سال نو

امیر + ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، ۱۹:۰۳

این هم طرحی که برای سال نو و برای جلد نشریه‌ دانشگاه طراحی کرده بودم ولی قبول نکردن :(

 

 

البته یک چیزی شبیه این بود. منتها افقی بود. می‌گفتن محتواش کودکانه هست. برای یک عده طراح هم فرستادم اونها هم گفتن طرح جذابی هست ولی خوب رنگبندی خوبی نشده ... به هر حال این همه‌ی تلاشم بود دیگه و بعدش خیلی ناامید و دل زده شدم. اصلا دلم به طراحی نمی‌رفت. چون باید دوباره طراحی می‌کردم ... 

 

دوباره طراحی کردم. یک طرح دیگه ...

 

 

که دیگه در اوج بی‌انگیزگی درستش کردم. که مسئول عزیز به همین تصویر ساده هم رحم نکرد و اون رو تبدیل به این تصویر کرد 🤦‍♂️ (لینک)

 

سال نو مبارک

+چقدر از رنگ سال خوشم میاد.

++ باقی «سین» های تصویر اول رو هم خودم خوردم دنبالشون نگردین :دی


 

 

سلااام

عیدت مبارک

خیلی قشنگ و حرفه ای بودن هر دو

اون تغییرات مسئول محترم واقعا خرابش کرده

۲۹ اسفند ۰۰
پاسخ
سلاااام و صد سلام :) 

ممنونم . عید شما هم مبارککک 

مرسی ممنون از نظرتون 
چی بگم 🤦🏻‍♂️
دیگه مجبورم چیزی به مسئول نگم ...
۶ فروردين ۰۱

سلام اقا امیر . تبریک . طراحیتونم قشنگ بود 

۲۹ اسفند ۰۰
پاسخ
سلام 

ممنونم :) 
۶ فروردين ۰۱

چرا فونتاشو فوض کردن، چرا انقدر داغونش کردن :////

۲۹ اسفند ۰۰
پاسخ
نمیدونم چرا تصمیم گرفتن که فونتش رو عوض کنن.
فونتی هم هست که اکثر جاها ازش استفاده میشه و حالت رسمی و دوستانه ای هم داره :( 
۶ فروردين ۰۱

بالایی که خیلی قشنگه.

💕

۲۹ اسفند ۰۰
پاسخ
نظر لطفتونه 
۶ فروردين ۰۱

سلامممممممممم

عیدتون مبارک^^

۲۹ اسفند ۰۰
پاسخ
سلام
ممنونم

۶ فروردين ۰۱

رنگ امسال رنگیه که همیییشه خدا دوستش داشتم :))))))

 

متاسفانه لباساش به سختی گیر میاد /: 

امیدوار بودم حداقل امسال که رنگ سال شده گیر بیاد که همچنان نیست... خادایا..

۱ فروردين ۰۱
پاسخ
خیلی رنگ قشنگی هست :)

من فقط یک جفت جوراب همین رنگی پیدا کردم که نخریدم البته 🤦🏻‍♂️
۶ فروردين ۰۱

اون طرح اولیه خوشگلهه :)))))

۱ فروردين ۰۱
پاسخ
مرسی :) 
۶ فروردين ۰۱

 اول از همه سال نوتون مبارک😇

و دوتا تصویر خیلی زیباست واقعا

واینکه اونا قبول نکردن دلیل نمیشه شما زود ناامید بشی به هرحال شما اول از همه خودتون باید به کاری که حودتون انجام میدید امید داشته باشید و اعتماد کامل این باعث میشه زود ناامید نشید و دست نکشید 

۱ فروردين ۰۱
پاسخ
ممنونم. سال نوی شما هم مبارک 

ممنونم

درسته. ولی اون لحظه به خاطر اینکه براشون زحمت کشیده بودم خیلی دل زده شدم که یک دفعگی گفتن قبول نیست و یا اینکه حس بدی بهم دست داد :(
۶ فروردين ۰۱

طرح دوم رو دوست داشتم.

۱ فروردين ۰۱
پاسخ
من جفتشون رو دوست دارم :) 
۶ فروردين ۰۱

طرحت قشنگه که ، مسئول بی سلیقه :/

۱ فروردين ۰۱
پاسخ
مرسی 😅



ولی آقای سین قرار نبود کامنتات رو ببندی منم روز معلم رو بهت تبریک نگم 😑😑😑
روزت با دو روز تأخیر مبارک 😊
۶ فروردين ۰۱

سلام :)

عیدتون مبارک و...

واقعا کاش همون تصویر دوم میموند

حالا عیب نداره خودشون رو محروم کردن از این طرح زیبا

۲ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام 
ممنونم عید شما هم مبارک 

بله حیف که تغییرش دادن ...
:) 

۶ فروردين ۰۱

سلام ، سال نوی شما مبارک.

حیف:( طرح اولی قشنگ بود

۵ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام ممنونم

چی بگم :( 
۶ فروردين ۰۱

سلام آقا امیر :)

سال نوتون مبارک 😎

امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشین، سال خفن بهتره 🤓

هر دو طراحی عالیه اولی خیلی خوبههههه 🤗 ایده اش از خودتون بوده؟ آخی خیلی نازه فوق العاده هست 😻

چه مسول بد سلیقه ای :/

بعضی آدما جدی، نقش مهمی در ناامید کردن آدما دارن چرا که خودشون نتونستن و حرصشون میاد!

قدرتمند ادامه بدین بی خیال همون بعضی ها 😌

۸ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام 
سال نوی شما هم مبارک ممنونم.

شما هم سال خفنی داشته باشین😅
بله ایده‌اش از خودم بوده :) خودم که خیلی دوستش دارم :) ممنون ازتون

راستش رو بخواین خودم هم همچین حدسی زدم که قبول نکردن. حالا مهم نیست دیگه. ادامه می‌دم :)

ممنون که سر زدین. بیشتر سر بزنین
۹ فروردين ۰۱

سلام

طراحی خیلی خوشگله

هردوتاش. اصلا هم بچگانه نیست، نمیدونم چرا اونطوری بهتون گفتن :(

کارتون درسته. کاش منم در این حد تو فتوشاپ دستی داشتم

 

آهنگ خیلی خوب بود، خیلی وقت بود هیچ آهنگ فارسی به دلم ننشسته بود:) ممنون

۱۰ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام

ممنونم. 
دیگه شاید معیاراشون یک چیز دیگه بوده :(
منم در حد متوسط یاد دارم . هنوز اونقدر حرفه‌ای نیستم :)

خوشحالم که خوشتون اومده 
سال نوتون هم مبارک 
۱۳ فروردين ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">