دیگه رسما تموم شد :دی

امیر + ۱۳۹۸/۱۱/۳، ۲۳:۰۳

سلام :)

 

ترم اول تموم شد و خداروشکر دیگه رسما برچسب ترمولکی بودن از من برداشته میشه :دی

 

بحث سر نمره ها داخل گروه بود .

یکی میگفت 13 یکی 12 ، 11،  13.5 ...

یکی میگفت این دیگه چه استادیه فکر کنم بالای 14 نداشتیم

و من یک دفعگی

17

 

همه در حال تایپ بودن که عدد 17 رو از جانب من دیدن همۀ    is typing  ها پاک شدن .   یک دقیقه سکوت بر گروه حاکم شد بعدش 1 2 3 4 و 5 نفر

is typing

 

سریع از گروه لفت دادم گفتم الان با الفاظ محبت آمیزشون من رو مورد عنایت قرار میدن. البته مطمئنم که بهترین نمره نشدم :دی

با این وجود خوبه.

 


 

راستش نمیدونم مشکل حل شده یا نه . در واقع یک راهی به ذهنم رسید . اگه درست باشه خیلی خوب میشه ولی تا یک ماه میتونم استفاده کنم.


یکی از بهترین اخباری که شنیدم

https://www.instagram.com/haftaseman.ins/

هست . گروه هنری هفت آسمان و احتمالا هم بریم تئاترش رو ببینیم.« گرایش به مدار 360 درجه »اش خیلی قشنگ بود :)

و البته یک گروه هنری دیگه هم پیدا کردم اون هم مثل اینکه خوبه. اگه کلاسی آموزشی داشته باشن خیلی خوبه :)


کتاب خوندن هام رو شروع کردم.از آثار هاروکی موراکامی شروع کردم در واقع ادبیات شرقی

6 تا کتاب دارم و میخوام بخونمشون.

دو تاش روانشناسی برای کارهای خودم.

4تای دیگه :

ملت عشق

رویای نیمه شب

کیوتو

(این یکی رو یادم نمیاد مال هاروکی موراکامی هست که بید ....،زن خفته هست ؟!)

دیروز شروع کردم به خوندن.

قرار گذاشتم کتاب مذهبی هم بخونم و داخل خونمون هم هست.

 +عکس از خودم چه طوره ؟

سلام :)

مگه ترم اول تموم میشه، ترم دوم شروع نمیشه؟ :/ ترمولکی ینی چی؟!!

خخخ 17 آخه؟ماشالا

خوش بحالت که اینقد وقت آزاد داری.. منم میخوام کتاب بخونم ولی فعلا انتخابی جز کتابای شیمی و فیزیک و .. ندارم :/

کتاب مذهبی رو هم قرآن رو پیشنهاد میدم :)

عکس هم قشنگه :))

در پناه خدا :))))

۳ بهمن ۹۸
پاسخ
سلام علیکم :)

نه دیگه بین دو ترم معمولا فرجه میذارن که دانشجو از شر امتحانا و درس یک نفس راحتی بکشه و یک چند روز تعطیله:)
مال ما البته یک هفته هست و بقیه دانشگاه ها فکر کنم بیشتره.
ترمولکی یا ترمک و هر اصطلاح دیگه به افراد ترم یک میگن که تازه وارد دانشگاه میشن و همیشه هم مورد تمسخر ترم بالایی ها قرار میگیرن :/
در کل ترمولک بودن مایۀ ننگ محسوب میشه :دی

شب امتحان خیلی استرس داشتم بابتش  تستی آورد سوالا رو منم که خوراکم بود دیگه زدم 17 شد :)
تازه خیلی بد شدم :دی ممنون :)

بله :) چند تا سوره داره مثل سوره عنکبوت که داستاناش قشنگ هستن :)

یک کتاب قسمت کامنت جناب آقا محمدرضا معرفی کردم به نظرم قشنگه
تاریخ پیامبران(ع) و بعضی از قصه های قرآن به قلم علامه محمدباقر مجلسی رو بخونین دو جلد هست
دقیقا من هم سال پیش همین حس و حال شما رو داشتم واقعا و دلم میخواست زودتر این یک سال بگذره :)
کاریش نمیشه کرد ولی 5 ماه و نیم مونده دیگه بعدش انقدر وقت آزاد هست که نمیدونین چیکار کنین :دی
ببخشید اگه ناراحتت کردم .

خیلی ممنون :)
چشمات قشنگ میبینه :)))
:)
۴ بهمن ۹۸

سلام. :))

به سلامتی. :)))))

.

شما دانشجو نیستید. :| عاخه ١٧؟ :| زشته. واقعا زشته.

.

ملت عشق رو من خوندم. دوستش داشتم. همین نویسنده «طریقت عشق» رو هم -اگه اشتباه نکنم- داره و اون هم قشنگه. :)

کتاب های دکتر شریعتی حرف ندارن. ;)

.

خونه ی مورچه هاست؟ این عکس ها رو با دوربین می‌گیرید؟ هم قشنگن و هم با کیفیت. *_*

۴ بهمن ۹۸
پاسخ
سلام.

ممنون سلامت باشین:)

:دی حرفی ندارم  !! من نصف امتحانام رو به امید پاس شدن میدادم:دی

طریقت عشق ؟ به لیستم اضافه میکنم خیلی ممنون :)
دکتر شریعتی ؟کویر ایشون سال کنکور خیلی ما رو اذیت کرد :)
ولی خب تعریف زیاد شنیدم میخونم حتما :)


این عکس رو از کوهسنگی گرفتم قسمتی که میرن بالای کوه . یک چاله ای  بوده که داخلش آب بوده و از شب یخ زده بود و نصفش آفتاب اومد یخ رو ذوب کرد
در واقع مخلوط آب و یخ هست .
دنبال مورچه هم بودم ولی اصلا پیدا نکردم :(
خیلی قشنگ میشد.
اینها رو با  گوشی داداشم گرفتم. اون عکس گل بنفش رو با گوشی خودم گرفتم که کیفیتش 5 مگا هست :دی
خیلی ممنون.


+بله اسم اون کتاب طریقت عشق هست .الیف شفق
۴ بهمن ۹۸

کتاب خوبه, ولی من دینی میخونم

۴ بهمن ۹۸
پاسخ
بله درسته.

مذهبی که میخوام بخونم کتاب
 
تاریخ پیامبران(ع) و بعضی از قصه های قرآن به قلم علامه محمدباقر مجلسی رو بخونین دو جلد هست.

من باید داستان های پیامبرا(ع) رو بدونم و ب قدرت خدا هم بیشتر آشنا میشم.
البته کتابش یک مقدار بیش از حد قطوره.

مکارم الاخلاق و بحارالانوار هم هستن ولی این کتاب با فونت سبز برام اولویت داره.

جناب سکوت(آقای علوی) هم چند کتاب معرفی کردن اگه کتاب در حوزه مذهبی و دینی خواستین ایشون معرفی میکنن:)
۴ بهمن ۹۸

وای خوش به حالتون 🤗

عکس از آب یخ زده هست ؟؟؟

۴ بهمن ۹۸
پاسخ
اندکی دل بسوزانیم :)

بله بله.
یک چاله آب بود شب قبلش انگار از سرمای بیش از حد یخ زده بوده و صبحش تا حدودی آب شده بود.
یک سوژه عکاسی برام پیش اومد دیگه . مخلوط آب و یخ :)
به نظر خودم که خیلی قشنگ دراومد.
۴ بهمن ۹۸

قبل از اینکه ملت عشق رو شروع به خوندن بکنى به نظرم در مورد صوفى و صوفیگرى کمى تحقیق کن ،  کتاب ملت عشق  بى نظیره واقعا و میتونم بگم جزو بهترین کتاب هایه که حالا خوندم :) و خیلى خیلى وقتتو میگیره و خواهش میکنم سطحى نخون کتابو ، چهل قانون شمس خیلى نیاز به فکر کردن داره 

چقدر این جذاب یخ زده :) 

میتونم بپرسم با چه گوشى اى گرفتى ؟!

کیفیتش خوبه خیلى :) 

۴ بهمن ۹۸
پاسخ
آها چشم. میدونم تا حدودی داستان مولانا و شمس هست ولی خود صوفی و صوفی گری رو خیلی نمیدونم.ممنون

:)
هوآوی پی سی لایت
گوشی داداشم بود.
۴ بهمن ۹۸

این گوشى اى که باهاش عکس گرفتین جزو گوشى هایى هستش که قوى ترین دوربین ها رو داره یعنى سرچ من که اینو گفت :)

۴ بهمن ۹۸
پاسخ
واقعا؟

عکسها رو قشنگ میکنه میبینم اون مدلی که دوست دارم برام عکس میگیره :دی
ولی گوشی های شیائومی کیفیت دوربینش بیشتره.
۵ بهمن ۹۸

عکس قشنگه :))

۵ بهمن ۹۸
پاسخ
متشکرم :)
۵ بهمن ۹۸

سلام 

اره کویرش داره نابودم میکنه 0-0

 

چه عکسی *.*

عکاس ماهری هستین @-@

۶ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

کویر؟ منظورتون چی هست دقیقا؟ متوجه نشدم آخه

ممنونم :)
۷ تیر ۰۰

سلام 

اسم کتابو میگم که تو فارسی هستش دبیرستان 

 

خواهش 

۱۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

آها آها کویر 
الاان یادم اومد. یادمه یک سوال امتحانم بود که غلط زده بودمش 😬

:)
۱۹ تیر ۰۰

سلام 

 

 

ارع خخخخخخخ^^

 

0-0 واقعا 

 

^^

۱۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

بله 😂
۲۰ تیر ۰۰

سلام 

 

خخخخخخخخ چند نمره ای بود خخخخخخخخخخخ

۲۰ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

فکر کنم نیم نمره. فقط معنی یک عبارت بود :)
۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

آره خوب بود باز هم ولی سخت بود ...
۲۱ تیر ۰۰

سلام 

 

اره همه این مدل سوالا سخته کلنی 0-0 خخخخخخخخخخ 

 

 

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

بله :(
۲۱ تیر ۰۰

سلامی دوباره خخخخخخخخخخ

 

 

حالا دیگه ناراحت نباشین تموم کردین که 

 

این منم که باید ناله کنم و ناراحت باشم خخخخخخخخخخخ

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام :)


آره دیگه تموم شده و فقط خاطره هست

چرا؟ شما که کنکور دادین دیگه
۲۱ تیر ۰۰

سلام =)))))

 

 

اره ^^

 

 

از کجا معلوم که قبول بشم -_______-

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام



حالا بذارین نتایج بیاد :)
۲۱ تیر ۰۰

سلاام 

 

 

چشم ^^

 

 

اگه نشم چیی 0-0

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام


خب چی می‌خواین بشین؟
۲۱ تیر ۰۰

سلام 

 

عووووووم چون انسانیم دو گزینه 

یکیش همین اموزش ابتدایی 

دومیش روانشناسی 

 

چون هر دوتاش تو یه زیر گروه بودن این دوتا رو انتخاب کردم 

حالا مطمئن نیستم که کدوم یکی رو بیارم یا نیارم 

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

من انسانی اطلاعاتی ندارم زیاد

ولی خب نگران نباشین کلا :)


۲۱ تیر ۰۰

سلام 

 

میدونم ^^ اشکالی نداره 

 

چشم ممنون ^^

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

ولی خب کلا آموزش ابتدایی زیاد می‌گیرن. نگران نباشین باز هم.

الان ناراحت باشین هم باز هم فرقی نداره . داره؟
۲۱ تیر ۰۰

سلام 

 

اره شنیدم چشم باشه نمیشم ^^

 

نه نداره خخخخخخخخخخخخخخخخ

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام 

:)

البته این حرفا یکم سخته عمل کردن بهش ولی خب چاره ای نیست دیگه. ناراحتی و غصه خوردن واقعا هیچی رو عوض نمی‌کنه...
۲۱ تیر ۰۰

سلام 

 

^^

 

اره درست میگین ^^

۲۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام 

:)
۲۲ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">