نیاز به نبودن داشتم ...(من و روزهای کرونایی ۳)

امیر + ۱۳۹۸/۱۲/۱۷، ۱۹:۲۴

در این چند روز که نبودم (کلا دو سه روز بود حالا :/ ) اتفاقات خوبی افتاد. انگیزه بهم تزریق شده بود و داشتم کار میکردم واقعا و از زندگی لذت میبردم با اینکه توی خونه زندونی شده بودم ولی حس خوبی بود . البته که رسیدن به کار هام همچین راحت هم نیست و طبق معمول مشکلات کارم اومدن به سراغم انگار من رو خیلی دوست دارن :/

.

وقتی استاد اندیشه میگه که کلاس های مجازی رو باید شرکت بکنین اگه شرکت نکنین به تعداد تعطیلی ها غیبت میخورین+ اینکه پاورپوینت ارایه تون رو هم باید درست کنین +‌ کتاب رو هم خلاصه کنین (!!!!!) + آزمونی که توی سایت خودم گذاشتم رو شرکت کنین و گواهی اش رو برام بیارین .... به این استاد باید چه نسبت و لقبی داد ؟ :///

خودتون بگین.

استاد عزیزم (!) میشه بگی دقیقا چیکار نکنیم . تازه چه درسی هست!! اندیشه . منطق فلسفه چه قدر دوست داشتنی واقعا :///

و نکته قابل تامل اینجاست که من کتابش رو نخریدم(میخواستم بخرم این ماه ولی کرونا اومد :/ و موندم چجوری خلاصه کنم کتاب رو . )

.

کتاب ملت عشق تموم شد فکر میکردم کتابام تموم شده ولی تونستم یک کتاب دیگه پیدا کنم . رویای نیمه شب

خوشبختانه تعداد صفحاتش بالاست :)

.

یادگیری زبان انگلیسی رو هم دارم شروع میکنم و شاید یک زبان دیگه رو هم در این حین یاد بگیرم معلوم نیست . 

.

عضو انجمن ادبی هنری هم شدم و با اون هم دارم خودم رو سرگرم میکنم :)

خلاصه که خوبه . 

شاید دیر به دیر بیام 

چون کلی کار ریخته روی سرم :/

.

+فردا روز پدره 

روز همه پدر ها مبارک :)

 

 

-وااااااای جوراب فروشی تعطیله. چیکار کنم ؟ 

دغدغه این روزهای خانومهای محترمه :دی

(فقط یک شوخی هست لطفا به کسی بر نخوره . ممنون :) )

سلام 

کمی از عضویت در انجمن ادبی هنری برام بگو. چطوریه ؟ چیز خاصی میخواد ؟ 

بدرد من میخوره ، فقط آشنایی لازمه رو ندارم. 

ممنون میشم.

۱۸ اسفند ۹۸
پاسخ
سلام :)

اول بگم که انجنم دانشگاه ما کوچیکه. در واقع به خاطر خود دانشگاه کوچیکمون هست.
ولی برای دانشگاه های بزرگ مثل فردوسی مشهد و شریف تهران و ... خیلی خوب و عالی هست به خصوص اینکه اعضای خیلی خوبی هم داخلش هستن.
من بیشتر برای اینکه وقتم پر بشه رفتم انجمن البته که گواهی هم میدن و امتیاز داره اما من به اون هدف هم نرفتم .
چیز خاصی نمیخواد به نظرم فقط باید مهارت داشته باشین در کارتون و فعالیت داشته باشین.
البته شماره دانشجویی و کد ملی رو هم میخواستن . 
دیگه اینکه در زمینه های عکاسی موسیقی و شعر و داستان و تیاتر و ... میتونین حضور داشته باشین که شما هم تواناییش رو دارین.
نمیدونم دیگه چی بگم !! آخه سوالتون کلی بود نمیدونستم چجوری جواب بدم :)
سوال خاصی دارید بپرسید شاید تونستم جواب بدم :)
۱۸ اسفند ۹۸

سلام 

خیلی خیلی ممنونم.

همین کافی بود. جوابم رو گرفتم. تشکر 

 

عیدت هم مبارک. 

۱۸ اسفند ۹۸
پاسخ
سلام :)

واقعا کافی بود ؟
خداروشکر به جوابتون رسیدین :)

خیلی خیلی ممنونم. اصلا حواسم نبود بهتون تبریک بگم ببخشید :(
ان شاالله که شاد و سلامت باشین :)
۱۹ اسفند ۹۸

سلام جناب استاد 

معلومه سرتون شلوغه هاا

تنبل بازی در نیارین خواهشااا:)))

منم کتاب سفارش دارم 😟 

۱۹ اسفند ۹۸
پاسخ
سلام .
استاد که نیستم :)
یک مقداری سرم شلوغ شده . در واقع شلوغ کردم که حوصله ام سر نره.

چشم :) 
کتاب یک بخشی از روزهام رو در این روزها تشکیل میداد.


۱۹ اسفند ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">