روزهای در خانه 4

امیر + ۱۳۹۸/۱۲/۲۱، ۲۲:۲۲

1-همچنان با دو هفته و یک روز بیرون نیومدن در این زمینه بین اعضای خانواده رکورددار بیرون نیومدن از خونه هستم :دی

 

2-نمیدونم چرا ولی از وقتی نت هدیه داده شده سرعت اینترنتمون شدیدا کاهش پیدا کرده و دایما هم قطع و وصل میشه :///

 

3-کلاس های مجازی هم که حس و حال خاص خودش رو داره و از همه مهم تر همون قسمت آزمون هست و اینکه قبل آزمون میام یک 5 دقیقه جزوه رو میخونم و بعد هم کل صفحه مانیتور رو به دو قسمت تقسیم میکنم یک قسمت پی دی اف که کنار دستم باشه تا موقع آزمون سریع بتونم نگاهی بندازم اون طرف دیگه هم که میشه آزمون و سوالات.

کلا 4 تا 5 تا سواله  اما من همیشه با نمره 16 پاس میشم :دی یعنی دقیقا لب مرزم :دی

اما واقعا کلاس های خوبی هستن نکات خیلی جالبی داخلش گفته میشه. استاد فرهنگ هستن گویا. البته که من ایشون رو خیلی نمیشناسم .

 

4- برای چند روز آینده سورپرایز دارم :دی 

البته یک مشکلی پیش اومده اگه رفع بشه قول سورپرایز رو بهتون میدم میخوام چند تا از کارایی که در این چند روز درگیرشون بودم بهتون نشون بدم :)

اگر چه برای خودم بیشتر سورپرایزه :دی چون خیلی برای من ارزش داره .

 

 

5-دیگه همین . خواهشا دعا کنین مورد 4 درست بشه که خیلی برام مهمه . 

و اینکه مراقب سلامتی خودتون باشین  و مثل یک عده ای از هموطن هامون نباشین که میرفتن شمال ( فکر کنم کلا بسته شده شمال ) 

 

+ این سوال خیلی من رو درگیر کرده . این همه کشور آمار کرونا داشتن از اروپا و آفریقا و آمریکا و آسیا . یک کشور اسمش رو نشنیدم 

هند

با n میلیارد جمعیت بالاخره باید یک نفر بگیره کرونا دیگه :دی

ایران با 80 میلیون نفر کرونا گرفته هند نه و اگر هم کسی در هند گرفته باشه خیلی دیرتر از ایران مبتلا به این عارضه شده و این خیلی عجیبه !!

 

بیرون نرید به هیچ وجه!:/

من میشه گف از وقتی برگشتم تو خونه قرنطینه کاملم:)

۲۳ اسفند ۹۸
پاسخ
اتفاقا دیشب همینطوری سوار ماشین بودیم رفتیم حرم دلم باز شد (توی ماشین بودیم فقط). ولی دیگه نمیرم. 

من هم اگه زباله ها رو نندازم بیرون دیگه بیرون نیستم کاملا داخل خونه ام.
۲۳ اسفند ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">