آقا اینترنتا رو قطع کنین !!

امیر + ۱۳۹۸/۹/۱۰، ۱۱:۰۸

 

 

یک سال پیش همین فرد میومد کتابخونه میگفت که « من فلانم . من بلانم .....» از خودش تعریف میکرد و کلی هم در کار دیگران دخالت میکرد. من به دوست صمیمی ام (که قبلا گفته ام درباره دوست صمیمی ام) گفتم همچین فردی هست دلم میخواد کلا قیافه اش رو نبینم . آخه هر لحظه میومد من تپش قلب میگرفتم به خدا ( واقعا راست میگم دست خودم هم نبود یک جوری بود ) دوستم باهاش یک مقدار اختلاط کرد میگفت که «خیلی پسر خوبیه و چرا باهاش دوست نمیشی ؟»

خلاصه این دو نفر با هم صمیمی شدن و بگو و بخند داشتن و ... بعد دو ماه رابطشون تیره و تار شد دقیقا همین فضول بودن این آقا باعث شد که کلا به همدیگه سلام نکنن :دی

بعد دوست صمیمی ام میگه که  « این کیه باهاش رفیق شدی ؟؟»

دیگه من هم خداروشکر روی مبارک این آقا رو ندیدم ، ولی بعد یکسال ( امروز ) اومده تلگرام و این حرفا رو میزنه 

آقا اینترنت رو قطع کنین دوست ندارم اصلا فکر و قیافه اش بیاد تو ذهنم angry

اه اه اه . عکس پروفایلش هم نگاه میکنم با اون لبخند زشت و سبیل زشت تر  و کلا حالم به هم میخوره ....

اونو بلاک کن و شهرتو عوض کن:)

۱۰ آذر ۹۸
پاسخ
خخخ
شماره ام رو داره متاسفانه :(
۱۰ آذر ۹۸

آقای قیافه زشت و سیبیل زشت آقا امیر ما رو ول کنن 🙄

۱۰ آذر ۹۸
پاسخ
صدا نمیرسه بلندتر :دی
۱۰ آذر ۹۸

میخواین بیام کتکش بزنم ؟

۱۰ آذر ۹۸
پاسخ
نه نه !!! دیگه در این حد هم نه :دی
۱۰ آذر ۹۸

:)

۱۰ آذر ۹۸
پاسخ
:)
عکس اسبه خیلی باحال بود :دی
۱۰ آذر ۹۸

شما اقایونم ازین احوالات دارین!؟ 😓 من فکرکردم این معضلات فقط فانتزی ما دخترهاست... 

۲۸ آذر ۹۸
پاسخ
اینکه به عاقبت یک حرفه نگاه میکنیم ؟

نمیدونم شاید من اینطوری باشم. ولی به نظرم عادیه.
۲۹ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">