...

امیر + ۱۳۹۸/۶/۱۱، ۲۲:۱۹

سلام :)

فردا مصاحبه دارم و بالاخره قراره از این هفت خوان رستمی که خودم ساختم عبور کنم . دیگه هر چی شد ، شد برام مهم نیست .

اگر هم بخوام معلم بشم و قبول بشم، فقط یک هدف دارم ، اون هم ادامه تحصیل تا دکتری ، یا اینکه از طریق بورسیه معلمی برم دکتر یا داروساز بشم ( البته نمیدونم میشه یا نه ) البته حقوقشون چندان فرقی نداره .( البته اینا رو در مصاحبه نمیگم !! متاسفانه مجبورم یک مقدار حرفهای قشنگ قشنگ بزنم که البته دروغ نیست)

نمیدونم بگم دعا کنین خوب بشم یا نه . چون برام فرقی نداره معلمی قبول بشم یا نه   و برام فرقی نداره علوم پزشکی قبول بشم .

 

+ سعی میکنم دروغ نگم ولی بعضی جاهاش رو مجبورم حرفایی بزنم که دروغه و متاسفانه خودم دلم نمیخواد. ولی مجبورم . 

مگه از طریق تجربی هم میشه فرهنگیان رفت؟

۱۲ شهریور ۹۸
پاسخ
چرا نشه رفت ؟ :))
آموزش زیست و شیمی و ابتدایی و تربیت بدنی و کودکان استثنائی همه این موارد در حیطه تجربی هستن و بعضی موارد مشترک بعضی رشته هان
۱۲ شهریور ۹۸

موفق باشی :)

۱۲ شهریور ۹۸
پاسخ
ممنون :)
۱۲ شهریور ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">