زندگی خسته‌کننده‌ی جذاب

امیر + ۱۴۰۱/۲/۱۷، ۰۰:۵۹

زندگی الان من اینطوری هست که یک تکلیف ( هر چیزی که باعث بشه من بابتش احساس مسئولیت بکنم) رو انجام می‌دم، تکلیف تموم می‌شه و می‌رم برنامه‌ی آینده رو یک نگاه می‌کنم و می‌بینم که یک تکلیف دیگه مونده. اون رو انجام می‌دم و می‌بینم که، ای بابا 🤦‍♂️😂 یک تکلیف دیگه مونده، اون رو انجام می‌دم و سر و کله‌ی یکی دیگه هم دوباره پیدا می‌شه.

 

فکر کنم این الان زندگی خیلی از ماها باشه. به نظر خسته‌کننده و ماشینی باشه. ولی من دوست داریم این خستگی رو :) برام خیلی جذابه. حتی قصد دارم سر خودم رو شلوغ تر بکنم. همزمان که یک کاری رو می‌کنم، فکرم مشغول یک چیز دیگه باشه.

به نظرم همه‌ی این‌ها جذاب باشه. اینکه همزمان به فکر درآمد، بودجه، تکلیف و امتحانات دانشگاه، نشریه و رسانه‌ی دانشگاه، کارفرماها، تصحیح برگه‌های دانش‌آموزان، مهارت‌های جدید و ورزش فکر کنی و براشون برنامه بچینی. تازه اینکه با دوستام قرار بذارم و برم بیرون ...

خلاصه زندگی همین شکلی هست و من تا حدودی پذیرفتمش. البته شاید روزی برسه و بگم «نمی‌تونم دیگه» و «نمی‌کشم» ولی الان راضیم

عالی بود

۱۷ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
😶
۱۷ ارديبهشت ۰۱

اتفاقاً زندگی ما ایرانیا خیلی هیجان داره. صبح بیدار میشی میبینی همه چی گرون شده،فلان شخص فلان قدر دزدید و رفت...

جاهای دیگه از اینم آروم تر و ماشینی تره😂

ولی نه من سختی این زندگی رو دوست دارم،این که همش سرشاخه میشم باهاش و هی شکست میخورم و باز مثل این پر رو ها از رو نمیرم رو دوست دارم...

قشنگه درکل :)

۱۷ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
🤦‍♂️😂 اینا رو من حساب نکرده بودم .


خوشحالم که شما هم دوست دارین این مدلی رو 

یاد اون آهنگ «دایره» میفتم که داخل وبلاگتون گذاشته بودین
۲۰ ارديبهشت ۰۱

آدم هرچی پرکارتره، شادتره اصلا. =)

۱۷ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
بله😁
۲۰ ارديبهشت ۰۱

جذاب !!!!

شلوغی اما منو خسته میکنه

۱۷ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
دیگه با این خستگی باید کنار بیاین. یک وقتایی هست که نمی‌شه زندگی شلوغی رو نداشته باشین و همه چی فشرده و به هم ریخته هست ...
۲۰ ارديبهشت ۰۱

این فک کنم کل بروز شده ها رو یه کامنت "عالی بود" گذاشته XD

 

من چرا تکلیف مو نمیتونم انجام بدم T__T

بیشتر عذابه اه

۱۷ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
🤦‍♂️😂

چون خسته شدیم و نای ادامه دادن نداریم؟‌ 
۲۰ ارديبهشت ۰۱

حال‌خوب‌کن :)

۱۷ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
:)
۲۰ ارديبهشت ۰۱

سلام

سخت نگیر دیگه.

زندگی همینه.!

خسته میشی ولی جذابه و نمی تونی دل بکنی!

برایت دعا می کنم.

موفق باشی.

۳۰ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
سلام

مجبوریم به ادامه دادن

ممنون
۳۱ ارديبهشت ۰۱

یه وقت هایی فکر میکنم چرا خسته بودن نمیتونخ دلیل باشه برای اینکه ادم یه مدت از همه چی کنار بشه

حداقل اینطوری یه خورده فشار های روحی کم میشه

۶ خرداد ۰۱
پاسخ
شاید چون زمان کم میاره و یا از بقیه عقب میفته و ...؟
۶ خرداد ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">