موقت

امیر + ۱۴۰۱/۱/۱۹، ۲۰:۳۷

شما برخوردتون با آدمایی که ازشون متنفر هستین (و اونها هم همین حس رو نسبت به شما دارن) و هر چند وقت یک بار مجبورین باهاشون رو در رو بشین ولی نه همدیگه رو نگاه می‌کنید و نه با هم صحبت می‌کنید و خواب ببینید که با هم آشتی می‌کنین و خوشحالین ولی نمی‌شه آشتی کنین، چجوریه؟

می‌شه بگین که من به کابوس‌های چند ساله‌ام خاتمه بدم؟ :)

سعی کنید دلیل نفرتتون رو پیدا کنید

بعد روش زوم کنید که ارزش داره روح و روانتون بخاژرش بهم بریزه یا نه

۱۹ فروردين ۰۱
پاسخ
دلیل نفرتم خیلی قضیه‌اش مفصله ولی در کل ارزش نداره که به خاطرش به هم بریزم اما اما نمیتونم به هم نریزم! و این تموم مشکل منه :(
۱۹ فروردين ۰۱

به نظرم یه حس قوی‌تر از نفرت نیازه

مثلا... عشق به کسی که اگه به حرفش گوش بدیم و بخاطرش دلمون رو از هر کینه‌ای خالی کنیم تنام خوبی‌های عالم رو نصیبمون میکنه

مثلا دوست داشتن بی‌حد و اندازه‌ی کسی که فقط و فقط مال توئه.

نتیجه فوری نیست‌. صبوری میخواد و مداومت. اما امتحان شده :`)

۱۹ فروردين ۰۱
پاسخ
یعنی یک حسی که بتونه اون نفرت رو خنثی کنه؟
۲۲ فروردين ۰۱

سلام سلاااااااام. 

خوبین؟ خوش میگذره؟

کاج ها اونجا خوبن؟  « ببخشیدا ولی همش خندم میگیره یادش میافتم»

 

اگه دلیل نفرتتون چیز زیاد جدی ای نیست، یهویی و طی یه اقدام عجیب و غریب و انگار که هیچی نشده زنگ بزنین بهش و بگین دیگه وقتشه جفتتون از خر شیطون بیاید پایین و بعدشم برید بیرون و تمااااااام. آشتی :))))))))

نباید زیاد سخت گرفت. خیلی راحته. 

البته اگه واقعا اون طرفو قبل از نفرت دوستش داشتین وفک میکنین بعد از نفرت هم میتونین دوستش داشته باشین.

 

من سر مسئله ی آشتی کردن شانس آوردم.خداییش تو این یه مورد واقعا مهارت دارم. 

 

 

 

۱۹ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام 

🤦‍♂️😂
اشکال نداره

اتفاقا چیز خیلی جدی‌ای هست برای همین نمیشه آشتی کرد. در واقع می‌خواستم آشتی کنم ولی نشد که بشه ...
۲۲ فروردين ۰۱

دیدی کسی بلنگه؟؟ یا نا بینا باشه؟؟

 

خیلی از این آدم ها خیلی وقت ها یادشون نیست که لنگ میزنن و یا نابینان ...

 

باهاش کنار بیا، همین، اگه نمیتونی اون مساله رو رفع کنی بهترین کار کنار اومدنه

۲۰ فروردين ۰۱
پاسخ
بله فکر کنم کنار اومدن باهاش بهتر باشه. 

چون برای آشتی اقدام کرده بودم ولی اون فرد دست رد به سینه‌ام زد ...
۲۲ فروردين ۰۱

من هی حرص می خورم. خودخوری می کنم و به خودم آسیب می زنم.

دقیقاً مثل حالا.

۲۰ فروردين ۰۱
پاسخ
این خیلی بده :(
می‌دونم چی می‌گین 
۲۲ فروردين ۰۱

اگه قضیه نفرتتون خیلی اساسیه و سر ی موضوع بسیار مهمه بنظرم همونجوری بپذیرینش و خودتون رو بابت اینکه چرا متنفرید آزار ندید

فقط اجازه ندید اون نفرت شما رو به آدمی تبدیل کنه که دوس ندارید

قرار نیست همه رو دوست داشته باشید همینکه به کسی که ازش متنفرید آسیب نزنید کافیه

ولی اگر خودتون خواستار آشتی هستین و اون آدم لایق گذشت در یک حرکت غافلگیر کننده بهش بگید بیا تمومش کنیم

۲۰ فروردين ۰۱
پاسخ
اساسی که هست 

سعی می‌کنم کنار بیام چون برای آشتی هم اینکه دیر شده و اون فرد هم تمایل نداشت ...
۲۲ فروردين ۰۱

معمولا کینه و نفرت نگه نمیدارم از کسی(حتی بدترین افراد زندگیم) و تا جای ممکن حلالیت میگیرم از همه(نه برای برگشتن و ترمیم، برای نبودنِ نفرت که چیزی، حتی نفرت بخواد منو به اون وصل کنه!)

ولی بارها هم شده همچین خوابی رو ببینم، دلیل مشکلای بینمون و اتفاقاتی که افتاده رو سعی می‌کنم پررنگ کنم واسه خودم و بعدم سعی می‌کنم درگیر کارای روزمره‌ام بشم که فراموشش کنم.

اما در نهایت، همیشه نیم تا یک ساعت یا حتی بیشتر ممکنه فکرم درگیر بمونه.

 

۲۰ فروردين ۰۱
پاسخ
و حتما دردناک هست اون نیم تا یک ساعت ...
۲۲ فروردين ۰۱

سلام. :) 

حقیقتاً من صلاحیت چندانی ندارم که بهت بگم چکار کنی برای اصلاح رابطه و آشتی و... چون درک درستی از اون شرایطی که توی اون قرار گرفتی ندارم.

ولی بهت یه سرنخ می‌دم که می‌تونه بهت کمک کنه منشأ اختلاف‌تون رو کشف و راه اصلاح رابطه‌ات رو پدا کنی. حتماً توی گوگل عبارت «مثلث کارپمن» رو جستجو کن و مطمئن باش به مطالب جالبی می‌رسی. :))) 

۲۱ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام آقا علیرضا
سال نوت هم مبارک :)

منشأ رو می‌دونم و حتی برای آشتی هم اقدام کردم ولی اون فرد تمایل نداشت ...
باشه
ممنونم :)
۲۲ فروردين ۰۱

آقا یه چیز دیگه، گویا شما هم پا به وادی گرافیک و دیزاین گذاشتی. D: 

ورودت به دار و دسته گرافیک دیزاینرها رو خیر مقدم عرض می‌نمایم. :))) 

اگه سوالی داشتی در مورد هر چیزی از گرافیک (به خصوص حوزه هویت بصری)، در خدمتم.

۲۲ فروردين ۰۱
پاسخ
آره :دی
ممنونم 😂💜
۲۲ فروردين ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی