حس خوب تعطیلی

امیر + ۱۳۹۸/۹/۱۱، ۲۲:۵۱

وقتی برای سه هفته متوالی کنفرانس دادن پیچونده میشه . خداروشکر تعطیل شدم که بتونم کارهای استخدامی ام رو انجام بدم :)

 

+ کنفرانس امروز نمره کامل رو گرفتم خیلی خوب بود :) هم طنز بود که خواب آور نباشه و هم اینکه مطالبش کاربردی و بخشیش بر اساس تجربه معلمین بوده واقعا حس خوبی دارم :))

++ کلاس گواهینامه هم فردا تموم میشه و دو تا فنی میمونه که هفته بعد باید برم و اینکه بعدش آیین نامه و بعدش هم عملی ها

آیین نامه و عملی سخته ؟

یه سوال رشتت چیه ؟!: 

من داداشم عملیشو یه سه چهار بار بیشتر رد شد :/ اما اون ازمونى هست کتبیه دفعه اول قبول شد :) 

۱۱ آذر ۹۸
پاسخ
معلم ابتدایی

عملی که عادیه میخوان پول بگیرن ولی کتبیه ایول . انگار بخونم قبولم راحت
۱۲ آذر ۹۸

استاد ما این هفته نیامد و هفته بعد هم میان ترم و کنفرانس منم پرید

۱۲ آذر ۹۸
پاسخ
خدا دوستمون داشته :)
۱۲ آذر ۹۸

آیین نامه اولی رو حتی اگه فقط نمونه سوال حل کنید میتونید کامل بشید، قبولی که هیچی. :)

آیین نامه نهایی یه ذره سخت تره و باید کتاب رو بخونید. از قسمت فنی و آلودگی هوا (اگه عنوانش رو درست گفته باشم.) هم سوال میاد. آیین نامه اولی فکر کنم فقط از دو فصل اوله.

عملی هم الزاما قرار نیست مردود بشید، اگه استرس نداشته باشید میشه قبول شد. برای دخترها معمولا سخت تر میگیرن با این وجود یکی از دوستام همون دور اول قبول شد. :)))

عملی اینطوریه که ٤ نفر با هم سوار میشن و بعدش تک تک رانندگی میکن. سعی کنید نفر اولی باشید که رانندگی میکنه چون یکی از مردودشدن های من به خاطر این بود که مجبور شدم پارک دوبل داغون نفر قبلم رو درست کنم و نتونستم. :| نوبت سوم هم با بداخلاق ترین و مردودکُن ترین سرهنگ قبول شدم.

۱۳ آذر ۹۸
پاسخ
برای ما اولیش رو حذف کردن :دی

پس بخوانیم آیین نامه رو :)

توصیه خوبی بود :)
شانس هم نداشتین ولی روی سرهنگ سومی رو انگار زمین انداختین  .
۱۳ آذر ۹۸

چقدر پرکار =)

موفق باشین :)

۹ دی ۹۸
پاسخ
متشکرم :)
شما هم همینطور

۹ دی ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">