وقتی تلاش میکنی و همه اش نقش بر آب میشود:/

امیر + ۱۳۹۸/۹/۴، ۲۱:۴۶

بنده با هزار و یک زور و زحمت تونستم مطلب جمع کنم برای کنفرانسم استاد جان میفرمایند : موضوع کنفرانس رو عوض میکنم برین سراغ یک چیز دیگه . برید ببینین که معلمهای کلاس اول چجوری به دانش آموزاشون خواندن یاد میدن تا قبل از عید و برنامه ریزیشون چجوریه ؟

و من 

indecision

مرد حسابی من کلی زحمت کشیدم بابت کنفرانس  و متن نشستم ترجمه کردم که حداقل یک دو تا حرف برای گفتن داشته باشم نمونه اش :


رمزگشایی:
فرایندی است که فرد عملیات مربوط به دریافت و مشاهده کلمه و تبدیل آن به گفتار( از طریق خواندن حروف و ترکیب آن با مصوت ها و پی بردن به الگو و شکل نهایی کلمه ) را انجام می دهد .

Decoding is the process of translating print into speech by rapidly matching a letter or combination of letters (graphemes) to their sounds (phonemes) and recognizing the patterns that make syllables and words.


واقعا همین یک بخش کافی هست . اما دیگه نمیشه روی حرف استاد حرف زد . 

 

این یکی رو موندم چیکار کنم ؟sad

بخوابون زیر گوشش :)

۴ آذر ۹۸
پاسخ
خخخ
مسئولیتش رو قبول میکنین؟
۴ آذر ۹۸

اره بگو من گفتم

۴ آذر ۹۸
پاسخ
بعد اگه گفت « به من چه » و کلا من رو انداخت چی ؟
۴ آذر ۹۸

دوباره بزن زیر گوشش

۴ آذر ۹۸
پاسخ
خودتون حدس میزنین واکنشش و واکنش پرسنل دانشگاه چی میتونه باشه ؟
۵ آذر ۹۸

من امروز باید طولانی ترین فصل کتاب کنفرانس میدادم

بعد کلی زحمت امروز رفتم دانشگاه و استاد نیامد!

۴ آذر ۹۸
پاسخ
خخخ
البته شما کتاب داشتین من هیییییچی نداشتم !!
ان شاالله هفته دیگه کنفرانس میدین :)
۵ آذر ۹۸

اصلا درک نمیکنن خب نت کامل وصل نیس:(

۵ آذر ۹۸
پاسخ
روی حرف راست هیچ چیزی نمیشه گفت :(
۵ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">