روزمره نوشت

امیر + ۱۳۹۸/۱۱/۷، ۲۳:۱۷

با معدل 17/82 تونستم این ترم رو رد کنم حالا نمیدونم معدل الف هستم یا نه . البته برام مهم نیست. همین که چند تا امتحانی که میخواستم پاس بشم ، پاس شدم :)

ولی شب امتحانی بودماااااااا :دی

انتخاب واحد ها هم فردا تکمیل میشه و از هفته دیگه یکشنبه ( و نه شنبه !!! خیلی مهمه که شنبه نیست) دانشگاهمون شروع میشه قشنگ با یک عده ای همکلاسی شدم که همه شون بلا استثناء گیمر هستن:دی خدابخیر بگذرونه من آخر این ترم یک دونه گیمر حرفه ای درجه 1 میشم :دی

فعلا که در این یک ترم داخل pes برای خودم صاحب سبک شدم :دی

انقدر که بازی کردیم با همکلاسیان عزیز :)

انشاالله این ترم call of duty رو قشنگ یاد میگیرم .


 

تئاتر هم رفتم دیدم. اسم تئاتر «میراث» بود با هدف معرفی کتاب اسرار آل محمد (ص)   .یک کتاب تاریخی که تاریخ واقعی اسلام و چند تا از معصومین رو به نگارش درآورد شده و قدمتش حدود 1400 سال هست.

کارت این گروه رو گرفتم ببینم چجوریه . اینستاگرام ندارم و خیلی اتفاقی هفته پیش از طریق مرورگر رفتم ببینم خبری نیست که خداروشکر بعد یک سال دست به کار شدن :)

آدرس دفترشون هم نزدیک خونمون هست اما رفتم دیدم یک خرابه هست :////

تلگرام هم رفتم فعلا خبر خاصی نبود پروفایل ادمینش رو دیدم نوشته last seen a long time ago

آقا امید من رو قظع نکنین دیگه :(

اما خداروشکر همین که گروهشون کار کرد :)

 

تازه بعد دو سال ، یک ایده تئاتر خوب به ذهنم رسیده که الان دارم داخل ذهنم صحنه هاش رو برای خودم ترسیم میکنم. البته وسطای این داستان تئاتر باید کار بشه  .

چند تا ایده فیلم داشتم برای خودم که قبلا طراحی کرده بودم و به نظر خودم میتونن یکی از بهترین فیلمهای سینمایی بشن ( اعتماد به نفس رو حال کنین !!!)


رانندگی هم یادگیری پارک دوبل مونده فقط که فردا یا 5 شنبه یاد میگیرم. ضمن اینکه رانندگی داخل شهر خیلی سخته.indecision

و نمیدونم این مشکل رو همه دارن یا فقط من دچارش هستم و اون اینه که خیلی نمیتونم سمت چپ و راست ماشین رو کنترل کنم یعنی گاهی اوقات پیش میاد که از طرف راست ماشین به یک ماشین دیگه برخورد کنم و خیلی پیش اومده :(

این عیب کی برطرف میشه ؟


 

بعد یک ماه و چند روز تونستم برم فوتسال به مدت 3 ساعت :دی

البته نیم ساعت آخر رو فقط وایستادم دروازه خیلی خسته شده بودم دیگه نمیتونستم بدوم

ولی خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت :)


وارد گروه کلاس شدم فقط قرار بر این شد که دیگه حرفی از نمره زده نشه :دی

میخواستم بحث رو عوض کنم وارد حوزه فیلمهای سینمایی بشم و با یکی از همکلاسی ها داخل گروه درباره فیلمهای مختلف بحث میکردم. من خیلی احساس شاخ بودن بهم دست میداد که دو سه تا فیلم نگاه کردم ( واقعا یک حس خاصی داره چند تا فیلم دیدی که بقیه هم دیدن نمیدونم تجربه کردین یا نه ) حالا من هر چی فیلم معرفی ایشون یک خلاصه ای از فیلم میگفت و متوجه میشدم که بله ایشون دیده فیلمه رو . طوری هم نبود که بخواد دستم بندازه. از انواع آمریکایی و اروپایی گرفته تا شرق آسیا (حتی تایلند !!!) فیلم معرفی کردم و ایشون دیده بود فقط یک دونه فیلم ندیده بود که اون هم فیلم اضغر فرهادی بود که سال 2018 تو اسپانیا ساخته بود ( everybody knows) .وارد فیلمهای ایرانی هم نشدم چون به ندرت نگاه نمیکنم و آخرین فیلمی که دیدم سرخپوست بود  ( انصافا قشنگ بود) تابستون همین امسال.

خلاصه این دوستم هر چی فیلم میگفت من که نمیشناختم :دی

وارد انیمه هم نشدم چون فقط یک دونه انیمه سینمایی تو عمرم دیده بودم ولی خب این  دوستم حتی انیمه هم نگاه میکنه :///

سریال کره ای هم نگاه میکنه یک عکس از همه فایلهای سریال های کره ای اش گذاشت بهش گفتم

تو کار و زندگی نداری اومدی اینجا چت میکنی؟ خخخ

نتیجه اخلاقی که گرفتم این بود که اگه داخل یک زمینه  بهتون احساس شاخ بودن دست داد بدونین که اصلا شاخ نیستین :دی و شاخ بودنتون رو هم به بقیه اثبات نکنین چون بدجوری ضایع میشین :دی

 

دیگه همین :)

 

نتیجه تصویری برای ‪fireflies‬‏

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما ایکالر هستیم نماینده رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز .

۷ بهمن ۹۸

پوکرفیس به صفحه گوشی زل زده و مرورگر را می‌بندد.

١٧.٨٢؟ :/

ان شاء الله که الف هستید. :))))

۸ بهمن ۹۸
پاسخ
:دی

کمه ؟ یک درس سه واحدی رو 16 شدم همون خراب کرد وگرنه وضعیت خیلی خوب بود.
الف شدم :)
خیلی ممنون
۹ بهمن ۹۸

نه نه منظورم این بود که عالیه. :)))

امیدوارم ترم های بعدی هم همینطور عالی پیش برید.

در آینده ی نه چندان دور، شاهد معدل ١٤-١٥ من خواهید بود. :دی

 

تبریک میگم.

۱۰ بهمن ۹۸
پاسخ
آهان .

معدل برای محل خدمتم مهمه :)
البته معدل 19/36 هم داشتیم.

خیلی ممنون.

:دی
نه انشاالله که بالای 17 بشین.
۱۰ بهمن ۹۸

آخه هیفده و خوردی؟!

من دیگه حرفی ندارم😁

 

شیرینی الف شدن رو هم ندادید :)))

۱۰ بهمن ۹۸
پاسخ
یا خدا!!!
17 شدن که دیگه پز دادن نمیخواد :)


کی شیرینی داده آخه به خاطر الف شدن :دی
۱۰ بهمن ۹۸

ببخشید بی ادبیه فقط خواستم بپرسم محل خدمتتون کجاست بومی شهرتونه یا نه 

 

ببخشید سلام کردن یادم رفت سلااااااااااام0-0

۶ تیر ۰۰
پاسخ
من بومی شهرم هستم . از همون مشهد 

سلام 😅😅
۷ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">