بعد از چند روز ...

امیر + ۱۳۹۸/۹/۲۸، ۲۲:۴۲

یک گره خیلی محکمی افتاده به کارم ، متاسفانه یک هفته از برنامه من رو انداخته و کلا راه حلی نتونستم براش پیدا کنم

 

یک دوره باحال دیگه هم میخوام برم که مربوط به طراحی هست ولی فعلا وقتی ندارم .

 

موسیقی هم میخواستم شروع کنم ویولین خیلی دوست داشتم ولی بعدش فهمیدم که آرتروز و کم شنوا شدن از عوارضش هست کلا پشیمون شدم :(

 

+خدایا مشکلاتم رو حل کن 

تو میتونی کمکم کنی :)

 

 

++ حقوقا رو ریختنsmiley

همه ی ساز ها این مشکلو دارن :/ منظورم کم شنوا شدنه ؟! فکر نکنم ها

ویولین خیلی سخته !

۲۸ آذر ۹۸
پاسخ
البته کامل نمیدونم یک سایت گفته بود همچین انتظاری باید داشته باشم که کم شنوا بشم.


سخت هست ولی جذابه به نظرم . باهاش میشه آهنگ غمناک زد . آهنگ شاد کلا وقتی گوش میدم به ویولین یک حالت خاصی به من دست میده. 
پیانو هم دوست دارم ولی وقتی به هزینه اش فکر میکنم  ، میگم بیخیال . 


+ این رو بگم که خیلی نفهمیدم که منظورتون از خط اول چیه ؟
۲۹ آذر ۹۸

هیچی بیشتر جنبه ی این سوالو داشت که واقعا باعث کم شنوایی میشه؟!!! :)

۲۹ آذر ۹۸
پاسخ
آهان :)
البته بگم که خوانندگی هم دوست دارم البته صدام اونقدرا خوب نیست . خوانندگی سنتی مد نظرم هست که باز اونجا حنجره سد شده برام.
کلا به هنر علاقه خیلی زیادی دارم همین امروز کلی رفتم عکس گرفتم و واقعا بعضی از عکسها قشنگ دراومد.
همین عکس این پست هم عکس خودمه ( با افتخار :دی‌)
۲۹ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">