:(

امیر + ۱۳۹۸/۴/۳۰، ۲۳:۰۹

از برنامه نویسی متنفرم :(((

 

همین اول کاری دارم لنگ میزنم تو این کار :///

hello world چیه آخه ؟؟

ویژوال استودیو میخواستم دانلود کنم آخرین نسخه اش 20 گیگ بود !! 

حرفی ندارم واقعن 

خواستن توانستن است😒😁✌
۳۱ تیر ۹۸
پاسخ
بله حتما !!
:)
۳۱ تیر ۹۸
۲۰ گیگ؟
یا خار مادر برنامه نویسی!

نا امید نشو
من خودم یه صبح تا شب داشتم ide  نصب میکردم ولی کدهام کار نمیکرد
بعد فهمیدم مشکل مرورگره:)))))

اولش همینجوریه ولی تا اخر اینجور نمیمونه

هدفت مشخص کردی؟!
۱ مرداد ۹۸
پاسخ
دانلودش کردم مشکل اینه که 
:)

:دی
نصب یونیتی برام کلی دنگ و فنگ داشت اون کلی قضیه داره !

سعیم رو میکنم که یاد بگیرم . 

هدف که داشتم . بهتون میگم :)
به زودی
۲ مرداد ۹۸
:))
۱ مرداد ۹۸
پاسخ
سلام 
ممنون از اینکه مطالب رو خوندین:)
:)
۲ مرداد ۹۸
خواهش میکنم :)🌸
۲ مرداد ۹۸
پاسخ
خط زدن:)
۲ مرداد ۹۸

داداش

از این قضیه یک و نیم سال گذشته حالا چ کردی؟+

من امیر هستم :)

ی برنامه نویس کوچولو ولی پر تلاش :)

راستی چفد امیر زیاده تو بیان! :)

۱۰ مهر ۹۹
پاسخ
خب ، سی شارپ میخواستم برم که یونیتی یاد بگیرم ولی ولش کردم  و الان رفتم سمت فلاتر ولی فعلا سیستم ندارم که بتونم ادامه‌اش بدم و کدنویسی رو انجام بدم.

البته این بین رفتم کارهای گرافیکی انجام دادم و چیزی که دوست دارم دیزاین و طراحی هست و انیمیشن که البته اون هم سیستم قوی‌ای رو میطلبه.


خیلی خوشبختم :)
امیر من کم میشناسم کلا اگه دو نفر باشن که بشناسم که با شما میشن سه نفر :)
خیلی خوش اومدی :))
۱۰ مهر ۹۹

ممنون

خیلی وقته شما رو میشناسم ولی شانس آشنایی با شما رو نداشتم

الان خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم

ممنون :)

۱۰ مهر ۹۹
پاسخ
واقعا؟ :)
عجب!
منم خوشحال شدم برادر امیر :))

:)
۱۰ مهر ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">