از هر چی :)

امیر + ۱۳۹۸/۶/۲۱، ۱۸:۴۸

سلام.

 

تازه همین امروز فهمیدم که ما اینترنت داشتیم ولی از آستانه مصرفش گذشته بوده برای همین سرعتش خیلی کاهش پیدا کرده و برای همین سایتها رو برای من خیییییییلی دیر باز میکنه.

 

این چند روز هم که خیلی درگیر بودم ( میخوام ریا بشه ) رفته بودم مسجد که از تنهایی دربیام و کمک هم بکنم بلکه اندکی آدم دیده بشم و رویم هم باز تر بشه برای صحبت کردن . 

واقعا خیلی لذت میبردم از این کار . چون سالهای قبل برای اینکارها نمیرفتم و نمیدونم چی شد یکدفعگی تصمیم گرفتم برم کار کنم . اما جالب این بود منی که همیشه دو دقیقه راه میرفتم و میدویدم ، خسته میشدم در اینجا هیچ وقت خسته نمیشدم و از کارم هم لذت میبردم . اما خب ، کارها هم تمومی نداشت . به قول بنده خدایی ، آقا امام حسین (ع) اینقدر ما رو دوست داره و کاراش برکت داره که کاراش تموم نمیشه  و میخواد ما بیشتر ثواب کنیم :)

در کل محیط سالم و باحالی هست و خیلی دوستش دارم :)

 

+ ( کمی تا قسمتی گنگ ) بالاخره تونستم سنگ قبرش رو پیدا کنم . درسته که قبل از اینکه من به دنیا بیام رفتی پیش خدا ، با اینکه ندیدمت ، اما خیلی .... یکجورایی دلتنگت هستم و میشم . از این به بعد هر وقت بودم هر روز میام پیشت و با چشمام و در دلم باهات صحبت میکنم . اینطوری آروم تر میشم . 

++ آقا قضیه چیه ؟ اون موقعی هایی که من وبگردی میکردم انگار نه انگار که کسی اینجا وبلاگی داشته و دستش به نوشتن باز نمیشده و هر وقت که میگم نیستم و میرم و فلان و بهمان ، بعد چند روز که میام میبینم همه آپ کردن :/ 

+++ هنوز اون کسایی که شمارشون رو برای تربیت معلم دادم ، بهشون زنگ نزدن ، نکنه قبول نشدم ؟ :(( خدایا خودت کمک کن. برام دعا میکنین ؟

++++ احتمال اینکه این چند روز بیام و وبگردی کنم خیلی کمه . چون خسته ام هم جسمی و هم روحی و نیاز به استراحت دارم . 

+++++ چندتا کتاب لطف میکنین معرفی کنین که برم بخونم بیشتر برای افزایش اطلاعات و بهتر کردن وضع زندگیم میخوام . ممنون میشم :)

++😂😂😂

+++شماره منم دوستم داده بود زنگ نزدند

فقط میان از همسایه هاتون میپرسن

یه باربرای همسایه روبرویی ما اومده بودند 

میپرسید ماه زمضونا چراغاشون روشنه:///جدی میگما,الکی نمیگم,تنها سوالایی که میپرسند مذهبی و ایناس

کلا یه سری اسگولن

نگران نباش

 

۲۱ شهریور ۹۸
پاسخ
دارم براتون :دی
+++ خب ، دوستتون قبول شده بوده ؟
:///
یا خدا !!!!
حرفی ندارم . 

سعیمو میکنم . ولی چشم .
ممنون :)
۲۲ شهریور ۹۸

مگ حتما به دوستای صمیمی اتون زنگ میزنن؟

سال پیش واسه دوستم ب من زنگ زدند.

فعلا صبر کنید شاید به دوستاتون زنگ بزنند.

۲۱ شهریور ۹۸
پاسخ
شماره دوستام رو که ندادم،ولی کلا فرقی نداره .
اما ، نتایج 25 شهریور میاد به نظرم . و زمانی نمونده .

۲۲ شهریور ۹۸

اره دیگه قبول شد

۲۲ شهریور ۹۸
پاسخ
واقعا ؟ :)
چه خوب :)))))))))
ممنونم:)
۲۲ شهریور ۹۸

سلام آقا امیر از این طرفا :)

خوبین ؟خوشین ؟

۲۲ شهریور ۹۸
پاسخ
سلام.
سرم شلوغ بوده :) و مسافرت های پشت سر هم که تقریبا همه اش اجباری بوده . البته الان خیلی خسته ام به زودی با انرژی میام :)
البته اگه نت با سرعت خوب بگیریم :)
بله بله :)
خیلی هم خوب هستم . ممنون . 
امیدوارم حال شما هم خوب باشه :)
۲۲ شهریور ۹۸

ان شاالله خیره:)

۲۳ شهریور ۹۸
پاسخ
ان شاالله :)
با دعاهای شما :)
۲۳ شهریور ۹۸

ن خب اون طور درنظر نگیرید

صرفا نمیشه گف زنگ باید حتما ب دوست بزنن

شاید برن و از مدرسه تحقیق کنن و معاونتون اسم بچه ها رو بگه و اونا به اون بچه ها زنگ بزنن.

من واسه یکی از هم کلاسی هام  اصلاااااا دوستم نبودیم اما بهم زنگ زدن 

اون جوری خودتونو نگران نکنید

بعد واسه شهر ما بیشتر مذهبی بودن مهم بود واسشون و اخلاق خوب 

۲۳ شهریور ۹۸
پاسخ
اینطوری که خیلی خوبه :)
تقریبا همه بچه های کلاس با من رفیق هستن و بالاخره از  من خاطره بدی ندارن :)
یادم میاد رفته بودم مدرسه برای گرفتن مدرک موقت دیپلم که معاونمون پرسید که فرهنگیان قبول شدم یا نه . احتمالا از معاون  و مدیر و .... سوال هم پرسیدن وگرنه معاونمون از کجا میدونست ؟!
چشم :)
شهر ما هم باید همین فاکتور ها رو داشته باشه به نظرم . 
خیلی خیلی ممنون :)
۲۳ شهریور ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">