.....

امیر + ۱۳۹۸/۹/۲۰، ۲۳:۲۹

رفتم یک سرچ کردم برای مقاله . مقاله هم طوری بود که باید از منابع فارسی تهیه میشد ، چند تا رو دانلود کردم و بعد که میخواستم بررسی کنم ،،،،،،بععععععععععععله ، همشون کپی یکدیگه بودنindecision

حالا من موندم و یک مقاله و باید همون رو بررسی کنم :دی

+ یادمه حدود 5 سال پیش ، من اصلا با قانون کپی رایت و ... آشنا نبودم برای یک تحقیق رفتم یک سایتی و مطالبش رو خوندم و دیدم همونی هست که میخوام . یک کپی کردم داخل word  و میخواستم سایت رو ببندم توضیحات سایت رو خوندم ( یک وبلاگ بود از بلاگفا ) نوشته بود که :

هر کس این مطالب رو کپی کنه بنا به قانون حق کپی رایت ( فکر کنم همچین چیزی نوشته بود ) توسط مراجع قضایی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت .

 

 

آقا منم وقتی دیدم این متن رو ، با خودم گفتم آخه چجوری میخواد بفهمه که من کپی کردم داخل word ولی در کل اون موقع خیلی ترسیده بودم و برای همین کل مطالب word رو پاک کردم. باز با خودم گفتم ، الان که پای من گیره ، اینا فهمیدم که من کپی کردم ، نمیفهمن که پاک کردم مطالب رو :دی( خدایی ببینین چه ذهن تحلیلی خوبی داشتم خخخ ) .پس بهتره نمره رو بگیری برای تحقیقت و دوباره کپی کردم داخل word و کلا بستم ولی تا چند روز کلا از ترس اینکه بیان من رو بگیرن خوابم نمیبرد :دی

وای آقا امیر :))))

البته بگم برای خودمم خیلی سن ام کم بود پیش اومده بود خخخخ

روحم شاد شد D:

۲۰ آذر ۹۸
پاسخ
:دی
برای خنده گذاشتم ولی واقعیت داره .
خوشحالم که شاد شدین :)
۲۱ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">