امتحان مجازی (قسمت اول)

امیر + ۱۳۹۹/۴/۱۰، ۱۲:۳۹

پیروی این پست شاهد نمرات درخشان همکلاسی های گرامی بودیم 😂

 

مورد داشتیم که 20 تا تست رو در عرض 150 ثانیه جواب داده 

هر جوری حساب میکنم نمیشه آخه 😂

الان اگه حساب کنیم

3 ثانیه طول بکشه سوال رو بخونه 

3 ثانیه گزینه ها خونده بشه

1 ثانیه گزینه صحیح انتخاب بشه (حالا بماند که این بین باید فکر هم بکنه که جواب صحیح کدومه)

1 ثانیه هم طول بکشه بره سوال بعدی

=هر تست حدود 8 ثانیه

8 *20= 160 ثانیه 

حالا این دوستمون چجوری تونسته توی 150 ثانیه جواب بده ؟😂

تازه من این احتمال رو بررسی نکردم که دوباره از اول بیاد چک کنه سوالا رو و یا  با این فرض در نظر گرفتم که همه سوالا رو بتونه همون لحظه که بخونه جواب بده و توی دور اول همه ی سوالا رو زده باشه.

همه اینها بماند نمره اش چند شد ؟ 

20 نشد ولی 18 شد :| من 19 شدم اون آزمون رو . ولی توی19 دقیقه زدم . کلا هم 20 دقیقه وقت داشت.

از عجایب بودن این همکلاسی ها .

 

 

از بقیه امتحان ها هم بگم که دو تا امتحان هم که داخل سامانه مون برگزار شد ، جفتشون برای من error دادن :|

فکر کنم سروراشون کلا قاط زدن . معلوم نیست نتیجه اش چی میشه آخه به یکی از دوستام صفر داده بود :|

به مسئول امتحانات هم گفتم ، گفتش که باید تا شب صبر کنم :| و سیستمم رو روشن نگه دارم . تمام ترسم از این ارور کامپیوتره و کلا امتحانه بپره :(

Quickly Solve - Your PC Ran into a Problem and Needs to Restart

هنوز دو تا امتحان دیگه هم باید با این روند بگذرونیم🤦🏻‍♂️

البته انتظار هم میرفت که سامانشون انقدر داغون باشه.کسایی که فعلا اینطوری امتحان ندادن و چند روز دیگه میخوان امتحان بدن ، حواسشون باشه که همچین مشکلاتی ممکنه براشون به وجود بیاد.لازم به ذکره که سامانه ما تازه درست شده و برای همین انتظار میرفت همچین مشکلاتی وجود داشته باشه ، وگرنه برای دانشگاه های خفن و بزرگ مثل شریف و فردوسی قطعا اینچنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت.

 

 

😂😂😂

دمش گرم😂...چطوری زده؟🤔...یا خیلی خوش شانسه و شانسی زده😐...یا فقط به گزینه ها نگاه کرده و ازون مدلا بوده که با گزینه ها رد گزینه میکنن!😁...غیر از این دوتا راه های دیگه زیادی عجیب و غریب میشن!🤔

 

ماام برا امتحانامون تا دلتون بخواد اشکال داشتیم😐...ولی خدایی معلمامونم نامردی نکردنو خوب نمره دادن!😁(حالا منکه نمیدوم شما مدرسه میری یا دانشگاه😅...ولی ماکه مدرسمون طبق نوبت اول تا تونست به معلما گف که ارفاق کنن!😎)

 

موفق باشید و امیدوارم که در دام این امتحانات بیش از این گیر نکنین!😁

 

:)

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
نمیدونم😂😂
اسکرین گرفته بود و داشتم عکسش رو . گفتم ممکنه گیر بیفته برای همین عکسش رو نفرستادم 😂😂

هر جوری حساب میکنم نمیشه . آخه 18 شددددد . رد گزینه هم بکنه توی 150 ثانیه نمیشه آخه 

به من که هیچییییی اضافه نکرد و جالبه به بعضی از رفقا اضافه کرده بود😐😐
مدرسه خب دبیران و معلما اضافه میکنن تا جایی که بتونن چون برای خودشون هم سود داره معدل کلاسشون بره بالا.😐😐

ممنون.
امیدوارم :)


۱۰ تیر ۹۹

دانشجو چه شهری هستید چون ما هم سایتمون از این مشکلا داره زیاد🤦🏻‍♀️

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
من مشهدم 
یک مشکل فراگیره فکر کنم 🤦🏻‍♂️
۱۰ تیر ۹۹

اره خیلی بده و خوبه شما امتحاناتون رو به پایانه ماتازه میخوایم ۱۴ استارت بزنیم🤦🏻‍♀️😥

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
شما امتحاناتون شروع نشده ، مشکلات سامانتون شروع شده ؟😂😂
ما حداقل یک دونه امتحان سالم دادیم ولی بقیه ش داغون . طوری که برخی از اساتید گفتن واتسآپ و یا تلگرام امتحان میگیرن.
پیشاپیش تسلیت عرض میکنم شروع امتحانات به صورت مجازی (😐 🤦🏻‍♂️ )




۱۰ تیر ۹۹

😂😂😂

واقعن جای تعجب داره...زیاااااااااد!🤔...شاید یه چیزی زده که فرز شده!🙄😁...والا....وگرنه چطو ممکنه؟😲

چه نامردی...😐

شایدم...🤔

 

:)

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
دوپینگ کرده ؟😂😂😂

این یک مورد ، مورد بعدی اینکه بعضی از دوستان یک اکیپ تشکیل میدن میرن پارکی جایی و با همدیگه امتحان میدن😂😂

این سخن من رو به یاد داشته باشین ، 
امسال اولین و آخرین سالی خواهد بود که امتحانات به صورت مجازی برگزار میشه 😂


این دو تا رو توی پست قبلی اضافه زدم ببخشید (جمله آخری که از این استفاده کردم)
😐😐
خودم حس خوبی نسبت به این شکلکه ندارم و حس میکنم طرف مقابل از دستم ناراحت میشه .

:))

۱۰ تیر ۹۹

اره پایانترم شروع نشده ولی از وقتی سامانه مجازیو زدم هی پشته سرهم داریم میانترم میدیم و به دلیله مشکلاته سامانه یه دونشم ثبت نشده ولی بازم استادا ازرو نرفتن😅🤦🏻‍♀️

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
اساتید سه ماه بیکار بودن ، این یک ماه آخر نشستن همه عقب موندگی هاشون رو جبران میکنن 😐🤦🏻‍♂️
۱۰ تیر ۹۹

آره آره...دوپینگ خفنی ام کرده!😂

 

بله...عکسها دیدم ازین جور امتحان دادنا!😂😂😂

 

سگ در سگ...البته نمرات همه عاااااالی😎...در حالی که معلما همه ناراضی!🙄

 

ولی من همچین حسی نسبت به شکلکه ندارم....گاهی واقعن کار راه اندازه!🤔😁

 

:)

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
😂😂

عادیه 😂😂


پس مشخصه خیلی خوب شده😂

بله درسته :)


+ممنون از شما خیلی خندیدم :)

۱۰ تیر ۹۹

راجب مشکل ویندوزتون ببخشید سوال میپرسم ولی احیانا ویندوزتون 10 عه؟

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
بله ویندوز 10 هستش.
البته این مشکلی که اینجا فرستادم نیستش . این تصویر فقط یک مثال بود.

مشکلش از usb driver هست.
۱۰ تیر ۹۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام :)

این آزمون مجازی هم مسئله‌ای شده :) خدا رو شکر برای بعضی از درسا از گوگل فرم استفاده می‌کنن اساتیدمون ، ولی  یادمه برای جامعه شناسی تربیتی کلا سامانه ال ام اس خیلی خراب بود و من خدا رو شکر تونستم اما بعضی از بچه‌ها قرار شد بعدا آزمون بدن .

***** ***** ** **** ** ****** *** **** *** ***** **** ***** ***** ** ******** ** ** 

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

گوگل فرم ؟  برای ما که نگفتن . 
دقیقا . 4 تا امتحان داخل همین سامانه باید میدادیم که دو تاش گذشت و یکی اش رو هم تمدید کردن به دلیل خراب شدن سامانه.

نه متاسفانه 🙂
۱۰ تیر ۹۹

دقیقا همینطوره مثله اینکه این مدت خواب بودن و همه یهو باهم بیدار شدن.و اگه میرفتیم دانشگاه به نفعمون بود واقعا با این اوضاع

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
بله واقعا :| (نگاهی به کارهایی که در این ترم انجام داده میکند و آهی از خستگی زیاد میکشد)
۱۰ تیر ۹۹

یا پرندگان ابابیل

 

من از 21 شروع میشه.  گفتن تو یک نرم افزار به اسم مودِل میگیرن.

هر سوال 7 دقیقه و برای هرکس احتمال 99 درصد متفاوت در تعیین مولفه ها. 

سوال تستی هم نداریم.  😐

 

تو چه نرم افزاری رفتید برای امتحان؟؟

 

چه عجب یک مشهدی پیدا شد تو بیان 😂! 

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
:)

خوبه 11 روز وقته . 
اوپس!! بعد امتحان از هر کس بپرسین که سوالا چجوری بوده که بفهمین شبیه هم بوده یا نه .
چجوری میخواین بنویسین ؟o_____O
عکس میگیرین میفرستین یا تایپ میکنین داخل نرم افزار.نوشتن اعداد و حروف انگلیسی بین فارسی ها واقعا سخته مگه اینکه نرم افزارش خیلی کارش درست باشه.

یک سامانه هست از مرورگر میریم داخلش. این لینکشه.
مثل یک خونه تازه ساخته شده میمونه😂
ما با همین سامانه هم کلاس داشتیم که استاده داخلش صحبت میکرد و در 90 درصد مواقع صداش وصل نمیشد :|

مشهدی هستین ؟
به به خوشبختم :)



۱۰ تیر ۹۹

خواهش میکنم...منم همینطور😁

:)

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
🙂🙂🙂
۱۰ تیر ۹۹

نمی دونم هنوز راستش.

میانترما رو که با عکس می فرستادیم تو سایت کوئرا. خیلی بد بود.

 

به به. منم خیلی خوشبختم 🙏🌺

 

 

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
چه همه سایت و نرم افزار بوده برای کلاسای مجازی😐
یعنی هیچ گروهی زودتر از شما امتحاناش رو شروع نمیکنه که ازشون درباره همین مودل بپرسین و بفهمین چجوریه ؟
عجبا!



ممنونم 🙂
۱۰ تیر ۹۹

قبلنا اون‌ ارور برای منم میومد ولی از وقتی ویندوز ۱۰ ، ۲۰۱۸ نصب کردم نشون نداد

تا الآنم که به ۲۰۲۰ آپ کردم نیومده

آخرش نفهمیدم چی بود 😂😂

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
اون پایینش میگه برای چی ارور میده
والا منم کاریش نمیکنم و نکردم فعلا ولی خب همینطوری هست . 
فعلا هم خداروشکر ریستارت نکرده :)
۱۰ تیر ۹۹

من انقدری که با ویندوز ۱۰ به مشکل خوردم با هیچی به مشکل نخوردم...نمیدونم چی شده ی والپیپر هم نمیشه عوض کرد...میگه اکتیو نیست pc 😑

بابا برد کافینت درستش کنه...آقاعه فقط گفت اصن به هیچ وجه آپدیت نکن ویندوز:/ و هیچ کاری نکرد... همون ویندوز سون بهتر بود😑

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
برای من این صفحه آبی برای حرص خوردنم کافیه . وسط فیلم توی نقطه اوجش هستم یک دفعگی میاد:|
وسط ورد هستم و سیوش هم نکردم این صفحه میاد :|
آپدیت کردن ویندوز و اکتیو کردنش هم مشکلات خودش رو داشت :||

ویندوز سون شاه بود اصلا. ولی حیف که دیگه منقضی شد :((
۱۰ تیر ۹۹

خدا بخیر بگذرونه فقط :))

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ

دو تا مونده فقط اینها هم بگذره تمومه :)
۱۰ تیر ۹۹

مال منکه تمام شد خلاص شدم

استادای ما امتحانات تو واتس اپ گرفتن همه رو راحت کردن

۱۰ تیر ۹۹
پاسخ
خوشا به حالتون که تموم شد من هنوز موندم :(

داخل واتسآپ پیشنهاد خیلی خوبیه :)
اما یک عده سوء استفاده میکنن متاسفانه :)
۱۱ تیر ۹۹

سلام

وای یا خدا

امتحانای ما هنوز شروع نشده اما خدا رحم کنه ان شاءالله :"(((((

۱۱ تیر ۹۹
پاسخ
سلام 

گفتم یک آمادگی برای این اتفاقات داشته باشین:)
۱۱ تیر ۹۹

سلام 

خدا برای من به خیر بگذرونه که هنوز نرفتم 0-0

خخخخخخخخ

۴ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خیلی سخته امتحان مجازی
خیییییلی
۵ تیر ۰۰

سلام 

نه حضوری 0-0

بدبختانه 

هیییییییییییی

۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام
حضوری خیلی بهتره . 

مجازی سلامتی‌تون رو هم به خطر می‌ندازه متأسفانه ...
۷ تیر ۰۰

سلام 

اوههوووووووووم تا حدودی 0-0

اوکی ^^

۷ تیر ۰۰
پاسخ
سلام 
:)
۷ تیر ۰۰

سلام 0-0 

 

^^

۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام
۹ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">