بالاخره :)

امیر + ۱۳۹۸/۱۲/۱، ۱۲:۳۸

با یک استرس شدید داشتم به خودکار قرمزش نگاه میکردم .  دل دردم شدیدتر شده بود. اوضاع دستگاه گوارشم اصلا اون موقع صبح خوب نبود.

پاسخبرگ رو گذاشت روی پاسخنامه ام و داشت چک میکرد. خودکارش رو آورد پایین و یک علامت زد .

توی دلم : اولین غلط

پاسخبرگ رو برداشت

و من به روایت تصویر

Image result for excited animal

 

و سایر افراد داخل کلاس بدون شرح

 

 

 

 

با یک دونه غلط قبول شدم و خیلی شاخخخخ رفتم برای افسر نوبت گرفتم . ان شاالله هفته دیگه با ماشین میرم بیرون :دی

خیلی جو گیر شدم

در هر حال تموم شد دیگه


 

چه قدر بیان بی حال شده جدیدا ://///

هیچکی فعالیت نداره :////

 

این بی حالی هم به منم سرایت کرده.

 


 

مشکلات هم حل شده بالاخره:دی

دو ماااااااااااااااااه درگیر بودم :(

 


 

لطفا مراقب سلامتی تون باشین کرونا رسیده به ایران :/

 

بیان که همیشه بی حال بود بی حال تر شده 😁

۱ اسفند ۹۸
پاسخ
بله صد در صد . یک زمانی یادمه هر ماه حداقل یک دونه چالش جذاب داشتیم. اما الان سالی یک بار هم نداریم.
۱ اسفند ۹۸

مباااارکا باشه :)))

یاد شادی های امتحانای دوره مدرسه افتادم. وقتی تمام حواسمون جمعِ نوبت برگه امتحانیمون می شد تا ببینیم معلم کی برای ما رو تصحیح می کنه و نمره چند میگیریم ...

۱ اسفند ۹۸
پاسخ
خیلی ممنون.

اوه بله . روزگار پر استرسی بود . خصوصا اون لحظه که فامیل رو میخوند و صد بار میمردی و زنده میشدی تا اینکه بفهمی نمره ات چند شد ...
۱ اسفند ۹۸

بله

خب شما چالش بزارین 

۱ اسفند ۹۸
پاسخ
موضوعی سراغ ندارم واقعا
۱ اسفند ۹۸

سلام بسیار عالی بود

۳ اسفند ۹۸
پاسخ
سلام
خیلی ممنون
۴ اسفند ۹۸

آقا اینکه دیگه شیرینی لازمه! :دی

۵ اسفند ۹۸
پاسخ
بذارین افسر قبول شم من اصلا به همه بیان شام میدم :دی
۵ اسفند ۹۸

الان من جزو بیان حساب شدم یا چی؟ =))

۷ اسفند ۹۸
پاسخ
مگه حساب کاربری توی بیان ندارید ؟ :)
(سعی میکند سوتی اش را جمع و جور کند )
اصلا شما vip خوبه ؟ :دی
۸ اسفند ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">