چند عدد روزانه‌نویسی

امیر + ۱۴۰۱/۱/۲۶، ۲۰:۵۸

۱- امیدوارم هر چی سریع‌تر این ماسک رو از زندگی انسان‌ها حذف بکنن. آخه یعنی چی؟‌ برای سی تا دانش‌آموز قد و نیم قد کلاس شیشمی داشتم املا می‌گفتم. هر کلمه‌ای که می‌گفتم رو باید چندین و چند بار تکرار می‌کردم و وقتی به فعل جمله‌ها می‌رسیدم (🤦‍♂️) ... مثلا کلمه «باشند» بود و من می‌گفتم «باشند» بعد چند ثانیه می‌پرسیدن، «باشم»؟ «باشد»؟ یک بدبختی‌ای بود. معلم هم یک گوشه نشسته بود داشت به ریش من می‌خندید که داشتم اون بین عذاب می‌کشیدم :))) وقتی هم املا تموم شد برگه‌ها رو دادن به من که تصحیح بکنم. خط‌ها که اکثرا افتضاح بود 🤦‍♂️ ولی خب منم توی این مورد حوصله‌ام خوبه و می‌تونستم بخونم و تصحیح کنم. ولی اکثر کلمه‌ها مثل همون «باشند» رو باشم و یا باشد نوشته بودن 🤦‍♂️ و یا کلمه‌ی «معجزه» رو «موجزه» نوشته بودن 🤦‍♂️ که برمی‌گرده به صدای پایین من و ماسک :) البته بین املا گفتنم هم از بچه‌ها معذرت خواستم که صدام بلند نیست و پشت ماسک خیلی بلند شنیده نمی‌شه ...

سعی کردم که اونایی که مرتب و تمیز نوشتن، یک بازخورد مثبت براشون بنویسم و حس خوب رو منتقل کنم و اونایی که نیاز داشت خطشون اصلاح بشه هم یک تذکر صمیمانه بنویسم ...

کلاس دوست داشتنی‌ای هست. واقعا دانش‌آموزانش رو دوست دارم. با اینکه هیچ کدومشون رو نمی‌شناسم ولی صمیمیتی که بینشون هست رو دوست دارم.

 

۲- مثل اینکه دانش‌آموزی که به من واگذار شده بود، والدینش مایل به همکاری نیستن. چون اصلا جوابم رو نمی‌ده و منی که دو تا از پروژه‌هام از همین دانش‌آموزه. بابام گفت که ول کنم دانش‌آموز رو و برام مهم نباشه. من قصدم قطعا کمک کردن به دانش‌آموز بود ولی خب انگار والدینش بهم اعتماد نداشتن و فکر می‌کردن که آخر باید پولی بابت این کار بگیرن. حوصله‌ی بحث کردن با والدین رو ندارم. خصوصا این روزهایی که اکثر آدما حق رو به والدین می‌دن ... وقت زیادی هم تا پایان ترم نمونده و ای کاش ای کاش که والدینش همون اول موافقت نمی‌کردن با این موضوع ...

 

۳- یک نمونه از دانشجوهای رومخ رو می‌تونین همینجا ببینید 👇

 

استاد ساعت ۲۳ شب وقت امتحان گذاشته و پرسیده مشکلی نداره؟ و ایشون هم اینطوری جواب داده. شأن و شخصیت یک دانشجو رو با این حرکات سبک و چیپ پایین میارن یک عده. حالا یا به عمد می‌خواد این حرف رو بزنه یا غیرعمد ... تازه این یکی هم هست :)

منظور از فردا ۲۸ اسفند ماه سال قبل هست که تعطیل رسمی نبوده ولی دانشجو این سوال رو می‌پرسه :)

 

خیلی از کلاس‌هام هم با این سرعت نت همراه بوده که سرعت اینترنت کشورمون رو می‌تونید ببینید :) 

 

۴- یک کلاس مختلط می‌رم خارج از دانشگاه و حضوری هم هست. یک نفر بهم گفت که ممکنه روزهای اول این مختلط بودنه برات عادی نباشه، من که نمی‌دونستم قضیه چیه. خیلی سرسنگین رفتم داخل کلاس که بگم با کسی گرم نمی‌گیرم و ...  و حین کلاس بود که یکی از خانوما عطسه کرد، بدین صورت «اپسه» با سرعت خیلی زیاد و آروم و منی که تمام عمرم بین آقایون بودم این عطسه اصلا برام عادی نبود 🤦‍♂️ و بعد چند دقیقه یک آقا عطسه کرد با این صدا:« ااااااااپپپپپپچچچچچچچچچه»  صدای بلند و طولانی و من فقط لبم رو گاز گرفتم و که خنده‌ام نگیره از این همه تفاوت 🤦‍♂️😂 و توی اون محیط ساکت. و اینجا با حرفی که توی مورد اول گفتم مخالفت می‌کنم. ماسک خوبه. چون خنده‌هامون رو نشون نمی‌ده 

 

۵- دکتر مو رفته بودم و وقتی وارد مطب شدم دیدم که چند تا دانشجو هم کنارش بودن و روپوش سفید داشتن :) اول حس خوبی داشت. تا اینکه سوالاتشون شروع شد. گفتم ریزش مو دارم که دیدم همه‌شون یک دستکش دستشون کردن و اومدن سمتم. منم گرخیده بودم🤦‍♂️😂 چند لحظه گیج بودم که چی شده و من کجام تا دیدم اینا هی دارن به کله‌ام دست می‌زنن و موهام رو چک می‌کنن. منم خیلی از این کار بدم اومد که کلی آدم بیان دورم و بهم دست بزنن ولی مجبور بودم تحمل کنم که این افراد یک کیس و یا مورد رو تجربه کنن و به مشاهداتشون افزوده بشه ولی کلا حس بدی بهم دست داد اون لحظه که البته با اخلاق و رفتار اون دکتر اصلی این حس بد خیلی سریع از بین رفت.

هر کلمه‌ای که بیان می‌کردم دکتر با آرامش و مهربونی سرش رو تکون می‌داد و می‌گفت که می‌فهمم چی می‌گی و حس خوبی داشت. این مدل از دکترا به جامعه اضافه بشه لطفا :)

دو تا مشکل دیگه هم داشتم ولی خجالت کشیدم که بیان بکنم چون باز دوباره اونا میومدن دورم و بهم دست می‌زدن :|‌ و نمی‌دونستم چی بگم که اونها هم ناراحت نشن و به من دست نزنن🤦‍♂️

 

۶- دلم می‌خواد برم سینما. دو سه تا فیلم هست که خیلی ازشون تعریف شده و می‌خوام تماشا بکنم ولی تکالیف و ارائه‌ها اجازه نمی‌دن. حتی تنها هم برم مشکلی نیست و شاید حتی لذتش بیشتر باشه. سینمای جمعی رفتن بیشتر به درد فیلم‌های طنز و کمدی می‌خوره. باید ببینم کِی این تکالیف تموم می‌شن تا من یک نفس راحت بکشم ...

وای خدا مردم از خنده خخخخخخ

صدای دخترا با پسرا فرق میکنه دیگه حالا تو هر چیزی خخخخ

خب مگه نمیشه ماسکتونو یکم پائین بیارین؟

وای خدا برا هرکدومشون مردم خخخ

 

 

سلام خوبین؟خخخ

۲۶ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام
ممنون شما خوبین؟

لبتون خندون 🙂

نه ممکنه گیر بده کسی و یا گزارش بدن که اونجا اداره و دانشگاه بهمون گیر می‌دن ...


۳۰ فروردين ۰۱

یک بار واسه خشکی پوست نزدیک بـاســـنم رفتم دکتر.دیدم کلی دانشجو هم تو اتاق دکتر هستن!

دکتر گفت بکش پایین ببینن. منم اول خجالت کشیدم ولی بعدش راحت کشیدم پایین. دیدم یکی از دانشجوها اومدن و از نزدیک منُ بررسی کردن.

:-))

۲۶ فروردين ۰۱
پاسخ
تا ابد :))))))))))))))
۳۰ فروردين ۰۱

معمولا دبیرا سر کلاس ماسکشونو درمیارن، راحت باشین شمام..

املا گفتن واقعا مصیبته، وای. -.-

۲۶ فروردين ۰۱
پاسخ
خب آخه گزارش می‌دن دانش‌آموزا به مدیر و در نهایت هم اداره و حوصله‌ی سر و کله زدن با اونها ندارم :(
۳۰ فروردين ۰۱

دیگه معلم که مست نه ماسک و برداره دیگههه

چرا به خودتون و بچه ها عذاب میدین عاخه

۲۶ فروردين ۰۱
پاسخ
من از گزارس بچه‌ها و والدینشون به اداره می‌ترسم. از این‌ها هر چیزی برمیاد :)
۳۰ فروردين ۰۱

3 با لحن ژوله : چندشششش

۲۶ فروردين ۰۱
پاسخ
🤦‍♂️😂

مورد زیاد داشتیم. به مرور می‌ذارم داخل وبلاگ
۳۰ فروردين ۰۱

سلام 

منم دلم می خواهد بروم سینما و شهربازی و... ولی احتمالا باید مثل همیشه پیش خودم ولی ایندفعه با قدرت و اتکای بیشتر: انشاءالله با خانومم! من همیشه آرزوهام رو می گذارم برای زمان متاهلی و با زنم آرزو و رویاهام رو تجربه کنم. 

از صبوری و تحملت لذت بردم. طرفت بچه‌های کم سن و سال هستند و مشکل از ماسک و غیره هست. آره ، این ماسک حتی موجب بدفهمی شده. 

وقتی همکاری والدین نباشه همین میشه. تو تلاش خودت را کردی پس نگران نباش و بد به خودت راه نده.

آدمهای چاپلوس و خودشیرین همیشه و هرجا و هرکجا هستند و انقضاء و انقراض ندارند متاسفانه! 

روزانه هفتاد موی سر می ریزد و طبیعیست ولی اگر واقعا احساس و دید دیگری داری پس باید پیگیر باشی. انشاءالله که چیزی نیست. داروی ماینوکسیدیل را بدون نسخه هم می فروشند در موردش تحقیق کن و مشورت با پزشک.

انشاءالله موفق و موید باشی 

۲۶ فروردين ۰۱
پاسخ
سلام 

آره اون موقع حس و حال و عاشقانه‌اش بیشتره :). من که فعلا مجرد می‌مونم و تصمیمی هم ندارم 

ماسک خیلی بده. 
دیروز بود دانش‌آموزه رو دیدم اتفاقا و فکر کنم اون هم من رو شناخت ولی به روم نیاوردم :)

باید با آدمای خودشیرین کنار بیایم کاریش نمی‌شه کرد. 

طبیعی که طبیعی هست ریز موی من و کاریش هم نمی‌شه کرد. این رو چندین و چند دکتر سنتی و مدرن رفتم و متوجهش شدم. فقط می‌تونم روندش رو کندتر کنم همین. اتفاقا همین دارویی که گفتین رو هم دکتر داد برای مو ممنونم :)

+می‌خواستم وبسایتتون بیام. مثل اینکه هنوز کامل درست نشده ...
۳۰ فروردين ۰۱

4...

اقا من میخوام مثل ادم عطسه کنم

ولی متاسفانه تو جمع دخترونه یه جوری ادمو نگاه میکنن /: 

۲۶ فروردين ۰۱
پاسخ
🤦‍♂️😂

۳۰ فروردين ۰۱

ماسک ! همین حذف بشه ما دیگه مشکلی نداریم بخدا :|

۳۰ فروردين ۰۱
پاسخ
اما یک جاهایی همین ماسک نجاتم داده. جاهایی که خندیدم ولی اصلا مشخص نبود و همه صورت جدی من رو دیدن :)
۳۰ فروردين ۰۱

مگه بیکارن عاخه //:

معلما ور میدارن

حداقل واسه املا بردارین دیگه...

 

مگه اینکه مدرسه خیلییی خاصی باشه

مثل غیر انتفاعی چیزی که بچه هاش گیر باشن

۳۰ فروردين ۰۱
پاسخ
بله :) همینقدر بیکار هم هستن. یعنی واقعا دیدم که می‌گم.
نمی‌دونستم که معلما برمیدارن. 

سعی می‌کنم روی این مورد وسواسم رو کم کنم و بردارم 


۳۰ فروردين ۰۱

یکی دوبار یواشکی دربیارید، کم کم عادت می‌کنن.😂

استادای مام اولاش ماسک میزدن، بعدش دیگه آویزون میکردنش از یه گوششون، بعدم کلا درآوردن خیال خودشون و ما رو راحت کردن.🚶🏻‍♀️

سخت نگیرین خلاصه.

۳۰ فروردين ۰۱
پاسخ
همین کار رو میکنم :) 

آره الان که دیگه وسواس و حساسیت ها کم تر شده 
۳۱ فروردين ۰۱

سلام عزیزم.

بله ، سایت کلی کار داره و انشاءالله که تکمیل شد میگم.

کلی افزونه نصب شده و...

تازه اینها روهم یکی از بچه‌های با معرفت بیان برایم انجام میده. 

واقعا کارش عالیه. 

 

تشکر 

۲ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
سلام

که اینطور 
پس منتظر می‌مونم.
۲ ارديبهشت ۰۱

سلام 

به مرور بیشتر وابسته این گروه سنی میشید:)

یکبار به طور کامل به خانواده دانش آموز توضیح بدین و بعد اگر اوکی نبودن کنار بکشید شاید اون بچه  واقعا به کمکتون نیاز داشته باشه.

بعضی واقعا رو مخ ان!

پس کلاس مختلط رفتین وای 😂 براتون عادی میشه ولی منم می‌خندیدم چون خنده داره خب:)

پس کیس آموزشی شدین من حریم شخصی مریض برام مهمه و کمی سخت میگیرم ولی خب اونا هم می‌خوان یادبگیرن متاسفانه نمیشه.

تکلیف یادش بخیر اما الان که فکر میکنم چیز مزخرفی بود بهتر که تموم شد 😓😅

۲ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
سلام

بله :)
آخه یک بار زنگ زدم. مدیر هم صحبت کرد. ظاهرا موافق بودن و تأیید کردن ولی در مجازی یک طور دیگه برخورد می‌کنن :)

آره دیگه باید عادی کنم این شرایط رو. من یک خانوم ببینم کلا دست و پام رو گم می‌کنم :)))
بله بحث یادگیری اون‌ها هم هست ولی خب اول باید یک اجازه‌ای بگیریم از شخص بیمار :)

😂😂😂
شما فکر کنم تکلیف مجازی ندادین :))
۳ ارديبهشت ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">