شاید :(

امیر + ۱۳۹۸/۱۲/۲۸، ۲۱:۴۸

دیشب یکی از بدترین شبهای زندگی ام بود.

 

به شدت ترش کرده بودم و لفمه عصبی رو دوباره میتونستم حس کنم و بد تر از اون که سرما حورده بودم و همون ناحیه که لقمه عصبی در ریه ام تشکیل شده بود دقیقا در مسیر ورود و خروج هوا هم عفونت کرده بود و یکم راه هوایی رو تنگ کرده بود و همین موقع خواب به شدت اذیتم میکرد.

 

یاد شبهای سال پیش میفتادم که همین حس رو  داشتم البته سرماخورده نبودم ولی این لفمه عصبی بدجوری اذیتم کرده بود.

 

دقیقا از روز جمعه شروع شد همون روزی که توی تلگرام داشتم میخوندم و یک بنده خدایی خیلی شیک به من بی احترامی کرد. هیچ وقت نمیتونم فراموشش کنم . اون لحظه رو که من رو انداخت از کانالش بیرون ... خیلی سعی کردم شاد باشم اما همین موضوع کلا من رو دچار عصبانیت میکنه . 

دقیقا هم به خاطر همین فشار عصبی دچار ریفلاکس(ترش کردن) شدم. 

 

شاید نتونم توی چالش ها شرکت کنم

 

شاید سورپرایز آخر سال تموم نشه 

و همین ناراحتم میکنه:(

 

++ میگم این همه مدت چالش نداشتیم حالا آخر سال حدود ۱۰ تا چالش داشتیم ://

سلام

ای وای ان شاالله سلامت باشی

چی هست لفمه عصبی؟

تاب آور باش آقا معلم :)

۲۸ اسفند ۹۸
پاسخ
سلام علیکم :)

خیلی ممنون و همچنین شما :)

الان داخل اینترنت سرچش کردم اسم علمیش یادم اومد. اسم علمیش گلوبوس هست.بهترین تعریفی که میتونم بدم براتون اینه



 گلوبوس یک احساس است که فرد به صورت اشتباه تصور می‌کند که یک لقمه در گلویش گیر کرده و هرچه قورت می‌دهد هم از بین نمی‌رود، اما این احساس بر اثر برگشت اسید به داخل حنجره به وجود می‌آید. 

چشم خیلی ممنون :)

۲۸ اسفند ۹۸

سلام 

اهمیت به کانال‌ها نده. همینطوریند. 

عفونت ریه ت ، همراه با آب ریه که نیست؟ 

زخم ریه که به این راحتی خوب نمیشه. خیلی مراقبت بکن. انشاءالله سال خوبی پیش رو داشته باشی. 

۲۸ اسفند ۹۸
پاسخ
سلام :)

اون کانال آموزشی بود برای کارهای گرافیکی و میشه گفت تنها منبع ایرانی که میتونستم ازش استفاده کنم. در هر حال مهم نیست چون الان سوالاش رو میرم در سایتهای خارجی میپرسم و اتفاقا جواب هم میدن :) ولی کلا کسی اینطوری باهام برخورد کنه یکجوری میشم.

عفونت ریه به خاطر سینوس هام هست. سینوزیت دارم و برای همین هر وقت سرما بخورم ته گلوم احساس میکنم عفونت کرده و یا خلط جمع شده. به نوعی میشه گفت خلط نه گلو.

زحمی نشده خداروشکر :)

خیلی ممنون از شما :)
۲۸ اسفند ۹۸

بابا بیخیال آقا امیر .

البته من خودم بودم بیخیال تا چند ساعت نمیشد ولی بعدش میگم به درک دختره با پسره پرو والا 😶

به خاطر یه آدم جاهل خودمو اذیت کنم چرا ؟؟

چنین فردی حتی لایق فکر کردن  در موردش نیست !

چه آدم بی ادبی تشریف داشتن ..

۲۹ اسفند ۹۸
پاسخ
ای وای :(
ببخشید اصلا نمیدونستم تایید نشده !!!

سعی میکنم ولش کنم . مطمینا میشه و یک جورایی قضیه حال گیری هم هست. حالش رو میگیرم اما به طریق درستش و محترمانه :)

خیلی ممنون
۲۹ اسفند ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">