کم آوردن

امیر + ۱۴۰۱/۲/۲۶، ۰۰:۲۲

سختی کشیدن جذابه. چیزی که توی پست پایینی هم گفتم. ولی اینکه یکسری کارها رو نمی‌رسم انجام بدم دیگه آزاردهنده هست. اینکه از برنامه جا می‌مونی حس بدتری به خودت می‌ده و ناامیدتر می‌شی. در نهایت هم مشکل اصلی اونجایی شروع می‌شه که این کارها تموم نمی‌شه و هر هفته ادامه داره. 

 

الان نزدیک دو هفته هست که می‌خوام کامنت یکی از بلاگرها رو جواب بدم و متأسفانه به دلیل مشغله‌های فراوان نمی‌تونم و اصلا وقت نمی‌کنم که حتی بهش فکر کنم. مدام می‌گم که امروز تموم می‌شه و فردا دوباره آزاد می‌شی و وقتی که به فردا می‌رسم، می‌بینم که همه چی داره بدتر می‌شه. 

 

دوست دارم زمان متوقف بشه. یکم استراحت کنم. یکم ریکاوری کنم. حتی برخی کلاس‌ها رو هم شرکت نمی‌کنم ولی باز هم نمی‌کشم که ادامه بدم. اینطوری بگم که دل به کار نمی‌دم. چون در حال حاضر توانش رو از دست دادم ...

 

 

 

توی «نمی‌خوام برم مدرسه» ترین مود ممکن هستم و فردا باید برم مدرسه ...

 

قشنگ مشخصه که ذهنم به هم ریخته هست. هر پاراگراف و هر جمله یک موضوع جداگانه رو داره ...

 

+راستی بابت شرکت در اون نظرسنجی هم ممنونم خیلی لطف کردین

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

۲۶ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
تو هنوز نفس می‌کشی؟
۲۶ ارديبهشت ۰۱

ببین من خودم هفت روز هفته رو اینجوریم...

مگه اینکه آفتاب از کدوم طرف زده باشه  و اوکی باشم

اما خب این مشکلو با نوشتن برنامه روز جدیدم حوالی ساعت یک و قبل خواب برطرف کردم تا حدود زیادی...

اونروز که نوشتم و وسایلامو آماده کردم،میدونستم با خودم چند چندم و این روزمو چیکارم.خوب گذشته‌...

ولی روزی که کاغذو سفید ول کردم،خودمم ول معطل بودم

برنامه ریزی کن قبل خواب،بنویس به فلانی می‌خوام پیام بدم،یا چون فردا می‌خوام برم فلان جا مدارک رو آماده کردم و تو قفسه‌ی کتابام گذاشتم...

یه ماه اول نوشتنش خیلی سخته اما ادامه بدی خیلی کمکت میکنه

۲۶ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
چقدر ریزجزئیات می‌نویسین😅 من یک کلیات می‌نویسم مثلا می‌گم تمرین فلان درس، سعی می‌کنم ریزتر بکنم و اولویت بندی هم بکنم. 
امتحان می‌کنم حتما 
ممنون
۲۶ ارديبهشت ۰۱

سخت نگیرید به خودتون ، طبیعیه بهرحال آدمی زاده دیگه یه موقع هاییم ام خسته و کسله

۲۶ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
بله ولی خب اگه الان استراحت کنم و یا کم بیارم تا حدودی از همه چی عقب میفتم :(
۲۶ ارديبهشت ۰۱

خب واقعا استراحت کنید یکم بیشتر واسه خودتون وقت بزارید یا گردش و تفریح برید

۲۷ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
فعلا نمی‌تونم استراحت کنم تا آخر هفته ... اون موقع باز یکم اوضاع بهتر می‌شه ...
۲۷ ارديبهشت ۰۱

سلام

خسته که شدی هیچی! روحت هم خسته شده! روانت هم خسته شده.

مثلا می شود که امتحانات را دادی ترم تابستانه نگیری و استراحت کنی. البته این به دانشسرا مربوطه! چون تربیت معلم هستی دیگه. نمی دانم چه بگویم. روزها چای بخور تا خستگی حداقل از تنت بیرون بره. بده داداشت مشت و مالت بده. خستگی رو می کشد بیرون!!!

سایت من راه افتاد و فقط کمی نظم و انضباط بیشتر می خواهد که دارم رویش کار میکنم.

 

۳۰ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
سلام

دیگه دو هفته‌ی نسبتا پرفشاری رو گذروندم خیلی خیلی خیلی زیاد سخت بود و هنوز هم ادامه داره ولی با شدت کمتر ...
نه تابستون کلاسی ندارم خوشبختانه و می‌تونم آزادنه کارهام رو انجام بدم ...


آره اتفاقا دیدم. پس از مدت های زیاد :)
به زودی هم سر می‌زنم 
۳۱ ارديبهشت ۰۱

سلام

سر زدی حتما به این پست سر بزن و نظرت را بنویس یعنی مشاوره بده.

تشکر و سپاس از شما و بقیه که شرکت میکنند.

https://ashkhani.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%db%8c%da%a9-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82-%d9%85%d8%aa%d8%b9%d9%87%d8%af-%d9%88-%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82-%da%a9%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82%db%8c-%d8%a7/

۳۱ ارديبهشت ۰۱
پاسخ
سلام 

راستش تا حالا توی این موقعیت قرار نداشتم و فقط گفتم که توافق از قبل می‌کنن دیگه . قبول نکرد هیچی. چون هر طرف یک سری شرایطی داره...
۳۱ ارديبهشت ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی