ۰۰
پاسخ
مامانم خیلی اذیت شد سر این امیکرون ولی بقیه مون نه ...
تقریبا ما هم خانوادگی سرفه ثابتیم فقط می‌ترسم که ادامه دار نباشه و تشدید نشه ...

ممنونم ... 
و همچنین شما هم :)
۲۴ بهمن ۰۰

خوشحالم حالتون بهتر شده.من سرفه نداشتم خیلی خیلی کم داشتم در حد هیچ.

که اینطور. فکر کردم ایراد از مرورگر منه که فونت ها عوض شدن. چه بد شدن!

۲۴ بهمن ۰۰
پاسخ
:)
سرفه واقعا دیر خوب می‌شه. از این جهت براتون خیلی خوب شده 

نه کلا ساختار اینجا یکم به هم ریخته شده و نمی‌دونم چرا ...
خیلی بد شدن آره
۲۴ بهمن ۰۰

ایشالا زودتر بهتر شید و بلا از خودتون و خانوادتون به دور باشه

۲۴ بهمن ۰۰
پاسخ
ممنونم 🙏
۲۵ بهمن ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">