یکی بیاد این رو ترجمه کنه :دی

امیر + ۱۳۹۸/۹/۱۴، ۲۲:۱۹

عمل تربیتی به اعلا درجۀ واجد خصوصیات هر عمل اخلاقی است : عدالت است .

زیرا از احترام به کودک ناشی میشود ، ایثار است، چون ترجمان تبعیت قدرت تربیتی از مصالح کودک است.

 

یا تعریف من از ایثار و عدالت فرق داره یا اینکه این کتاب کلا اشتباهه :دی

 

مرحوم غلامحسین شکوهی ، اگه یک مقدار کتاب رو قابل هضم تر تالیف میکردین واقعا بهتر بود :)

از اینکه کلا نمیفهمم بزرگوار چی میگن و تز دست خودم خندم میگیره:/ فارسیه اما متوجه نمیشم حتی با اینکه موقع خوندن مکث ها رو هم رعایت میکنم -_-

۱۴ آذر ۹۸
پاسخ
حالا فرض کنین من قراره تقریبا 230 صفحه مثل همین جملات بخونم ؟ دو هفته دارم روی سه صفحه کار میکنم هیچی نتونستم بفهمم و خلاصه کنم :((
۱۴ آذر ۹۸

چرا من فکر میکردم شما یه دخترید به نام پارمیدا؟!! الان فهمیدم که ادرس وب رو که درست نخوندم هیچ اسمتون زیر پستا رو هم ندیده بودم !!!

۱۴ آذر ۹۸
پاسخ
یعنی نوشته ها و کلا گفته های من شبیه دختراست ؟؟ یا خداااااااااااااا!!

۱۴ آذر ۹۸

من راستش همه ی نوشته. های شمارو هنوز نخوندم در حد چند تا اونم چون ادرس وب رو درست نخوندم تا پا ی اولش رو دیدم فکر کردم پارمیدا خانوم نامی داره مینویسه!!

هیچ کتابی نیست که این کتاب رو خلاصه کنه؟! اینجوری تا یه سال هم تموم نمیشه که کاش مرحوم به ساده نویسی علاقه داشتن !

۱۴ آذر ۹۸
پاسخ
حق دارین الان نگاه میکنم آدرس سایت شبیه «پارمیدا» است.

نه متاسفانه . ایشالا برای امتحان یک کاریش میکنیم فعلا کنفرانسم مهمه که باید این سه صفحه رو بخیر بگذرونم :)
۱۴ آذر ۹۸

موفق باشید ✋🤦‍♀

۱۴ آذر ۹۸
پاسخ
ممنونم
۱۴ آذر ۹۸

 آقا می که به کودکان خودمان احترام بگذاریم و برای زندگی اون ها ایثار داشته باشیم و یا بدون توقع ازشون براشون کار کنیم و این خیلی قشنگه.

 

و اون اولیش:

عمل تربیتی که به بهترین نحو باشه، یعنی اون رو به بهترین روش ممکن انجام دهیم

عدالت ررو پیشه گرفتیم.

۱۵ آذر ۹۸
پاسخ
فکر نکنم منظورم نویسنده اینطوری باشه .
چون بالاترین درجه خصوصیات اخلاقی هست ، عدالته ( که نمیفهمم عدالت چه ارتباطی با این داره )

و چون خودمون رو هم سطح با کودک میکنیم میشه ایثار و چون ترجمان تبعیت قدرت تربیتی ... ://

نه ایثار رو فهمیدم و نه عدالت
۱۵ آذر ۹۸

چرا اینقدر سخت؟:/

۱۷ آذر ۹۸
پاسخ
فلسفه است دیگر :دی
۱۷ آذر ۹۸

کتابای ویل دورانت ولی خیلی روونه

۱۸ آذر ۹۸
پاسخ
خیلی آشناست اسمش فکر کنم روانشناسه اما کجا شنیدم اسمشو دقیقا یادم نیست

۱۸ آذر ۹۸

کتابای تاریخ مدرسه:)

۲۰ آذر ۹۸
پاسخ
باز هم نشناختم

+ فهمیدم داخل همین کتاب سخت هم هست.
این کتاب سخت جزء دروسمونه :دی


۲۰ آذر ۹۸

ومن الله التوفیق🤕

۲۸ آذر ۹۸
پاسخ
خدا بیاد کارهای دیگه ام رو درست کنه این یکی پیشکش
۲۹ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">