نمیدونم چی میشه ...

امیر + ۱۳۹۸/۶/۱۲، ۱۹:۰۴

آخرش نمیدونم قبولم یا نه.

ولی آقایه که مصاحبه میکرد آخر گفتش که یک توصیه بهت بکنم ، اگه معلم شدی یا نشدی ، سعی کن اطلاعاتت رو در همه زمینه ها از جمله سیاسی بالا ببر . 

 

میگفت اخلاقت به عنوان یک معلم خیلی خوبه  و عالی هستی ولی اطلاعاتت خیر.

 

خیلی روی این زمینه گیر داد و اینکه چرا اسم تشکلهای دانش آموزی رو بلد نیستم ، اینطوری آخه نشنیده بودم و کلا اون موقع بهت زده بودم و البته جوابای بد ولی صادقانه رو دادم و دروغ نگفتم .

مصاحبه مذهبی خیلی عالی بود ، آقایه از من خوشش اومده بود و باهام مدام درد و دل میکرد .

حالت پدر و پسر داشت بیشتر.

ایشالله که قبولی

من دوستام خیلی افتضاح تر از تو(نه اینکه توام افتضاح بودیا میخوام بگم اونا چه قدر بد یودند) بودند قبول شدند،در این حد که یا شلوار لی زاپ دار,گفتن سیگاز میکشن,احکامم درست نتونستن جواب بدن باز قبول شدند,تازه یکیشون میگفت یکی از بچه هاشون هست مشروب خور,اصلا فراتر از افتضاح بازم قبول شده:))

غمت نباشه,هر چی صلاحته:)

۱۲ شهریور ۹۸
پاسخ
ممنون .
عجب :دی
میدونین آخه من بهشون گفتم عضو بسیج نیستم و ... همین فکر کنم خیلی خراب کاری کرد .
۱۲ شهریور ۹۸

چرا برای معلم شدن واقعا باید چیزای سیاسی بپرسن؟ عجیبه.... 

ان شاءالله هرچی خیره براتون پیش بیاد...

ولی هیجان‌زده شدم رفتین برای معلمی:) خیلی جذابه

۱۲ شهریور ۹۸
پاسخ
دلیلشون این بود که دانش آموزا میان همچین سوالهایی میپرسن .
ان شاالله خیلی ممنون .
واقعا ؟ :)
۱۲ شهریور ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">